Hayaller Yıkılır

19 2 3
                                    

"o ne demek öyle kızım ben sana kızım demiyeceğim de kime kızım diycem?"

"yetimhaneden alınan bi kıza kızım demek kadar saçma bişey varsa şu hayatta oda öleceğimizi bilerek doğmaktır. Sana bir daha kızım deme dedim. Yoksa hayatta benden beklemeyeceğiniz şeyler yaparım. Çok ciddiyim."

"kızım bak sakın kendine zarar verecek bişey yapma"

"Neden sonra siz mi zarar vereceksiniz. Ruhuna verdiğiniz zararları bedenime de mi vereceksiniz ruhumu mahvettiniz daha ne istiyorsunuz bırakın ecelim gelerek öleyim."

"kızım sakın bak sen çok yanlış düşünüyorsun"

"neyi yanlış düşünüyorum ha yoksa yetimhaneden değilde yoldan mı buldunuz beni bırakın ait olduğum yerlere gidiyim o zaman. Bakın hiçbiriniz beni anlayacak kapasitede değilsiniz be bitek ben anlarım siz bana o kadar farklı davranıyosunuz ki bu psikolojide kimse yoktur emin olun ve beni problemim ben eve dönsen bile geçmiyecek"

" yavrum neredesin hadi söyle bak tamam bizimle yaşama istediğin gibi anneannenle yaşa yeni bi oda takımı alırız ve sen anneannenle yaşarsın hadi söyle yavrum neredesin?"

"ve bi şartım daha var beni arayıp sormayacaksınız."

"kızım neden öyle diyorsun biz senin ailen değil miyiz?"

"Değilsiniz. Benim annemde babamda dedemdi ve öldü benim Bi ailem kalmadı ben öksüz ve yetim bi kız çocuğu olarak devam ediyorum bu hayatta"

"tamam kızım söyle nerde olduğunu sen arayıp sormayız. "

" tabi sizinde işinize gelir."

" kızım söyle nerde olduğunu. Bunları daha sonra konuşalım."

" Mezarlık'tayım. Dedemin mezarının başındayım sadece yarım saatiniz var geldiniz geldiniz yoksa başka giderim."

" tamam kızım hemen geliyoruz."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kaçış...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin