Mehmet AKDAĞ
Alp ve Erhan'ın dedesi. Mediha Hanım'ın eşi. Tek çocuğu ölünce onların emanetleri olan torunlarına sahip çıkmış, onları en iyi okullarda okutmuş ve en iyi şekilde yetiştirmiştir. Dışarıdan sert, sinirli bir adam gibi görünür ama içi pamuk gibidir. Ailesini çok sever. Eli kolu uzundur. Karısı onun en kıymetlisidir.
Mediha AKDAĞ
Alp ve Erhan'ın babaannesi. Mehmet Bey'in eşi. Tek çocuğu olan oğlunu kaybedince yıkılmıştır. Onu ayakta tutan torunları olmuştur. Kendini onlara adamış, oğlunun emanetlerine gözü gibi bakmıştır. Torunları için canını verir. Onları da kaybetmekten çok korkar. Kocasını çok sever.
Hakan YILMAZER
Beyza'nın babası. Kızı onun prensesi. Eşi Leyla'nın aksine kızını bir prenses gibi büyütmüştür. Bu yüzden eşiyle sürekli tartışmışlardır. Kızı ne zaman annesinin aldırdığı derslerden sıkılsa veya üzülse onu alıp lunaparka götürmüş, ona pamuk şeker ve balon almış ve onu mutlu etmeyi başarmıştır. Bu yüzden Beyza'nın kahramanıdır babası.
Leyla YILMAZER
Beyza'nın annesi. Otoriter bir kadındır. Kızını en iyi okullarda okutmuş, ona en iyi eğitimleri aldırmıştır. Beyza'yı kendisine benzetir. İşinde başarılı bir avukattır. Kocası ile Beyza konusunda sürekli tartışırlar ama birbirlerini seviyorlardır. Beyza onun kırmızı çizgisidir.
Kenan EMİROĞLU
Lara'nın babası. Kızını ve eşini çok sever. Aile şirketini yönetmeyip kendi şirketini kurdu diye Lara'ya kızıp ona küsmüştür. Daha sonra kızıyla küs kalamayıp kızını affetmiştir. Şirketinin başında başarılı bir iş adamıdır. Eşi Ayla onun çocukluk aşkıdır.
Ayla EMİROĞLU
Lara'nın annesidir. Kızını ve eşini çok sever. Başarılı bir beyin cerrahıdır. Kocası kızına küstüğünde ona kızıyla barışsın diye çok dil dökmüştür ve başarılı da olmuştur. Kocası kızıyla barışmıştır. Eşi Kenan ile çocukluk aşkıdır. Kızı Lara onun hayattaki en değerli varlığıdır.
Emre ZORLU
Veeee karşınızda Emre. Kendisi mektubu gönderip bizimkileri kaçıran arkadaş. Emre lisede bizimkilerden çok çekmiş. Kendisini birazcık üzmüşler. Ayrıca arkadaşımız Beyza'ya aşık olmuş ama Beyza onu reddetmiş. Çünkü Beyza Alp'i seviyormuş. Bu yüzden en çok Alp'e bilenmiş Emre. Ama bu dediklerim aramızda kalsın olur mu? Çünkü bizimkiler henüz kendilerini kimin kaçırdığını bilmiyor malum.
Eveeeet. Bir tanıtımın daha sonuna geldik. Umarım yeni karakterlerimizi beğenmişsinizdir.
Bu arada kusura bakmayın yeni bölümü atamıyorum çünkü bu sene üniversite sınavına gireceğim. O yüzden sınava çalışıyorum ve vakit bulamıyorum ama vakit bulduğumda yazmaya çalışacağım.
Ve son olarak Alp'in söylemeyi unuttuğum bir durumu var. Alp hasta arkadaşlar. Kendisi şeker hastası. Sizce hastalığı o evde tetiklenir mi?
O zaman yeni bölümlerde görüşmek üzere. Sizleri seviyorum ♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahşerin Dört Atlısı:İNTİKAM
Teen FictionLiseli birer ergenken yaptıkları onlara göre şaka olan şeylerin yıllar sonra karşılarına büyük bir İNTİKAM olarak çıkacağını nereden bilebilirlerdi ki? Alp, Beyza, Erhan ve Lara'nın kendilerini bir intikam oyununun içinde bulmalarının hikayesi...