15

95 10 8
                                    

"Beni giydir Ji. Date'im var." Dedim eve gelir gelmez.

"Ne? Kiminle?"

"Biriyle değil. Arkadaşı sadece. Abartıyor bakma sen ona." Dedi Minho.

"Evet arkadaşım işte. Etek yakışmıştı sanki etek mi giysem?"

"Ne eteği?" Dedi Minho

"Dün.." dedim. "Canımız sıkıldı Jisung'un dolabından giydirdiler beni."

"Seungmin aptalın tekisin." Dedi Jisung. Ne olduğunu anlamamışken Minho konuştu

"Jisung senin eteğin mi var?"

"Ee..evet."

Sinirlenecek gibi görünüyordu Minho. "Sinirlenemezsin Minho. Ne olacak abartı giymiyor ya."

"Hatta çoğu zaman giymiyorum bile. Hoşuma gidiyor sadece."

"Neden sakladın ki? Hoşuna gidiyorsa ben birşey diyemem zaten. Evet sinirlendim ama benden sakladığın için."

"Sağın solun belli olmuyor ki." Dedi Jisung. "Felix'i öğrendiğinde okuldan kaydımı aldırıyordun."

"O başka."

"Ne o başka?"

"Ne bileyim. Neyse götür giydir. Seungmin geç kalıyor." Odasına yürüdü Minho

Jisungla onun odasına geçtiğimizde konuştu. "Nesi başka Seungmin? Sen anladın mı?"

"Abin o senin Jisung. Hep yanındaydı ve başkasına ona güvendiğin kadar güvenmeni istemiyor. Haklı. Çok gitme üstüne boşver. Bak alıştı şimdi."

"Ben Felixle sevgili olunca mı o da sevgili yaptı?"

Cevap vermek yerine göz temasını bozup dolabına yöneldim.

"Şerefsizlik ama bu!" Dedi

Güldüm Jisung'a. "Ben kimle buluşmaya gidiyorum biliyor musun?"

"Chris?"

"Hayır."

"Chris'in sevgilisi?"

"Hayır."

"Başka kim var ki.. Changbin.. değil, değil mi?"

"Hayır tabii ki de Ji."

"Şu iş yerinden wooyong muydu? Wooyung-"

"Wooyoung. Ayrıca, hayır o da değil."

"Kim ya! İşteki diğeri mi? Bi seninle date'e çıkmadığı kalmıştı zaten."

"Yeosang da değil."

"Kim o zaman!"

"Jeongin." Dedim sessizce.

"Ne!?" Dedi gözleri parlayarak. "Şaka yapıyorsun! Resim çekinin lütfen çok merak ediyorum nasıl biri."

"Hadi kırmayayım seni. Çekinirim."

"Müthişsin Seungmin!"

Jisung'un dolabından daha renkli bol birşeyler giyindiğimde Jisung'un takılarını karıştırıyordum. Kısa sürede hazır olduğumda telefonumu alıp saate baktım. 7 olmak üzere olan saatin hemen altında bir bildirim vardı. Jeonginden olduğunu düşünerek mesaja gittiğimde Chrisle olan sohbetimiz açıldı. En altta da "Sürpriz." Yazarak gönderdiği kapının önünde olduğunu belli eden bir fotoğraf vardı.

"Ben çıkıyorum!" Dedim telaşla. Evden çıktığımda gördüğüm araba daha gerçek hissettirirken o da beni görmesiyle arabadan çıktı.

"Kısa sürede çabuk hazırlanmışsın Minnie?"

There Is No Use You To Be Sad | ChanMin, SeungChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin