Selamm bu bölümü 2.49 da uykum gelmediği için yazıyorum neuse iyi okumalar dilerim yorum yazmayı unutmayın yorumlar benim için çok önemli<33
Jeongin müdürün odasına gidip hemencik yeni sınıfını öğrenmişti o bunu sorana kadar zil çoktan çalmış tüm öğrenciler içeriye girmişti. 12/B sınıfının önüne geçip derin bir nefes aldı küçük ve masum kalbi deliler gibi atıyordu sesizce kapıyı çaldı hocanın içeriye gir komutu ile yavasca kapıyı açıp kapının ucunda çekinerek sınıfa baktı hoca Jeongin gülümseyerek "Ah yeni öğrencisin değil mi okulumuza ve sınıfımıza hoşgeldin lütfen içeriye gel" Jeongin hocaya sıcak bir gülümseme sunarak utangaç bir şekilde sınıfa girmişti. Sınıftaki herkes ona merakla bakıyordu içeriye giren yeni öğrenciye dikkatle bakıyor dönem ortasında neden geldiğini merak ediyorlardı öğretmen sessizliği bozmuş "bize kendini tanıt lütfen" Jeongin başını sallayarak sınıfa döndü sınıf pür dikkat Jeongin bakınca Jeongin düzgün bir cümle için bir kaç dakika kelime seçti. "merhaba ben Jeongin 18 yaşındayım" kendini daha önce hiç kimseye kendini tanıtmayan Jeongin ne diyeceğini şaşırmış ve sadece bunlar dökülmüştü ağzından. Hoca gülümseyerek Jeongin baktı "tekrardan hoşgeldin Jeongin ben bay sang ju hem matematik öğretmeniniz hemde sınıf öğretmeninizim bir sorunun olursa bana gelebilirsin şu Arka sıra boş oraya oturabilirsin" Jeongin masumca başını sallayarak "peki öğretmenim" demişti. Sınıftan yükselen kahkaha sesleri ile şaşkınca sınıfa bakmıştı Jeongin arka sırada oturan uzun boylu esmer çocuk "öğretmenim mi?" diye bir kahkaha daha patlamıştı.
Jeongin masumca etrafa bakıyordu yanlış birşey mi söylemişti? Yapmaması gereken birşey mi yapmıştı? Gülme sesizlerinden fazlasıyla rahatsız olan Jeongin sesizce yerine oturmuştu. Bay sang ju sinirle esmer çocuğa bakmış "komik olan ne taehyung? Tabi sen terbiye diye birşey bilmediğin için sana normal gelmiyor böyle kibar davranışlar belki 500 matematik sorusu sana yardımcı olur yarına kadar süren var sakın sallamaya çalışma hepsini tek tek kontrol edeceğim" taehyung sinirle Jeongin bakmıştı. "başka söyleyecek birşeyiniz yoksa derse geçiyorum" diyerek arkasını döndü sınıftan biri aniden parmak kaldırdı "ben!ben! Ben birşey sormak istiyorum yeni gelen arkadaşımıza" Jeongin meraklı gözlerle siyah saçlı kıza baktı hoca sabırlı bir iç çekerek tekrar sınıfa döndü "evet jisoo ne soracaksın?" jisoo tüm cidiyetiyle jeongine döndü "zenginmisin?" sınıftaki herkes tekrardan koca bir kahkaha patladı jisoo kıkırdayarak herkesi susturmaya çalıştı "Hey! Susun ciddi soruyorum üstündeki ceket zaranın eylül ayı serisinden bir parça bu ceket ne kadar pahalı farkında ısınız tabi sorcam" Jeongin elini ceketinde gezdirdikten sonra utanarak kafasını çevirmişti taehyung alaycı bir ses tonuyla "hadi ama jisoo onu alabilen biri neden böyle bir okula gelsin ki gider en güzel kolejlere hem en fazla hırsızlık yaparak yada dilenerek Almıştır şirket sahibi değil ya" sınıftakiler tekrar kahkaha atınca jeongin kendini fazlasıyla kötü hissetmişti. Öğretmen masaya sertçe vurmuş "susun artık derse başlıyoruz!" hoca tahtaya dönüp tekrar yazı yazmaya başlamıştı Jeongin tüm cesaretini toparlayarak taehyung bakmıştı "ben ne hırsız ne dilenciyim ayrıca evet benim şirketim olmasa bile babam ve abimin bir şirketi var ismide lee holding ve bu okula isteyerek geldim" herkes Jeongine şaşkınca bakarken jisoo boğazını temizleyerek "gerçekten mi lee holdingin sahibi senin Baban ve abin mi?" Jeongin bıkınlıkla başını evet anlamında sallayınca herkes daha da şaşkın bakmıştı ve bazıları aralarında konuşmaya bile başlamıştı sadece taehyung ona nefretle bakıyordu.
