küçük bir duyurumsu şey.

2 0 0
                                    

Evet,çok bişe yaşamadık.
Tae ile ayrıldık,bitti benim için.
Aldattı çok beklediğim şeylerden biriydi peki ya sonra ne oldu yada aldattığını nasıl öğrendim?

Eveet ve jimin ailesi tarafından telefonu alındı ve ben ona küstüm o zamanlar veda edemedim ona ulaşmayı çok isterdim onu çok özlüyorum.
Ben karar verdim ki hikayeyi tae ve jungkook olarak değil de naz ve barış olarak bitireyim belki de anlatıklarımdan sonra siz karar verirsiniz kimin acı çektiğine kimin çok sevdiğine?

Güvenmeyin kimseye kendinize bile güvenmeyin bazen insan kendine ben bunu asla yapmam diyip de yaptığı oluyor...

Ben çok güvendim bir oğlana uzak mesafeydi ayrıca sanaldandı çok bir yakınlaşma olmadı çok sevdim çok çabaladım olmadı ailem araya girdi ondan dolayı ayrıldık ve biraz aradan sonra tekrar konuşmaya başladık ben tabi onun toz pembe yalanlarına inandım...sevgisizlik işte ne olucak babasından abisinden sevgi görmeyen her kızın bir erkekten duyduğu sevgi.

Açık konuşayım ailem beni pek sevmez bende onları ama bir yandan da severler bende onları ama barış ı istedim gerçekten,sevdim.

Şimdi hikayenin buralarına gelmeden gidenler vardır yada okumayanlar ama ben size bu hikaye tutsun tutmasın anlatmak istiyorum.

Ve ayrıca Barış bana söylediğin şiir "aysel git başımdan" onu sana geri iade ediyorum.
Belki beni aldattığın o kıza verirsin.

Neyse hikayeye devam edeceğim ama jungkook ve tae olmadan çünkü inanın bana o asla tae olamaz tae o kadar karaktersiz değil inanın bir kitap olsa bile tae ye yakıştıramam.

Yolcu.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin