Sterek POV
"Jsem tak ráda, že jste si na mě udělali čas než odjedu" usměje se na nás Allison v kavárně, kde jsme se sešli. "Derek nedojde?" podívá se na mě. Pokrčím rameny. "Můj bratr je v poslední době divný, buď nemá čas kvůli tréninkům nebo je myšlenkami jinde. Nevíš co se s ním děje?" zeptá se Cora a mě pozoruje.
"Má toho hodně, blíží se konec sezóny a tím se vede skvěle. Jestli to bude tak pokračovat, budou na prvním místě." odpovím. Pravda je, že od předání klíčů před měsícem u něj v bytě, jsem ho pořádně neviděl a nemluvil s ním. Vlastně od té doby co mám Thea na něj nemám čas. Zamrzí mě to. Chybí mi naše cvičení a hovory. Ještě dnes mu zavolám a pozvu ho ven, rozhodnu se.
Děvčata mluví o Allison a jejím stěhování, když Coře začne zvonit telefon. "To je Issac" řekne jako úsměv příjme hovor. Chvíli poslouchá, pak celá zbledne az očí ji vytrysknou slzy. "Kde je?" zeptá se. Poslouchá co ji říká a dodá, že hned dojede. "Omlouvám se, lidi musím jít" zvedne se a otáčí se k odchodu.
"Co se děje Coro?" Chytím ji za ruku. "Derek je v nemocnici, srazilo ho auto" odpoví uplakaným hlasem a mně se sevře srdce. "Odvezu tě" rozhodnu a vedu ji k autu. Allison se k nám připojí. Cora mi řekne název nemocnice a já jedu tak rychle co můžu. Během 15 minut jsme tam. V hale na nás čeká Issac. "Co se stalo? Jak mu je?" běží k němu Cora. "Odcházeli jsme z restaurace a když jsme přecházeli silnici, tak se tam znenadání objevilo auto, co jelo moc rychle. Málem smetl malou holčičku, kdyby ji Derek neodstrčil. Jenže on nestačil uhnout a řidič nestačil včas zastavit, takže ho srazil. Teď mu dělají vyšetření" vysvětlí a obejme ji.
Klesnu zničeně na židli. Nedokáže uvěřit, že už ho možná neuvidím. Proklínám se, že jsem na něj neměl čas a odstrčil ho na vedlejší kolej. Modlím se, ať je v pořádku. Chci se mi plakat a mám pocit, že nemůžu dýchat. Můj život je bez něj prázdný. Potřebuji ho. Hned jak se uzdravím, omluvím se mu a pokusím se vrátit náš vztah do normálu.
Po třech hodinách se konečně objeví lékař. "Hale" zavolá a všichni k němu jdeme. "Jsem Cora Hale, jeho sestra a to jsou jeho přátelé" ukáže se na nás. "Je mi líto, ale informace můžu dát jen rodině" odpoví omluvně lékař a vezme Coru kousek dál. Chvíli s ní mluví a pak odejde. "Co je s ním?" vyhrknu a při tom si nevzpomenu, že mám Derekův písemný souhlas, abych věděl o jeho zdravotním stavu. "Utrpěl těžký otřes mozku, má zlomenou dvě žebra, zlomenou ruku. Několik dní si tu poleží, ale minimálně 8 týdnů nesmí na hřiště" sdělí nám.
Zaplaví mě vlna úlevy. Bude v pořádku. Pak si uvědomuji, že musím informovat klub o tom co se stalo a že Derek do konce sezóny nenastoupí do hry. Když nám Cora oznámí, že kromě rodiny za ním nikoho nepustí, chápavě ji stisknu ruku. Zatímco se na něj jde podívat, volám trenérovi a vysvětluji mu situaci, pak volám šéfovi klubu. Než stihnu domluvit, vidím jak se před nemocnicí sjíždějí novináři. Protočím očima a znovu se spojuji s klubem.
ČTEŠ
Manažer (STEREK)
Storie d'amoreDerek je slavný pálkař v baseballu, který má každou noc v posteli jinou ženu. Stilles je jeho manažer a dlouholetý kamarád, který neskrývá, že je gay. Vše mezi nimi funguje skvěle, ale co když si Derek jednoho dne uvědomí, že ke Stillesovi cítí víc...