Önceki Kesit:
"Kes sesini miniğim. O güzel sesin yorulmasın çünkü hiç birşey yaramayacak."
...
Şimdiki Zaman:
Darien, Flora'yı evine götürmüştü, korumaları arka arabadan geliyordu. Elbette Flora'yı evine götürmesi için Flora'nın babasını tehdit etmişti (istemese de) Ve elbette bunun diğer şeylerde vardı yani planlamıştı. Darien, Flora'yı arka koltuğa uzandırmıştı ve araba ani hareket yapabilir diye arabasın sivri ve sert yerlerinin olduğu yerlere yumuşak yastık tarzı şeyler koymuştu.
Canını acıtmak en son isteyeceği şeylerden biri bile değildi.:)
Darien ara sıra dikiz aynasından Flora'ya bakıyordu iyi olduğuna emin oluyordu.
Darien arabasıyla malikaneye yaklaşmıştı ciddileşmeye başladı. Babası'nın yanında hep ciddi olurdu, asla duygu göstermezdi. Bir sebebi vardı belli ki... :]
Gelmişlerdi Darien bir derin nefes aldı kapının kilitlerini açtı, sakin ama ciddi tavrıyla arabadan indi. Babasının yüzüne bakmadı arabadan inip ilk arka kapıyı açtı ve Laura'yı nazikçe canını acıtmayacak şekilde kucağına aldı. Korumalara baktı konuşmaya başladı.
"Asla odaya girilmeyecek ve benim odamın katına asla girilmeyecek anlamayan yoksa iyi." Darien babasına baktı bir kere ama bakışı sanki 'karışma sakın' demekti.
Alexander biliyordu hemde çok iyi oğlu kendisinden de beterdi. Çünkü ters tarafı berbattı. Alexander bir adım geri çekildi 'geç' anlamıyla. Darien malikaneye doğru yürüdü yürürken ara sıra Flora'ye bakıyordu ama başka bir insana yada başka bir yere bakmadı, sadece Flora ve malikaneye giden yol. Darien 7-8 adım kalmıştı malikanenin kapısına Flora kucağında olduğu için açamazdı korumalardan birine işaret etti onlar kapıyı açmıştı. Darien'in sağ kolu Reltew büyük salonda oturuyordu endişeliydi kapının açılmasını duyunca kapıya gelmişti Darien'e ve onun kucağındaki Flora'ya baktı iç çekti.
"Darien eminsin değil mi?" Darien ona baktı sessizce başını salladı. Yukarıdaki 3. kata asansörle çok sarsmadan çıktı o kattan sorumlu olan korumalara baktı kapıyı gösterdi açmaları için ve o hazırlattığı odaya girdi o kata çıkılması yasaktı sağ kolunun bile sadece 2 koruma koridorun ilk başında olurdu.
Darien onu yatağa yatırdı dikkatlice. Bu oda en son teknoloji ve korumayla yapılmıştı Darien'in odası gibiydi ancak şöyle bir değişiklik vardı pencerelerin hepsi kitli ve demirlik vardı. 4 tane kamera var her yeri rahatlıkla görüyordu. Lavaboda sadece bir tane kamera vardı o da sadece camın olduğu ve kapının olduğu yere doğru bakıyordu, yani mahremiyet vardı.
Darien, Flora'ya baktı iç çekti onu korkutmak ve travmasını tetiklemek istemiyordu ama bu sefer cidden yapabileceği bir şey yoktu. Sadece sakinleştirici yapma çözümü vardı o da gerekirse yapardı.
Darien onun üstünü örttü iyice havalandırmaları tabletinden uygun bir ortam olarak ayarladı pencerenin panjurlarını indirdi içerisinin karanlık olmasını sağladı elbette biliyordu, Flora karanlıktan korkardı o yüzden kırılma olmayan lambayı açtı ve üst duvarların minik yıldızların ışığını açtı bu ortamda korkulucak bir ortam kalmamıştı. Darien plastik bir bardağa su koydu ve ağrı kesici koydu bir tane. Not yazdı;
"Bunları iç güzelim, geldiğimde içmiş ol... :)"
Darien olacak bütün senaryoları aklında kurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN YARALARI
Misteri / Thriller𝕲𝖊𝖈̧𝖒𝖎𝖘̧𝖎𝖓 𝖄𝖆𝖗𝖆𝖑𝖆𝖗ı Bir büyümüş gibi görünen, bir kız düşünün. Ama içi çocukluğunun etkisi altında ancak hayata karşı bir rol oynuyor, büyümüş olgun bir Kadın rolü. Flora'nın geçmişinde yapılan yanlışlıklar Flora'nın hayatını etkiledi...