11

77 3 2
                                    




SELAM CANLARIM NASILSINIZ DERSLER ÇOK YOĞUN BU YÜZDEN SIK SIK BÖLÜM ATAMIYORUM :(

Alvina : İyi de sen kimsin

Yazarın anlatımından;

Tom Alvina'nın dediği şeyden

sonra olduğu yerde öylece kalmıştı ne demişti sen kimsin mi demişti Tom ilk şaka sandı ama ikinciye sorduğunda aldığı cevap onu dumura uğrattı inanamadı ilk bi kaç saniye sonra odadan hiçbir şey demeden çıktı.

Alvina ise şaşkınlık içindeydi kimdi o içeriye gelen diye düşündü. Alvina gelen kişiyi tanımıyordu fakat gelen kişi onu tanıyordu Alvina düşündü fakat kim olduğunu çıkaramadı. Sonra zaten çok yorgun olduğu için hemen uyudu.

Tom'un anlatımından;

Bi hışımla odadan çıktım Alvina'nın ne dediğini zor anlamıştım anladığım gibi de odadan çıktım. Hemen kendi odama çıktım kapıyı arkamdan kapatıp kilitledim şu an odaya kimsenin gelmemesi en iyi seçenekti.

Alvina beni hatırlamıyordu bu nasıl olabilirdi ki verdiğim iksirin bi yan etkisi olacağını düşünmüyorum ama nasıl oldu bu diye düşünmeden de edemiyordum. Aonra bi anda aklıma geldi ben Alvina'ya büyü yaptığımda normalde yarım saatte uyanması gerekirken uyanmamıştı bu da büyü de bir yanlışlık olduğunu gösteriyordu neyi yanlış yapmıştım ki büyüyü yanlışta telaffuz etmezdim ki bu işte bir iş vardı normal değildi.

Kesinlikle bu işi çözmem lazım Alvina beni nasıl unutmuştu şuan bunu düşünüp bulmam lazımdı. Yakın bi zaman da Malfoyla konuşmam lazım, şu an Alvina'nın yanına gidemezdim o yüzden biraz bekliyecektim nasıl olsa sonra Malfoydan bir şeyleri öğrenirdim.

Alvina'nın anlatımından;

Ben az önce ne yaşamıştım odaya gelen kimdi nolduğunu çözememiştim. O çıktıktan sonra lavaboya gitmek için ayağa kalktım fakat kalktığım gibi geri oturdum çünkü başıma keskin bir ağrı girdi hemen yatağa oturdum o sırada odaya Draco girdi.

Draco : Alvina artık odana çıkab-

Draco : Alvina iyi misin?!

Alvina : İyiyim iyiyim hemen telaşlanma başıma bi ağrı girdi ama geçti şimdi merak etme.

Draco : Emin misin bak madamı çağırıyım bi baksın sana olmaz böyle normal mi böyle durduk yere ağrıması ?!

Alvina : Tamam Draco iyiyim dedim bir şeyim yok inan geçti zaten hemen hem sen ne diyodun

Draco : Tamam sen öyle diyosan. Ben de şey için gelmiştim madam odana çıkabileceğimizi söyledi ama hemen ayaklanmak yokmuş 1 hafta dinlensin derslere girmesin dedi. Bu yüzden hiç itiraz etmeden odana çıkarıyorum seni ve sana 1 hafta ben bakıyorum.

Alvina : Ama Draco olmaz böyle sen dersleri kaçırırsın

Draco : Saçmalama Alvina hem ben notlarımı Tom'dan alırım

Alvina : Tom mu o kim

Draco : Nasıl yani şaka mı yapıyosun Alvina Tom'u nasıl tanımazsın

Alvina : Neden ki kim o tanımıyorum ben böyle birini hem sen niye bu kadar şaşırdın ki çok mu önemli biriydi ki tanımam gerekiyor hem boşver Tom'u şimdi asıl ben 1 hafta seninle ne yapacağım seninle bu kadar uzun süre vakit geçirirsem kaçarım galiba Dracocum

Draco : Bak sen neyim varmış benim çok da güzel bakarım sana kaçmayı falan aklından bile geçirme sakın. Yeter bu kadar oyalandığımız hadi odana çıkaralım seni sonra sen de bi güzel dinlen yemek saati yaklaşıyor ben de sana yemek getiririm sonra da madamın verdiği iksiri içer uyursun

Yazarın anlatımından;

Draco ve Alvina konuştuktan sonra Alvina'nın odasına çıktılar. Draco odaya gelince hemen Alvina'yı yatırdı ve ona yataktan ben gelene kadar sakın kalkma sadece yat ve dinlen deyip aşağı büyük salona Alvina için yemek için bir şeyler ayarlamaya indi. Alvina öfleyip püflesede Draco'ya karşı gelmeyerek yatağa yattı ve Draco'yu beklemeye başladı.

