1.

15 2 13
                                    

Jungkook uzandığı kanepede doğruldu
Taehyung dan mesaj gelmişti,tae ile konuşmak ona zevk veriyordu,aile sorunlarını bırakıp tae ye tutunmuş tu
Halbuki tanışalı çok fazla olmamıştı bile,jungkook da şaşkındı bu adamın onu bu kadar etkilemesinden...

Jungkook,taehyung ile yılbaşı gecesinde tanışmıştı...ikisinin ortak noktası fazlası ile vardı,ikisi de yılbaşı gecelerini sevmez,ikisi de aynı müzikleri severdi, ikisi de benzer aile sorunlarına sahipti
Jungkook taehyung un ruh eşi olduğuna inanmaya başlamıştı,onunla konuştuğu her saniye sanki gök yüzünde uçuyor gibiydi...

Ama taehyung un sevgilisi vardı...ve jungkook un hislerini bilmiyor du bilse de bişe değişmeyecek di,yada herşey daha kötüye gidecekti...taehyung jungkook dan uzaklaşıcak dı...ona soğuk yapıcaktı...zaten tae jungkook a hiç bir şey anlatmıyor du sadece,sadece yılbaşı gecesi anlattı tae sadece yılbaşı gecesi ona derdini söyledi...

Jungkook bunları umursamıyor gibi yapsa da kırılıyordu...ki bu Tae'nin sikinde bile değildi...sadece jungkook yazınca yazardı tae şimdi de jungkook un attığı tavşan videosuna yanıt atmıştı
Jungkook ise heycanla uzandığı kanepeden oturur pozısyona geldi heycan ile yazdığı mesajı cevapladı jungkook Tae ile konuşurken sebepsiz yere sırıtıyor du...

     

Jungkook 12.31.23

  Taeeeeee bana bundan al!

Taeoloji_12

Jdhdhdhdndn
Çok tatlı bu!
Alırım ama sana vermem!

Jungkook 12.31.23
Ya! Ne demek bana vermezsin!
İyi o zaman sende benim tavşanım ol
Ben sana bakarım
Kucağıma alır gezdiririm!

Taeoloji_12
Hfdhdjejndm
Olabilir

Jungkook 12.31.23
Tamammamammm!
O zaman bundan sonra sen benim tavşanımsın!

Taeoloji_12
Jfjdbznsmdmmdm
Tamamm

Konuşma bitmişti,jungkook ne kadar konu açmak istese de taehyung un geç cevap vermesi onu sinir ediyordu...
Jungkook mesajına şunu ekledi ve devam etti...

Jungkook 12.31.23
Bişe diyim mi bana iyi gelmiyosun.

İnstagram dan çıktı ve telefonu kapattı...telefonunu yatağın yanındaki şarj yerine taktı ne kadar uyuyamasa da yatağa girdi ve uyumayı bekledi...

...
X:tutun onu!

Genis bir odanın içindeydim,buraya nasıl geldiğime dair en ufak bir fikrim dahi yoktu,odanın köşe tarafında bir yatak vardı üzerinde bir beden yatıyordu,ona ne kadar çok gitmek istesem de gidemiyordum...

asker kıyafetleri giymiş iki adam kollarımdan tutuyordu ona gitmemi engelliyordu,yanaklarımda ıslak bir sıcaklık hissediyordum,ben...ben ağlıyordum...Ben o adam için ağlıyordum Peki ama o...o adan kimdi?
Ben,ben onun için neden ağlıyordum ki

Jk:daewon,gitme...

...

Yatağımda sıçrayarak uyanmıştım,bu rüya cidden etkilemişti beni,o kimdi ve neden onun için ağlıyordum...fazla mi kdrama izledim acaba,dae...daewon kimdi...düşüncelerimden sıyrılıp telefonuma uzanıp şarj dan çektim...

Saat daha 5:53 dü o kadar fazla uyumamıştım aslında,içimden hiç bir şey yapmak gelmiyordu,uyanıkken uyumak uyurken uyanmak,ayaktayken oturmak otururken yatmak istiyordum
Çok değişikti hiç bir şeyden zevk alamıyordum...önceden en sevdiğim şey resim çizmekti ama artik o da sarmıyor.

Şu aralar kendimi keman çalmaya ve şarkı söylemeye vermiştim yada instagrama girip tae ile konuşuyordum
Başka bir aktivitem yoktu,ha birde jimin...en yakın arkadaşım derdimi anlata bildiğim tek kişi,beni hiç bırakmayan kişi...en değerlim.

Onunla rastgele bir grupta tanışmıştık başlarda konuşmasak da sonraları hayatımın bir parçası olmuştu,benden oldukça kısaydı ve tatlıydı,ona ne zaman kısa dediğimde bana ben kısa değilim siz uzunsunuz derdi..

Cidden bu insanlar bir kaç günde bir kaç ayda hayatımın bir parçası olmuştu
Ben tae ve jimin den önce lanet bir insandım,hayirsizin tekiydim insanların kalbini kıran iğrenç bir insandım...belki de hâlâ öyleyimdir.

....

Öylesine bir kitap,çok takmayın,bende duygularımı böyle anlatıyorum.

Yolcu.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin