monster

1K 13 8
                                    

solo hongjoong

bondage(?)

-

Hongjoong birkaç aydır gerçeklik dışı pornolara merak salmıştı. Nasıl hissettirdiğini, içine nasıl alacağını düşünüyordu önündeki devasa kalınlıkta ve uzunluktaki dildoya bakarken. İçinde çocuksu bir heyecan vardı, talimatlara uyarak yapay penisi makineye yerleştirdikten sonra video kaydını açtı. Twitch kullanıcıları bir bir videoya gelirken, kadrajda bulunan makine daha çok izleyici çekiyordu. Yüzüne siyah maskesini geçirip, kameranın önüne geçti bacaklarını masanın iki yanına doğru açarak. Her bir zerresi ekran başındakilere sunuluyordu, orta parmağının bir kısmına döktüğü kayganlaştırıcıdan sonra kısacık bir okşamanın ardından deliğine ittirmişti ince parmağını.

Çıkardığı küçük inlemeler ses yalıtımlı odasında yankılanıyorken, uzun bir süredir içi dolmadı için canı yanıyordu çok az. Kendini daha fazla oyalamak istemiyordu, yüzlerce dolar verdiği ve haftalardır büyük bir heyecanla beklediği şeyi içinde istiyordu. Heyecanla kıvrandı kendi kendine, masanın üstündeki kelepçeleri elleri arkasında duracak şekilde takarken bileklerine kamerayı yatağı rahatça görecek şekilde ayarladı. Yüz üstü dönüp, kalçasını makineye göre ayarladıktan sonra derin bir nefes aldı. Makineyi en düşük ayarda çalıştırıp, penisin anormal kalınlıktaki ucunu içine aldığında boğukça inlerken hissettiği acı yüzünden kendini kasıyordu. Yavaş yavaş hızını arttırdığı makineyle beraber sonunda iki kol kalınlığındaki penisin yarısı içine girdiğinde içindeki hareketlerle inliyordu kesintisizce.

Bir yandan ne kadar iştah açıcı göründüğünü ve kaç kere boşaldığını yazan yorumları okurken, kendini çekememenin verdiği huysuzlukla biraz daha geriye doğru giderek daha çok aldı penisi içine. Acı yerini zevke bırakıyordu, prostatına yapılan vuruşla beyninde şimşekler çakarken makineyi son ayara getirdi, çığlıkları odanın her bir santimine çarpıyorken sonuna kadar aldığı penisle yırtılacağını hissediyordu. Titreşim olduğunu umduğu tuşa bastığında, odayı bu defa çığlığı doldurmuştu. İhtiyaçla zonklayan penisini altındaki yastığa sürterken aldığı iki taraflı zevkle beraber gözleri kaymıştı, ağlayacak gibi hissetti.

Çok bir bakit geçmemişti, sürtünme ve içindeki hareketler sayesinde yoğun bir şekilde boşaldığında zar zor bulduğu kumandayla durdurdu makinesini. Kelepçeleri de dikkatli bir şekilde çıkardıktan sonra, makineden ayrılırken inlemişti içindeki boşlukla. Yayını kapatmak için bilgisayara ulaştığında, gördüğü bağışla birlikte kasları havalandı. 500 bin dolar, bunu daha sık yapabilirdi.

-
cerezlik, x de bir video gormustum fikir ordan

bahsi gecen dildo bunun aynisi ama biraz daha kalin ve uzundu videoda, uzun ve kalin hayal edersiniz iste by

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bahsi gecen dildo bunun aynisi ama biraz daha kalin ve uzundu videoda, uzun ve kalin hayal edersiniz iste by

teen romance ⋆ ateezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin