Focení

176 9 0
                                    

Derek Pov

Od společné večeře uběhly dva týdny, kdy se snažím vyhýbat Stillesovi. Naštěstí to není velký problém, jelikož je zaneprázdněn. Dnes nás, ale čeká společné focení pro známý časopis. Jde o focení na podporu LGBT komunity. Focení se zúčastní slavní sportovci a známé osobnosti. Jde o focení v párech kdy jeden z nich je hetero. a druhý gay nebo lesba.

Má to upozornit veřejnost na to, že všichni lidé si jsou rovni, bez ohledu na sexuální orientaci. S touto nabídkou jsem souhlasil v době, když ještě nebyl na obzoru Theo a já nevěděl, že jsem zamilovaný do svého kamaráda, takže teď tu stojím nervózní ve značkových boxerkách a čekám až se ke mně přidám.

Když Stilles vstoupí do studia, přestanu dýchat při pohledu na jeho tělo. Je natřený olejíčkem, aby se jeho kůže leskla a nemá na sobě nic než červené boxerky, které ho tak obepínají, že člověk nepotřebuje velkou fantazii, aby se představil jak dobře je vybaven. Ztěžka dýchám a můj penis se začíná probouzet. 

"Tak se dáme do práce, všichni ví co dělat" zakřičí fotograf. Stilles dojde ke mně a začneme pózovat. "Výborně" nás chválí a mačká spoušť. Několikrát změníme pózu podle příkazu. "A, teď se chyťte a dívejte se do očí jako byste chtěli jednoho druhého" zavelí. Obejmu Stillese kolem pasu a on mi položí ruce kolem krku. Chvíli pohledem těkám okolo sebe, ale pak se zadívám do jeho očí a mám pocit, že se v nich utopím.

Stilles se ke mně přitlačí a já mu rukou sjede na zadek a stisknu ho víc. Vytřeští na mé oči a skousne si spodní ret. Cítím jak znovu tvrdnu a sehnu hlavu, abych si ochutnal jeho ústa. "Stop, končíme. Byli jste perfektní" zvolá fotograf a Stilles překvapeně zamrká řasami. Uvědomím si, co jsem udělal a rychle od něj odstoupím.

"Musím jít, mám ještě schůzku. Uvidíme se později" zakoktám a zbaběle uteču. Sotva se obleču a volám jednomu člověku co mě napadne. "Ahoj Issacu, máš volno? Potřeboval bych si o něčem promluvit" vyhrknu. Domluvíme se, že se sejdeme za půl hodiny u mě doma. Už tam na mě čeká. Pustím ho dovnitř a nabídnu mu pití. Vezme si ho a sedne si na sedačku.

"Tak už mi konečně řekneš co se děje?" zeptá se. "Miluji Stillese" vypadne ze mně a pak se zhroutím vedle něho. "To mi došlo už na tu večeři. Co s tím chceš dělat?" ozve se pobaveným hlasem. "Nic, Stilles má Thea a je šťastný. Přeji mu to. Jen se nedokážu ně dívat. Žárlím na Thea pokaždé, když se ho dotkne" přiznám nešťastně.

"Vím jaký je to milovat kdo to necítí stejně. Takže vždycky když budeš cítit mizerně, stačí když mi zavoláš" obejme mě. Vyruší nás zvonek u dveří. Tázavě se na mě podívá a já zavrtím hlavou. Nikoho nečekám. Jdu otevřít a stojí tam Stilles. Je nervózní, poznám to podle toho jak si kouše ret a klopí oči. "Proč zvoníš? Máš klíče" zeptám se a pustím ho dál.

Zastaví se v chodbě a přešlapuje. "Právě proto jsem tady. Vracím ti klíče a chtěl bych zpátky moje. Když budeme něco od sebe potřebovat, zavoláme si a domluvíme se. Vidíme se pořád.". "Stalo se něco?" a bojím se, že mě od sebe odhání, kvůli tomu co se stalo na focení. "Ne, ale Theo se ke mně stěhuje a potřebuji klíče pro něj. Navíc se mu nelíbí, když jen tak můžeš přijít bez ohlášení" zamumlá směrem k podlaze.

Po jeho slovech mám pocit jako by vzal moje srdce a zadupal ho do země. Jako ve snech sundám ze svých klíčů, kolečko s jeho a podám mu je. Vezme si je, moje položí na stoleček. "Děkuji, vím že to chápeš" řekne a odejde. Po jeho odchodu se mi podlomí kolena a začnu brečet. Isaac mě vezme do náruče a kolébá se mnou v uklidňujícím rytmu. "Pst, pst, Dereku, vím že to bolí ale časem se zlepší. Slibuji" šeptá mi.

Manažer (STEREK)Kde žijí příběhy. Začni objevovat