Setkání

179 8 0
                                    

Derek POV

Blížím se ke stolu plného lidí co mám rád. "Nazdar kočko" pozdravím Coru, která mě se smíchem obejme. Pak se uvítám s jejím přítelem Jordanem, Allison a Issacem. Objednám si pití a ponořím se do hovoru o tom co je u každého nové. "Ahoj lidi" uslyším hlas Stillese a spolu s ostatními se otočím. 

Stojím tam ruku v ruce s Theem a mně se okamžitě vybaví obrázek z dnešního rána. Vypadal nádherně, jak tam ležel se zavřenýma očima, červenými tvářemi a pootevřenými rty nahý a plný vzrušení. Ovšem při vzpomínce na Thea s jeho penisem v pusu mi po těle přejede vlna žárlivosti.

Nechápu proč jsem si nepřiznal dřív, že ty moje jednorázovky byly jen únik před tím co opravdu chci. Stillese. Od té doby co jsem ho uviděl s Theem, cítím, že ke svému příteli jsem víc než jen kamarádství. Jenže on mé pocity nesdílel a užíval si všechno volný čas se svou novou láskou. Dokonce se mnou už nechodí do posilovny, i když to byl náš rituál už od vysoké.

"Dereku, posuň se" drbne do mě Cora. Odsunu se, abychom se všichni vlezli. Super, myslím si ironicky v duchu, když zjistím, že sedím proti Stillesovi a Theovi. Všichni jsou zvědaví jak to mezi nimi je a oni vyprávějí o tom jak se dali dohromady. Celou dobu se drželi za ruce a dokončovali si věty.

"To je tak sladké" zvolala Allison při pohledu na ně. Protočil jsem znechuceně očima a zachytil jsem zkoumavý pohled od Issaca. Kývnul směrem k baru a já přitákal. Zvedli jsme se a sedli si na stoličky. Objednali jsme si whisky. Jedním lokem jsem ji vypil a objednal si další. "Co se děje?" s vážným pohledem se mě zeptá. 

"Nic, všechno jde skvěle. Mám novou smlouvu na pět let, můj kamarád našel lásku svého života a už mě nepotřebuje, takže všechno je super" podotknu hořce a pozoruji tekutinu ve své ruce, která má stejnou barvu jako Stillesovi oči. "Vadí ti to, že Stilles někoho má?" a nespustí ze mě pohled. "Samozřejmě, že ne. Měli bychom se vrátit ke stolu" zalžu o svých pocitech a vracím se zpátky.

"Jestli si budeš chtít promluvit, zavolej mi. Jsem dobrý posluchač a umím mlčet jako hrob" zašeptá mi Issac do ucha. Všimnu si jak nás Cora znepokojeně pozoruje, usmívám se na to, ale nevypadá to, že bych ji uklidnil. Stilles ani Theo si našeho odchodu nevšimli. Mají spoustu práce s okusováním se navzájem.

Cora pak začne vyprávět o dovolené na kterou za měsíc odjíždí s Jordanem. Alisson přizná, že ji tu nabídli práci ve vyhlášené právnické firmě a ona její nabídka zvažuje, i když to znamená stěhování z našeho rodného města. Přemýšlím jestli doufá v návrat ke Scottovi, který hraje v našem týmu jako nadhazovač.

Isaac se těší na novou práci a Stilles s Theem přemýšlí o společné dovolené na Floridě, jelikož baseballová sezóna za dva měsíce končí a Stilles bude mít volno. K překvapení všechno Theo vytáhne letenky na Floridu a známí Stillesovi, že vše je už zařízeno. Ten zčervená a políbí ho se slovy "Nikdy jsem nebyl šťastnější". Ty slova se mi zabodnou do srdce jako nůž a zblednu.

Rychle vstanu "Omlouvám se, ale už musím jít. Ráno mám brzo trénink a musím se vyspat" rozloučím se. Pak obejmu Coru, Allison, Jordana a Isaaca, kteří mi připomenou svou nabídku. Stillesovi s Theem pokývnu a odcházím.

Manažer (STEREK)Kde žijí příběhy. Začni objevovat