Alvina bu sırada düşünmeden edemedi Draco'nun hastane kanadından bahsettiği kişi kimdi diye. Neden tanımadığına da bu kadar şaşırdığını anlayamadı. Tom kimdi ki tanıması veya hatırlaması gerekiyordu.

Alvina bu süre içerisinde Draco'yu beklerken hem de düşünceleri yüzünden uyuya kaldı.

yazarın anlatımından devam;

Draco Alvina'yı odada bıraktıktan sonra büyük salona indi yemek götürmesi gerekiyordu içeceği bazı iksirler vardı.

Draco büyük salona girer girmez arkadaşlarını gördü hep beraber oturup yemek yiyorlardı. Hepsi Draco'yu gördüğü gibi yanlarına çağırdı, herkes Alvina'yı merak ediyordu. Pansy hemen lafa girdi,

Pansy : Draco sen burdasın Alvina nerde? İyi mi , nasıl oldu? Ya Draco cevap versene ya?!

Draco : Tamam Pansy sakin ol. İyi o odada dinleniyo şimdi bende ona yemek almaya indim aşağıya çıkıcam şimdi tekrardan yanına. Bu olaydan sonrada onu pek yalnız bırakmaya niyetimde yok zaten. En azından bunu yapan kişi ortaya çıkana kadar biraz fazla gibi gelsede Alvina'nın yanından ayrılmayacağım.

Pansy : Saçmalama Draco niye fazla gelsin kardeşin o senin tabi ki böyle bi zaman da yanında olacaksın bizde tabiki etrafınızda yanınızda her yerde olacağız peşinizi bırakacağımızı düşünme sakın.

Draco : Desene yandık o zaman

Pansy : Draco kaşınma istersen ben bu saatten sonra Alvina'mı yalnız bırakmam artık hiç kusura bakma canım

Draco : -Gülümser- iyi ki varsın Pansy Alvina'nın bu süreçte yalnız kalmasını bende istemem sen olmasan aklım onda kalırdı ama senin sayende aklım kalmıyor teşekkür ederim

Pansy : Ya Draco mal mısın ağlatıcaksın şimdi beni salak salak konuşma ben tabi ki yanınızda olucam arkadaşlar ne için vardır. hem sen niye bu kadar çok konuşuyosun hadi sen de ye bir şeyler sonra Alvina'ya da yemek götür .

Draco : Yok benim canım hiçbir şey istemiyor ben sadece Alvina'ya yemek almak için geldim.

Pansy : Saçmalama istersen senin de bu süreçte nasıl zayıfladığını biliyoruz Alvina baygınken senin de yemek yemediğini biliyoruz o yüzde şimdi hiç itiraz etmiyorsun valla ben şimdi sana yediririm görürsün hem Alvina dinlensin sen de ye sonra ona da götürürsün.

Draco : Dediğin şeyleri illa yaptıracaksın değil mi

yazarın anlatımından

Draco daha fazla itiraz etmemiş ve Pansy ile beraber yemek yemeye başlamıştı.

O sırada Alvina zaten uykuya dalmıştı. Odanın kapısı açıldı ve Tom odadan içeri girdi. Draco'nun aşağı büyük salona indiğini görünce vakit kaybetmeden Alvina'nın yanına çıkmıştı. Odaya girdiğinde Alvina'nın uyuduğunu görür ve rahat bi nefes verdi uyanık olsaydı ne diyeceğini bilmiyordu. Kapıyı kapattı ve Alvina'nın yanına oturdu.

Tom : Aklım almıyo beni nasıl unuttun bilmiyorum neyi yanlış yaptığımı da çözemiyorum kafayı yiyeceğim nasıl böyle bir hata yaparım bilmiyorum.

Tom yavaşça elini kaldırdı ve Alvina'nın saçını okşadı. Çok korkmuştu ona bir şey olacak diye. Alvina'nın uyanmadığı haftalar boyunca hep kendini çok suçladı. Uyanmasaydı ne yapardı bilmiyordu.

Tom : Beni neden hatırlamıyosun bilmiyorum ama çözeceğim bunu da. Bana beni tanımıyomuş gibi bakman beni öldürüyo Alvina .

yazardan;

Tom o gece Alvina'nın yanından ayrıldıktan sonra odasına geçti ve sabaha kadar yaptığı bu hatayı çözmeye çalıştı fakat hiç bir şey bulamadı kafaı yemek üzereydi bir şeyi kaçırıyordu fakat neyi kaçırdığını bulamamak onu deli etmiti ve tüm gece gözüne uyku girmemişti.

Tom o gece ilerde başına gelebileceklerden habersiz bi şekilde araştırmaa devam etti...





ÇOOK UZUN ZAMAN OLDU BİLİYORUM SINAV SENEM BU YÜZDEN BÖLÜM ATAMIYORUM AMA ATABİLDİĞİM KADAR ATACAĞIM :/

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tom Marvolo RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin