bazen,insan yanlış duygulara kapılır.
Onun kaderi olduğunu düşünür...onun ruh ikizi olduğunu...
Ama eğer 19 şubatta o hikayeye yanıt vermeseydim şuan burada bu yazıları yazıyo olur muydum?hayır...
Evet çok kısa bir ilişkimiz oldu barış ama ben bu kısa ilişki içine aden bahçesini sığdırmıştım...Bana davranışların...her bir iltifatın aldı kalbimi...seni seviyordum ve bunu biliyordun,beni sevmiyordun ve ben bunu biliyordum...ama inanmak istedim yani hangi insan sevmediği biri ile sevgili olur?ha gerçi sana 4-5 kez çıkma teklifi ettim ve sende kabul ettin bi sal beni diyerek...ama neden engellemedin en azından yıpranmazdım seni seven ben bu günlere bakınca o gün engellemen bir lütuf olurdu bana...sen o gün bana o kız ile fotoraf attığında çok ağladım ve şimdi de ağlıyorum ama bu sefer senin için değil seni sevmeme,senin için döktüğün yaşlara senin için harcadığım boşa zamana her bir pişmanlığıma ağlıyorum,ha ağlıyorum diye de sakin seni kabul ederim sanma,sen benim sana verdiğim sevgiyi mecnun olup susuz çöllerde de arasan ferhat olup dağları da delsen bulamazsın,ben mı ben aramam arasamda bulamam beklerim.
O sevgiyi beklerim,bana gelmesini gerekirse incir ağacının çiçekleri ile yol yapar karşılarım senin bana verdiğin sevgiyi ama gitmem,aramam ki Eğer gidersem bu sefer siz beni bulamazsınız.Gittin barış,bitti bittik sen devam ettin yoluna bir başkası ile bense kaldım o yolda inan bana yolda kalmam umrumda değil ölsemde çekmem bir otostop dahi.
Bir gün ölürsem senden önce tek bir dileğim var zalim dünyadan.
Sev çok sev ama sevilme,üzül çok üzül, hatta yataklara düş ama sakın ölme,
Yaşşatığını yaşamadan sakin ölme.
Ve herşey bitince...hayatın bitince bir yerin gibi kal kimse kabul etmesin seni Allahım seni hanesine bile almasın sokakta kal,mezarı olmayan bir ölü olarak.Acı çekiceksin barış birgün beni bir yerde bir başkasının dağlarında görünce anlicaksın ve o zaman pişmanlıkla atan kalbini kimse duymayacak,bağıra bağıra ağlasan da duyuramicaksın sesini,ölüceksin kimse görmicek.
........
Bu şarkı da benden olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yolcu.
RandomKaybettiğimiz halde bir gün döneceğine inandığımız insanlar vardır.ansızın kalbimize misafir oluveren ve hiç ummadığımız bir zamanda içimizden çıkıp giden,işte bu yüzden sevmek bize kaybetmeyi de öğretir. Biz yolcu etmiş olsak bile onlar bizim giden...