Sterek Pov
"Dereku, vstávej! Za hodinu máš trénink" křičím na něj z obývacího pokoje a po cestě sbírám prádlo rozházené po zemi. Najednou držím v ruce kousek růžových tang, která vypadají jako pro panenku. "To bude moje" ozve se pobavený hlas. Vzhlédnu a vidím jak se o dveře do ložnice, opírá nahá sexy zrzka.
Zčervenám a podám ji ten kousek. Derek mě pozoruje s omluvným výrazem. Ví co si myslím o jeho úletech na jednu noc. Jdu pro nás udělat šálek kávy, zatímco on jde do sprchy. Čekám až bude káva hotová, když kolem mě projde už oblečená zrzka. "Zavolej mi " zavolá směrem k ložnici a odchází pryč.
Zatímco piji svůj šálek mého životabudiče, Derek se vynoří jen s ručníkem okolo pasu a popadne svou kávu. Neubráním se. abych neobdivoval jeho tělo. 182 cm sportovní postavy, s pevnými bicepsy. K tomu tmavé vlasy a zelené oči a krásné lícní kosti. Není divu, že mu stačí kývnout prstem a ženy mu padají k nohám.
A, nejen ženy, přiznám si. Došlo mi, před pár lety, že jsem do něj blázen, ale protože vím, že on je hetero. a moje škoda zničila náš vztah, tak jsem ty pocity zavřel v sobě a trápím se s pohledem na jeho úlety.
"Tak jdeme?" ozve se jeho hlas. Ani jsem si nevšiml, že se stihl už převléct do pohodlné soupravy. Popadnu klíče a společně jdeme k autu. "Dnes večer je večírek, který pořádá vedení klubu, tak to nepřeháněj s alkoholem. Potřebuješ odvézt nebo dorazíš sám?" podívám se na něj, když vystupuje před stadionem.
"Zvládnu to sám, uvidíme se tam" odpoví a mávne mi. Nastartuji a jedu do své kanceláře. Přemýšlím koho vezmu jako svůj doprovod. Pak zvednu telefon a volám. "Ahoj, čemu vděčím za to potěšení?" ozve se hlas muže se kterým jsme byli párkrát na rande. "Ahoj, máš plány na dnešní večer? Potřeboval bych doprovod na večírek co pořádá klub mého oblíbeného hráče a nikdo jiný by mi neudělal radost než ty" zasměji se. "Moc rád strávím večer se sexy chlapem, co se mu chci dostat do kalhot. V kolik mě vyzvedneš?" zajímá ho.
"V osm, a o těch kalhotech si můžeme promluvit, jsem pro" navrhnu a cítím jak začínám tvrdit. Už je to dlouho co jsem měl sex a Teo je nádherný kus chlapa. Tak proč se tomu bránit?
Přesně v osm hodin večer čekám v autě na Thea, vypadá opravdu žhavě. Oblek obepíná jeho vysportované tělo, světlé vlasy má v moderním účesu. "Ahoj, tak můžeme vyrazit" pozdraví a sedne si. Něž stihnu odpovědět, naklonit se a políbí mě. Je to zkoumavý polibek, ale když pootevřu ústa, změní se ve vášnivý.
Pomalu se odtrhnu a zamrkám "Teda, to je přivítání" zachraptím. "A doufám, že mi po večírku třeba dovolíš něco víc" olízne si rty Theo a já ho krátce líbnu. To vypadá na žhavou noc.
ČTEŠ
Manažer (STEREK)
RomanceDerek je slavný pálkař v baseballu, který má každou noc v posteli jinou ženu. Stilles je jeho manažer a dlouholetý kamarád, který neskrývá, že je gay. Vše mezi nimi funguje skvěle, ale co když si Derek jednoho dne uvědomí, že ke Stillesovi cítí víc...