Sınıf kapısı hızla çalındı hoca içeriye gir komutu verdikten sonra içeriye nefes nefese kalmış bir cocuk içeriye girince herkes gözünü jeongiden çekmişti. "ay hocam yine mi geç kaldım" sınıftaki herkes çocuğa gülerken hocada gülümsemeden edememişti "evet Jisung yine ve yine geç kaldın bu gün ki yalanın ne?" ismi Jisung olan çocuk kaşlarını çatarak hocaya bakmıştı "aaa ne yalanı hocam benim ne zaman yalanımı gördünüz hem ben size yalan söylemiyorum ki sadece size şaka yapıyorum canım" herkes gülerken Jeongin bu tatlı çocuğa gülümsemeden edememişti hoca jisunga ters ters bakarak "bu seferki şakanız ne Jisung bey" diye bir soru yöneltmişti Jisung boğazını temizlemiş ciddi bir yüz ifadesiyle "hocam ben çok iyi bir insan olduğum için kedilere köpek maması veriyordum sonra otobüsü kaçırdım o yüzden geç kaldım" Jeongin çocuğun dediği şey ile kıkırdadı içinden bu çocuğun ne kadar şapşal olduğunu düşündü."ah yinede soru cezasından kaçamayacağını biliyorsun değil mi?" hocanın söyledikleri ile gözlerini kocaman açan Jisung dudaklarını büzdü "Ah romeo romeo neden romeosun sen? Ben varken romeo kim lan! Hocaların en güzide ay pardon en yakışıklısı bana soru cezası vermememiz için size saygılarımı ve yalvarışlarımı sunuyorum! Zira ben basit bir öğrenciyim iki bin soru ödevi olan zavallı bir öğrenciyim sen kim haremi yönetmek kim! Der Hürrem sultanımız affınızı diliyorum hocam" hoca şaşkınlıkla bakarken herkes gülüyordu ama sadece şaşkınlıkla bakan o değil aynı zamanda sınıfa geleli 5 dakika olmamasına rağmen bu kadar şey yaşamanın şaşkınlığı ve jisungun bu kadar saçma ve komik Konuşmasıyla şaşıran Jeonginde vardı...
Hoca bıkınlıkla bir nefes verdi "Jisung geç yerine" hoca bu sefer 3 keredir yarım bıraktığı soruyu yazmak için tekrar ve tekrar arkasını döndü.
Jisung arka sırada yerine geçemişti ama sırasında yabancı birini görünce şaşırmıştı. Ciddi bir surat ifadesi ile Jeongine baktı "yenimisin?" Jeongin başını salladı. "burası benim yerim yerimden kalk" jeongin bunu duyduktan sonra etrafına baktı sınıf çok doluydu sadece burası boş olduğunu görünce Jisunga baktı "şey üzgünüm tüm sıralar dolu oturacak başka yer yok burda birlikte otursak olur mu?" Jisung derin bir nefes alıp Jeongine baktı "olmaz kalk şimdi" Jeongin sesizce ayağa kalktığında Jisung sinir bozucu gülümsemesi ile Jeongin omzundan tutum tekrar oturtu. "aman şaka yaptık sende hemen kalkıyorsun" Jisung Jeongin yanına oturup defterini çıkardı.
Dersin bitmesine daha 15 dakika vardı Jisung oldukça sıkılmıştı dersi pek kimse dinlemiyordu Jeongin dışında... Jisung yanaklarını şişireker jeongiye baktı Jeongin tahtadakileri not alıyor dersi dinliyordu "hey, ismin ne senin?" Jeongin Jisung baktı "Jeongin senin?" Jisung jeongiye baştan aşağı üzdükten sonra sesizce "Jisung" demişti. Jeongin hafifce gülümseyerek elini uzattı "tanıştığımıza memnun oldum Jisung" Jisung ele aval aval bakınca Jeongin utangaç bir tavırla geri çekti. "bende jeongin" jeongin tekrar derse odaklandı ama Jisung ona bakmaya devam ediyordu "zenginmisin?" Jeongin tekrar jisunga döndü "şey yani sayılır neden sordun" Jisung ağır ağır doğrulmuş "yerinde olsam okula gelirken üstüme olabilecek en ucuz şeyimi giyerdim okuldakiler seni böyle gürürse çatıda döverler" Jeongin gözlerini kocaman açmış bir şekilde jisunga baktı "G-gerçekten mi ama neden ki ben ne yaptım?" Jisung ciddi bir ifade ile "seni paran için döverler paranı alırlar ve üstüne dayak yersin" jeongin dahada şaşırarak jisungu pür dikkat dinledi. "eğer böyle görürlerse beni döverler mi sahi ama ben ne yapacağım ki" Jisung pis sırıtışını gizleyerek "eğer istersen sana yardım edebilirim" Jeongin umut dolu bir sesle "olur ama nasıl yardım edeceksin ki" Jisung jeongiden biraz daha göz gezdirdikten sonra kulağına yaklaştı "tuvalete üstlerimizi değiştireceğiz". Jeongin şaşırarak Jisunga anlayamayarak baktı. "ama bu sefer seni döverlerse?" Jisung gülümseyerek omuz silkmişlerdi "beni dövemezler merak etme ama sen yeni geldin seni döverler eğer istemiyorsan değiş-" Jeongin hemen Jisungun sözünü kesmiş "istiyorum istiyorum! Teşekkür ederim jisung çok iyi bir insansın" Jisung bunu duyunca Jeongin gülümseyip kolunu dostça sıkmıştı "Ah biraz öyleyim neyse zilde kimseye görünmeden tuvalete gel tamam mı?" Jeongin kocaman gülümseyip başını evet anlamında salladı. Okulda birinin onu korumaya çalışması onu mutlu etmişti fakat nerden bilebilrdi ki Jisung sadece pahalı olan bu havalı eşyalarda gözü olduluğunu ve böyle bir yalan söylediğini yada onun söyleyişiylei sadece şaka olduğunu...
Arkadaşlar bölümler biraz kısa oluyor lütfen kusuruma bakmayın sınav haftam olduğu için çok yazamıyorum ama çarşamba gününden sonra uzun uzun bölüm atacağım ve yapabilirsem hergün düzenli olarak bölüm atacağım kendinize iyi bakın görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The meaning of my life //minsung
FanficSelam bu benim ilk kurgum!! Bu kurgu bir pov tarafından yazlımştır yazmama izin veren pov sahibi skzzsa_ çok Teşekür ederim pov sahibinin instagram hesabını takip etmeyi unutmayın iyi okumalar<3