☆"Ne oldu senin yüzüne?"
"Bir şeyi yok öptüm sadece."
Sungchan çatık kaşlarıyla yüzüne bakmaktan kaçınan arkadaşının morarmış elmacık kemiğine dokunduğu anda hissettiği sızıyla gerilemesine anlam veremezken ne zaman yanlarına geldiğinden habersiz oldukları Wonbin'in cünlesiyle çatılmıştı kaşları.
Şaşkınca gülmüştü verdiği arsız cevaba karşı Seunghan. Omzunda yer edinmişti gencin uzun ince parmakları. Gülümsüyordu yüzü. Dün geceye kıyasla daha iyi görünüyordu artık. Eski keyfi yerine gelmiş olmalıydı ki kendisiyle dalga geçebilecek cesareti edinmişti.
"Oda seni öpmüş anlaşılan."
Wonbin arkadaşının işaretiyle patlamış dudağında olan gözlere karşı sırıtp kafasını yanındakine çevirdiği anda Seunghan dirseğini beline geçirerek uzaklaşmıştı ondan.
Fiziksel olarak hiçbir temastan geri durmaması bel boşluğuna gelen darbeyle iki büklüm olan genç için acı vericiydi elbette. Peşinden ilerlemeye başlarken sormuştu isyan ederek.
"Bir piyaniste göre fazla kaba değil misin?"
"Sana olan sevgimden rahatsızsan durmamı söyle."
"Dünkü resitaline gelmeyen biri olarak fazla gününde görünüyorsun. Azar falan işitmedin mi?"
"Öpücüğün sayesinde zorbalar tarafından dövüldüğüm yalanını uydurdum."
"Bir şekilde yardımcı olmak güzel. Gerçekçi olması için daha fazla öpmemi ister misin?"
"İnce beline bi kez daha sarılayım ister misin?"
Wonbin gözlerinde takılı kalan gözlerle gülmüştü kafasını olumsuz anlamda sallarken. Hala canı yanıyormuş gibi görünüyordu. Ruhu öfke doluydu.
Adımlarını durdurmuştu, Seunghan öylece yürümeye devam edip ardına bile bakmazken."Gençliğin üzerine yemin ettin. Yanımda olacaktın."
☆
06112023
Syglr
Svglr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gençliğinden taştı aşık ruhu / Hanibani
FanfictionGençliğinin kahkahalarıydı işittiği. Tüm güzelliğiyle koşuyordu hayran olduğu kişi. Büyük gözleri dünyaya sığamayacak kadar huzur taşırken saç tutamları rüzgarları dahi mest ediyordu.