Yorgunlukla atölyede çıkıp derin bir nefes aldım. Sabahtan akşama kadar burda olmak yorucuydu. Kumral saçlarımı dağınık bir topuz yapıp caddeye doğru yürüdüm.Bugün liseden beri çok yakın olduğumuz bir arkadaşımın erkek arkadaşıyla tanışacaktım. Aslında ben şehir dışında olduğum için onların nişanına katılamamıştım.
Geldiğim ilk gün ortaya böyle bir fikir atmıştım.
Şimdi eve geçip güzelce dinlenmek istiyordum ve derin bir uyku. Uzun süredir yabancı kalmıştım.
Sonunda bir taksi bulup evin adresini söyledim. Oturduğumda ne kadar yorulduğumu anlamıştım. Telefonu elime alıp biraz sosyal medya da gezindim.
Taksi durduğunda gerekli miktarı ödeyip çıktım. Evim evim güzel evim.
Kısa bir uğraş sonucunda evin anahtarını bulmuştum ve içeri girer girmez bana doğru koşan biricik tosunu gördüm.
Kendisi benim biricik kedimdi. Diğeri Kediler gibi değil desem yalan olurdu çünkü o diğer kedilerden daha nankördü.
Gözlerimi devirip gelme nedeni olan çantamda ki ödül mamasını çıkardım. İstediğini aldığında hemen kaçtı.
Çantamı alakasız bir yere fırlatıp telefonumdan biricik arkadaşım olan asenayı aradım.
Kısa bir süre sonra karşımda güzel yüzünü gördüm ve gülümsedim. "Açelya sen beni arar mıydın?"
Sadece gülümseyip göz devirdim ve saatin kaç olduğuna baktım. 21:34.
"İyiyim bende canım arkadaşım. Sen nasılsın." Bu halime gülüp başka konulardan konuşmaya başladık.
Tam yarım saat sonra yatmak için kendimi hazırladım. Asena ile vedalaşıp birkaç bakım yaptım.
Yatağıma geçtiğimi gören tosun koşarak yanıma geldi ve yanıma sokuldu hemen. Telefonumu elime alıp son birkaç gündeme baktım
ve güzel gözlerimi dinlendirmek adına artık uyumaya karar verdim.●○●○
Gözlerimi sinirle açıp sabahtan beri susmak bilmeyen telefonuma baktım. Tabii ki yine Asena.Gözlerimi devirip son aramasına cevap verdim. "Noluyor sabah sabah yine"
"Açelya eğer ayaktaysan otur canım arkadaşım." Tam ayağa kalmak için yataktan inerken onun bu dediğini ciddiye almış ve oturur pozisyona geldim.
"Tövbe bismillah. Korkutmasana kızım." Telefonun diğer ucundan derin bir ses duydum ve bir süre sessiz kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanfil Çiçeği | Texting
ChickLitAçelya: Teşekkürler çiçek için Alp: Ne demek açelya hanım. Açelya: Hanım demenize gerek yok Alp: Peki Açelya. □■□■