𝐈: Madame Quill

344 44 214
                                    


╔════════*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*════════╗

𝘔𝘺 𝘥𝘦𝘢𝘳𝘦𝘴𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳𝘴, 𝘨𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢𝘴 𝘸𝘦 𝘴𝘵𝘦𝘱 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘯𝘤𝘩𝘢𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘰𝘳𝘭𝘥 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘝𝘦𝘳𝘪𝘥𝘪𝘢𝘯 𝘵𝘰𝘯. 𝘈𝘴 𝘴𝘶𝘮𝘮𝘦𝘳'𝘴 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭 𝘨𝘰𝘭𝘥𝘦𝘯 𝘳𝘢𝘺𝘴 𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘸𝘢𝘺 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘣𝘵𝘭𝘦 𝘩𝘶𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘢𝘶𝘵𝘶𝘮𝘯, 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘯𝘨𝘥𝘰𝘮'𝘴 𝘦𝘭𝘪𝘵𝘦 𝘢𝘳𝘦 𝘪𝘯 𝘢 𝘧𝘦𝘷𝘦𝘳𝘪𝘴𝘩 𝘧𝘳𝘦𝘯𝘻𝘺, 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘰𝘱𝘦𝘴 𝘴𝘦𝘵 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘰𝘤𝘪𝘢𝘭 𝘤𝘢𝘭𝘦𝘯𝘥𝘢𝘳 — 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘦𝘢𝘴𝘰𝘯𝘢𝘭 𝘣𝘢𝘭𝘭. 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘺𝘦𝘢𝘳'𝘴 𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵 𝘱𝘳𝘰𝘮𝘪𝘴𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘢𝘯 𝘢𝘧𝘧𝘢𝘪𝘳 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘯𝘰 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳, 𝘸𝘩𝘪𝘴𝘱𝘦𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘤𝘢𝘯𝘥𝘢𝘭𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘣𝘦𝘧𝘪𝘵 𝘰𝘶𝘳 𝘨𝘭𝘢𝘮𝘰𝘳𝘰𝘶𝘴 𝘦𝘳𝘢.


𝘞𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘪𝘨𝘩 𝘴𝘰𝘤𝘪𝘦𝘵𝘺 𝘭𝘢𝘥𝘪𝘦𝘴, 𝘥𝘳𝘢𝘱𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘦𝘴𝘵 𝘴𝘪𝘭𝘬𝘴, 𝘳𝘶𝘴𝘩 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘵𝘳𝘶𝘴𝘵𝘦𝘥 𝘮𝘰𝘥𝘪𝘴𝘵𝘦𝘴, 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘺𝘦𝘢𝘳'𝘴 𝘴𝘱𝘰𝘵𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘪𝘴 𝘱𝘰𝘪𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘩𝘪𝘯𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘣𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳, 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘰𝘯 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘧𝘪𝘳𝘮𝘭𝘺 𝘧𝘪𝘹𝘦𝘥 𝘰𝘯 𝘏𝘦𝘳 𝘔𝘢𝘫𝘦𝘴𝘵𝘺, 𝘵𝘩𝘦 𝘘𝘶𝘦𝘦𝘯 𝘩𝘦𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧, 𝘴𝘭𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘢𝘵𝘵𝘦𝘯𝘥. 𝘙𝘶𝘮𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘢𝘴 𝘪𝘵, 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘴𝘦𝘭𝘦𝘤𝘵 𝘵𝘩𝘦 "𝘥𝘪𝘢𝘮𝘰𝘯𝘥" 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘦𝘢𝘴𝘰𝘯 - 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘣𝘶𝘵𝘢𝘯𝘵𝘦 𝘸𝘩𝘰 𝘩𝘢𝘴 𝘤𝘢𝘱𝘵𝘪𝘷𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘴𝘰𝘤𝘪𝘦𝘵𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘦𝘭𝘦𝘨𝘢𝘯𝘤𝘦, 𝘨𝘳𝘢𝘤𝘦, 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘺. 𝘛𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘦𝘵𝘪𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘪𝘴 𝘧𝘪𝘦𝘳𝘤𝘦 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘦𝘴𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘯𝘨 𝘥𝘦𝘣𝘶𝘵𝘢𝘯𝘵𝘦𝘴 𝘷𝘪𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘘𝘶𝘦𝘦𝘯'𝘴 𝘧𝘢𝘷𝘰𝘶𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘭𝘭𝘪𝘢𝘯𝘤𝘦𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘮𝘦𝘥, 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘪𝘷𝘢𝘭𝘳𝘪𝘦𝘴 𝘴𝘵𝘰𝘬𝘦𝘥.


𝘐𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘴𝘵𝘪𝘯𝘨𝘭𝘺, 𝘢𝘭𝘭 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘪𝘭𝘭𝘶𝘴𝘵𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘏𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘰𝘧 𝘈𝘨𝘳𝘪𝘤𝘩𝘦, 𝘪𝘵𝘴 𝘴𝘰𝘤𝘪𝘢𝘭 𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘦𝘪𝘨𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘢𝘷𝘪𝘭𝘺 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘭𝘪𝘤𝘢𝘵𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘦𝘳𝘴 𝘰𝘧 𝘓𝘢𝘥𝘺 𝘈𝘯𝘦𝘭𝘪𝘴𝘦, 𝘸𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘥𝘦𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘢𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘣𝘫𝘦𝘤𝘵 𝘰𝘧 𝘤𝘭𝘢𝘯𝘥𝘦𝘴𝘵𝘪𝘯𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘷𝘦𝘳𝘴𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯. 𝘏𝘦𝘳 𝘳𝘢𝘥𝘪𝘢𝘯𝘵 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘺 𝘪𝘴 𝘢 𝘴𝘦𝘤𝘳𝘦𝘵 𝘩𝘢𝘳𝘣𝘰𝘶𝘳𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘧𝘦𝘸, 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘦𝘭𝘦𝘨𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘢𝘯 𝘦𝘯𝘪𝘨𝘮𝘢 𝘺𝘦𝘵 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘶𝘯𝘷𝘦𝘪𝘭𝘦𝘥, 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘶𝘭𝘺 𝘤𝘢𝘱𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘰𝘧 𝘴𝘦𝘪𝘻𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘱𝘱𝘰𝘳𝘵𝘶𝘯𝘪𝘵𝘺? 𝘓𝘦𝘵 𝘪𝘵 𝘣𝘦 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘪𝘨𝘩𝘦𝘴𝘵 𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘦𝘴𝘵 𝘢𝘳𝘪𝘴𝘵𝘰𝘤𝘳𝘢𝘤𝘺 𝘢𝘳𝘦 𝘯𝘰𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘪𝘭𝘺 𝘢𝘵𝘵𝘢𝘪𝘯𝘦𝘥 —  𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘣𝘺 𝘢 𝘥𝘦𝘣𝘶𝘵𝘢𝘯𝘵𝘦 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘺𝘰𝘶𝘵𝘩 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘯𝘦𝘹𝘱𝘦𝘳𝘪𝘦𝘯𝘤𝘦, 𝘢 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘨𝘩 𝘴𝘰𝘤𝘪𝘦𝘵𝘺'𝘴 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘧𝘶𝘭 𝘨𝘢𝘻𝘦.


Trapped in SatinWhere stories live. Discover now