1 hafta geçmişti hyunjim hyungla okula tekrar gidebilmek adına konuşmuş ve biraz yalakalik yapmıştım am sonunda okula gidebilecektim.
Sabah uyandım günlük işlerimi halledip kendine bir okul kombini hazırladım okulumuza serbest kıyafetle gidebiliyoduk bu mükemmel biseyyy.
Felix'in giydiği;
Yemek yemek için aşağıya inmeye başladım bu sıradada enerji batlaması
Yaşıyordum çünkü sonundaa hyunglarımı görebilcektimmm."Günaydın minik civcivvv"
"Günaydın nunaaaa"
Hwasa nunanın yanağından öpüp masaya oturdum.
"Nuna diğerleri nerdee"
"Hm onlar dışarıda seni bekliyolar"
"Peki hyunjin hyung"
"O şirkette"
"Timammm"
Biraz daha sohbet edip kahvaltımı yaptıktan sonra çantamıda alıp çıktım.jimin,soobin,jin,yoongi ve ryujin nuna beni dışarıda bekliyolardı aslında jimin ve yoongi hyung bayaa yakısıyolar ben bunların aralarını yaparım ehe.
"Selaaaammmm"
"Selam minik civciv"(5ide söylüyo)
"Hadi gidelim"
Yoongi hyungun dediğini yaptım ve arabaya bindim.biraz aradan sonra okula gelmiştik oh be sonunda.arababın kapısı açıldı ve ben arabadan indim o sırada yoongi hyung yanıma geldi ve bana bir telefon verdi.
"Acil olmadığı sürece kullanma"
"Teşekkür ederim hyungg"
"Bişey değil minik civciv hadi den geç kalma"
"TİMAMMM"
Diyip herkese sarıldıktan sonra okula girdim.sınıfa girer girmez bütün gözler bana çevrildi.aaaa ne var yani Bi kaç güncük okula gelmedim diye niye böyle bakıyorlar ki ehe.jis ve seung hemen yanıma geldiler ve beni boğdular.
"Nerelerdeydin bebeğim seni çok merak ettik"
"Lan bırakın beni ölüyom"
Zar zor söylemiştim onlarda beni anlamış ve bırakmışlardı.ben bu sınıfta değilsin ben bi alt sınıftaydım onlar benden büyük olduğu için sınıflarımız ayrıydı bu çok boktan bişey ve genelde buraya çok geldiğim için herkes beni tanırdı bende hiç yabancılık çekmezdim bu yüzden hemen gidip seung ve jis in sırasına oturdum ve basıma gelen bütün herşeyi anlattım tabi sadece onlara.
"Vay şerro"
"Vay namuzsuz"
"İşte bu yüzden okula gelemedim hyunglarım"
"Anladım peki kaçmayı planlıyomusun?"
_________________________________________
Çok müqo bir yerde bitirdim bölümü ehe sizce felix kaçıcakmı yoksa hyunjinlemi kalıcak?????
Bb tırreksularım hyunlix ile kalın mucuuğk ☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DADDY KİNG ~ HYUNLİX
Fanfictionrahatsız olanlar okumasın!!!!!!!! ~femlix ~tecavüz ~alıkoyma ~alkol vb. ~daddy kedicik gibi hitaplar ~şiddet ~hyunlix