6

479 18 10
                                    

Hikâyenin tutması dileğiyle baslıyoz bismillah
_________________________________________

Sabah kalktığımda yanimda bir ağırlık hissettim. gözümü açtım. bu hyunjin hyung .neden benim yanımda yatmış ki? Onu uyandırmalımıyım?puff boş ver kendisi uyansın uğraşamam onunla.ama çok ponçik uyuyo keşke kalktığındada böyle olsa...

Yataktan kalkıp lavaboya gittim sabah bakımımı halledip üstümü giyinmek için dolabımı açtım rahat Bi şeyler giyinicem.

Felix in giydiği;

Timamm bu gayet rahat şimdi hyunglarımm yanına inebilirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Timamm bu gayet rahat şimdi hyunglarımm yanına inebilirim

"Nereye gidiyosun?"

"Aşağıya gidiyorum"

"Beni neden uyandırmadın?"

"Neden uyandırayım?"

"🙄"
"Neyse bekle bende geliyorum"

"Bane"

Diyip koşarak çıktım ve aşağıya indim
Ehe.

Huncin apimizin ağzından anlatım;

Neler oluyo bilmiyorum ona elimi kaldırdığım andan beri kendimi değişik hissediyorum sanki yapmamam gereken bir şeyi yapmış gibi,suçluluk duygusuyla kavruluyorum fakat o,o bana ne yaptı bilmiyorum sürekli onu görmek istiyorum onu koklamak onun yaninda olmak onu korumak istiyorum
Onu görünce bütün sinirim gidiyo onun o tatlı halleri beni benden alıyo ama hayır ben böyle biri değilim aaahhh çıldırmak üzereyim.

Beni bırakıp aşağıya indi yüzümdeki o aptal sırıtışı farketmem çok uzun sürmedi hemen kendimi toparlıyıp bende aşağıya indim hyungları ile konuşuyodu ama off nasıl anlatılır bilmiyorum bu,bu mükemmel gülüş nasıl anlatır gerçekten bilmiyorum o mükemmel gülüyo sanırım ben... Hayır hayır hayır kendine gel hyunjin öyle bir şey yok.

"Belki tekrar okula dönersem sizi biriyle tanıştırmak istiyorum kendisi en yakının arkadasımm"

Hwasa konuştu

"Yaaa öylemi onuda tanımak isterim bıcırık"

"Ehehhehehhe"
"Aaaaa hyunjin hyung gelsene sende sohbet ediyoruz"

Hemen herkes ayağa kalktı fakat onları durdurdum

"Durun durun siz devam edin rahatsız olmayın"

Bana şu an nasıl baktıklarını tahmin edebiliyorum fakat mükemmel bir güzelliğe bakmakla meşgulüm.

"Vaaay hyung baya gelişme var sende haa"

"Hmm öylemi nasıl bi gelişimeymiş bu"

"Baksana o sert adamdan pamuk şeker adama dönmeye başlamışsın"

"İstersen eski halime döneyim hm?"

"Yok yok böyle iyi"

Sırıttım.

Popişli yazarın ağzından anlatım😽:

Felix hyunjin in bu tavırlarını fark etmisti açıkçası mutluydu hemde çok ama bir plan yapmıştı bile. Hyunjin felixe doğru ilerledi ve onu kucağına alıp geri sandalyeye oturdu felix bu durumda  rahatsız olmamıştı zaten kucakta oturmayı severdi. Bütün çalışanlar onları şaşkınlıkla izliyodu hyunjin onlara ilk defa böyle davranmıştı aslında anlamışlardı o aşık olmuştu.

"Hyung ben ne zaman okula gidiceğim"

"Hm ne zaman istersin?"

"Ne gerçekten gidecekmiyim yaşasııınnn"

Felix bir anlık sevinçle dönmüş hyunjin e sarılmış ve yanagından öpmüştü.

"Bu kadar sevineceğini bilsem baştan gönderirdim seni okula"

Felix kulaklarına kadar kızarmıştı.hyunjin ise aptalca sırıtmıştı.

(...)

Felix bebeğimin ağzından anlatım;

Kahvaltımızı yapmıştık salonda oturuyoduk gerçi ben sadece tatlı yedim orası ayrı da benim başım çok fena ağrıyo ve dönüyo midem desen çok bulanıyo neden böyle oldu ki yemek yemediğim için mi acaba kesin öyledir ama asla yemem yemek yiyincede bulanıyo çünkü ne yapmalıyım zaten azcık bişey yedim kussam midem geberir heralde offf ne yapmalıyım?

"Bebeğim iyi misin?"

"Ha e-evet iyiyim ben bi lavaboya gidiyim."

"Tamam bebeğim bisey olursa seslen"

"T-tamam"

Hızlı adımlarla hatta neredeyse koşarak yukarı çıktım midem ağzıma gelmişti hemen klozetin basına geldim ve kustum kendimi tutamadım neredeyse boş olan midemi boşalttım iğrenç bi şey bu şu an elim ayağım titriyo gözlerim,gözlerim kararıyo...

"Felix iyimisin?"

_________________________________________

Selamm hiiç keyfim yok baba olacak bi varlık hasta olduğunu iddia ederek işe gitmediği için bana sarıyo bu yüzden zaten yb yazamıyorum sizden ricam baba(?)ma sövermisiniz çünkü ben artık sövmekten yoruldum.

Bb tırreksularım hyunlix ile kalın☆

 

DADDY KİNG ~ HYUNLİX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin