I

89 9 5
                                    

X:Sizden intikam alacağımı söylemiştim. O zaman oyun başlasın!

Elindeki zarfın üzerinde "Mahşerin Dört Atlısına" yazıyordu. Zarfı sahiplerine en kısa sürede ulaştıracaktı.
_____________________________

Beyza Yılmazer'den

Bugün hava çok sıcaktı. Üstüne üstlük İstanbul trafiğinin ortasında kalmıştım ve şirkete yetişmem gerekiyordu. Sıcaktan ve stresten terlemeye başlamıştım. Allah'ım neden ben ya?Bayılacağım şimdi. Sabır Beyza sabır. 15 dakikanın sonunda trafik akmaya başlamıştı. Hemen şirkete gittim. Şirkettekilere günaydın diyerek odama geçtim. Çizim yapmaya başladım. Yarım saat sonra telefonum çalmaya başladı. Telefonu alıp kimin aradığında baktım. Arayan Alp'ti. Telefonu açtım.

Lara Emiroğlu'ndan

Scales.com için bir yazı hazırlamam gerekiyordu. Bu yüzden ofise geçmiştim. Yazıyı yazmaya başladım. Bir süre sonra Erhan geldi. Odama girdi. 

E:Günaydın Lara.

L:Günaydın Erhan. Ne işin var burada?

E: Sevgilimi özledim geldim. Olamaz mı?

L: Olur tabii ki çok da güzel olur. İyi ki geldin bende seni çok özledim

O sırada Erhan'ın telefonu çaldı.

L:Kim arıyor?

E:Alp arıyor.

L:Aç bakalım.

Telefonu açtı.

Alp Akdağ'dan

Bugün ne güzel bir gün böyle. Kahvem elimde, çizimlerim önümde -çokta güzeller- hava güneşli mis gibi. Daha ne isterim ki? Hadi bakalım Alp çizmeye devam. Kapımın çalmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım. 

A: Gel!

İçeriye asistanım girdi. Elindeki zarfı uzattı.

As: Alp Bey bu zarf size gelmiş.

A: Tamam, masaya bırakabilirsin tatlım.

As: Peki Alp Bey. Başka istediğiniz bir şey var mı?

A: Yok. Çıkabilirsin.

As: Tamam Alp Bey.

Dedikten sonra odadan çıktı. Bende zarfı elime aldım. Üstünde "Mahşerin Dört Atlısına" yazıyordu. İyide bu bizim lisedeki lakabımızdı. Kim nereden biliyordu ki bunu? İçini açıp baktım. İçinde bir ev resmi, üç tane tapu kağıdı ve bir not vardı. Notu alıp okumaya başladım. Notta:

Fotoğrafta gördüğünüz bu ev size ait gençler. Elinizdeki tapularda da görüyorsunuz. Eğer evinizi görmek istiyorsanız aşağıdaki adrese gelin. Bu ev sizin hayatınızı değiştirecek. Çünkü içinde çok şaşıracağınız bir şey gizli.

Adres:........

yazıyordu. Hemen notu bırakıp tapuları elime aldım. Gerçekten de isimlerimiz yazıyordu tapularda. Madem böyle bir ev var, bizim niye haberimiz yok? Bizimkileri aramam lazım. Telefonu alıp Beyza'yı aradım.

TEL.KON.

B: Alo Alp.

A: Beyza konuşmamız gereken önemli bir konu var.

B: Kötü bir şey mi oldu?

A: Yok, kötü bir şey olmadı. 

B: Peki ne oldu?

Mahşerin Dört Atlısı:İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin