4

481 23 21
                                    

Felix'in ağzından anlatım;

Kalktığımda her yerim ağrıyodu neden dövmüştü ki beni? ne yapmıştım ben ona? neden dövmüştü anlam veremiyorum. sevgilim olduğu için mi?
Ona bağırdıgım için mi? Yada ona emir verdiğim için mi? Neden? Zaten babam olcak o piçin beni dövdüğü yetmezmiş gibi birde bu puşt tan dayak yiyorum iyimi oooffff tamam buna alışık olabilirim ama beni dövmesinin illa bi nedeni olmalı.neden bu kadar düşünüyorum ki canı sıkılmıştır ve dövmüştür aynı babam gibi...

"Aaaahh başııım her tarafım ağrıyo ve acıyo..."

Bi anda kapı açıldı.

"Efendim iyi misiniz?"

"İyiyim hyung iyi."

"İstediğiniz bir şey varmı efendim?"

"Şey...Hyunjin nerde?"

"Şirkette efendim."

"Hmm anladım teşekkür ederim hyung :)"

"Bişey değil efendim."

Adam tam çıkarken konuştum.

"A-şey hyung ben senin adını biliyorum adın ne?"

"Yoongi yada suga diyebilirsiniz"

"Pekii diğer çalışkanların adıları ne beni onlarla tanıştırırmısın lütfeeen🥺."

"Olur efendim tanıştırırım şimdi izninizle."

Diyip çıkmıştı.bende lavaboyo gidip güzel bir duş aldıktan sonra bakımımı yaptım ve üstümü değiştirdim.

Felix in giydiği;

Timamm şimdi hyunglarımla tanışmaya gidebilirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Timamm şimdi hyunglarımla tanışmaya gidebilirim.merdivenlerden inmeye başladım ve salona geldim.

"Efendim buraya gelin siz yemek yerken bende sizi tanıştırayım."

"Timam hyung geliyorumm"

Oturdugum koltuktan kalktım ve amerikan olan mutfağın sandalyesine oturdum.toplam yanlış saymadıysam 12 tane çalışan vardı.bu kadar çalışan neden vardı 1 2 tane yetyomu bu adama.

"Selaam hyung ve nuna larım"

"Selam küçük civciv gel seni herkesle tanıştırayım"
"Bu namjoon bu hoseok buda yeonjun bu 3 tırre evin farklı yerlerini koruyolar daha bir çok evi koruyan koruma var fakat bunlar en eskileri ve hyunjin in en gözde korumaları bunlara güvenir yani"

"Hm memnun oldum hyunglarımm"

"Bizde memnun olduk"(3 de söylüyo)

"Bunlar jimin soobin ve jin bunlar kişisel özel koruman hep yanında olacaklar"

"Memnun olduuuumm hyunglarım"

"Bizde küçük civciv"(3 de söylüyo)

"Bu hwasa mükemmel aşçımız"

"Memnun oldumm nuna"

"Bende memnun oldum sarı civciv"

Diyip saçlarımı karıştırdı ve sıcak bir gülümseme sundu

"Bu da ryujin seninle ilgileniyor yani bir sıkıntın olduğunda ona söyleyebilirsin"

"Memnun oldum ryujin nuna"

"Bende memnun oldum civcivcik"

"Bişey sorabilirmiyim neden bu kadar çok çalışan var"

Hwasa nuna yemek yaparak konuşmaya başladı

"Hepsi senin için burda civciv hyunjin senin için bu kadar çalışanı işe aldı fakat biz zaten uzun zamandır burdayiz ama hyunjin seni bize emanet etti"

"Ha? benim içinmi inanmam ki o şerro dün beni dövdü hemde hiç acımadan..."

Yoongi hyung konuşmaya başladı

"Biliyorum lix ancak o sinirlendiği zaman ne yaptığını bilmiyor senide bu yüzden dövdüğünü düşünüyorum sanrım ilaçlarını-"

Jimin hyung hemen yoongi hyungun ağzını kapattı

"Bu kadar yeter hadi sen yemeğini ye lix"

"I-ı aç değilim"

Hwasa nuna arkasını döndü ve beni süzdü

"Ne demek aç değilim bir deri bir kemik kalmışsın"

"Ama aç değilim istemeden yemek yersem kusabilirim ve kusmak istemiyorum nuna"

"Ama en azından bir ili lokma at ağzına
Emeğime saygısızlık yapıyorsun"

"Ama- tamam senin için yiyecegim"

"Aferim küçük civcive"

Diyip yanağımdan bi makas aldı

"Yoongi hyung benim telefonum nerde"

"Hyunjin de"

"Peki neden hala vermedi?"

"Aaah hyunjin söylemedi galiba ama artık o telefonu kullanmayacaksın"

"Yaa ama benim orda özelim var her şeyim orda"

"Benim yapabileceğim bişey yok civcivcik"

"Off ondan nefret ediyorum"

"Şahsen ben hyunjin in yerinde olsaydım üzülürdüm çünkü bir civciv benden nefret ediyo kabus gibi bir şey"

Ryujin nunanın konuşmasıyla kıkırdamıstım.

(...)

Uzun bi süre geçmişti kahvaltıda bi kaç bişey yemiştim ve beraber sohbet etmiştik midem bulanmaya başlamıştı
Bile ama çok değil çünkü az yemiştim şuan da resim yapıyorum günüm çok güzel geçmişti ve hala hyunjin gelmemişti onun gelmemesi çok güzel bişey o evde olmayınca mükemmel geçiyo günüm eheheheh.

Ahhhh şom ağzımı açtım yine kapı çaldı ve hyunjin in geldiğine eminim...

_________________________________________

Bölüm geç geldiği için çok çok çok özür dilerim kuşum öldüğü için biraz dağıldım ve kendimi yeni yeni toparlıyorum bundan sonra hergün yeni bölüm atmaya çalışacam

Bb tırreksularım hyunlix ile kalın mucuuuğk☆☆

DADDY KİNG ~ HYUNLİX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin