"İş saatinde beni odana çağırınca yanlış anlıyorlar bak." Dedim Minho'ya.
"Anlasınlar."
"Nasıl bu kadar rahatsın ya? Tabii doğru, senin yüzüne gelip soramıyorlar ama bana 'yinliş inlimi imi Minhi Biy ili irinizdi birşiy mi vir?' Yok diyorum ona da inanmıyorlar. Aynı evde kalmamız niye bu kadar çok dikkat çekti ve herkes biliyor?"
"Rahatım çünkü aynen senin de dediğin gibi benim yüzme söyleyemiyorlar. İsterlerse bi söylesinler bakalım."
"Bi yükseldim." Dedim en sondaki çıkışına. Sinirlenmek üzereyken konuşmaya devam ettim. "Ee neden çağırdın? Yeni geldin değil mi? Nasıldı gece?"
"Neden Hyunjin'in saçlarını merak ettin?" Dedi dediklerimi önemsemeden.
"Chrisle konuşuyordum sevgilisinden bahsetti de-"
"Ee?"
"Adı.. Hyunjinmiş. Görürsem bir gün sevgilisini. Aynı kişi mi diye şüphelendim."
Kahkaha attı Minho. "Hala çok çocuksun Seungmin. Filmde miyiz biz? İsim benzerliğidir sadece."
"Zor birşey mi aptal? Öğren işte. Dalga geçiyor bir de göt."
"Çok merak ediyorsan vereyim numarasını, buluş ve kendin sor. Tanışmış da olursunuz. Birbirinizi sadece isim olarak tanıyorsunuz."
"İyi ver."
"Mesaj atarım. İşinin başına şimdi."
Sinirlendim. "O kadar çağırıyorsun bari gecenin nasıl geçtiğinden bahset."
"Senin Jisunglarla geçirdiğin geceden çok daha iyi olduğuna emin ol."
"Ona eminim zaten. Güzel giyinmiş mi? Ne giymiş?"
"Hayır giyinmemiş."
"O kadar süre görüşmediniz ama hazırlanmamış mı?"
"Hayır. Hazırlanmış. Sadece giyinmemiş."
"Iy." Dedim sadece. Aynı anda kıskanıyor ve iğreniyor ama Minho adına seviniyordum.
"Hadi işine dön şimdi."
"Üstümü başımı dağıtayım mı?" Diye kahkaha attım.
"Dağıt da bi gör seni nasıl dağıtıyorum."
"Şakadan da anlamıyorsun. Gidiyorum ben."
~~
+82*******
Jeongin selamNumaranı Minho verdi
Ben Seungmin
Nasılsın?
Minhonunki:
Aa SeungminSen aldatılan arkadaşısın değil mi
Ciddi salakmış|
Evet
Minho'nun kardeşi Jisung'un kütüphaneden arkadaşı
Ayrıca
Minho'nun işten de arkadaşıyım
Çalışanı yani
Evet evet hatırladım
İyiyim ben Seungmin
Sen nasılsın?