Merhaba ilk yazı deneyimim umarım beğenirsiniz:)
Bölüm 1
Saat akşam 6 ve ben hala dışardayım.Sizce neden? Annem tutturdu pazara git gel diye. Ben ne anlarım pazar işinden.Genelde annem giderdi hep ama bugün beni göndereceği tuttu işte.Neyse yapacak bişey yok gideceğiz artık, kazamız mübarek ola..
Benden salata malzemeleri ve hamsi almamı istedi. Özellikle de rokayı unutmama mı söyledi de ben daha rokanın nasıl bişey olduğunu bile bilmiyorum ki nasıl alacağım. Ben düşüncelerimin içinde kaybolurken satıcı adam bana seslendi.- Kızım artık söyle ne alacağını, dikelip kaldın.
-Amca dur bi ya. Heh neyse bunlardan hangisi roka bana yarım kilo ver sana zahmet.
-Peki kızım dedi, bıkkınlıkla.
Dalmışım ne var bunda.
Rokayı,marul ve havucu da aldıktan sonra balıkçıların yanına gittim. Balık satan abiye "2 kilo hamsi verir misin?" Abi dedim. Balıkları temizlememi ister misin? diye sordu.Bende "olur"dedim.
Abi balıkları temizlerken bende hamsilerden birini alıp dokunmaya çalıştım.İlk defa balığa dokunuyordum ve hamsi elimde hareket etmeye başlayınca korkudan arkama doğru fırlattım.O sırada arkamdan "noluyor lan" diye bağıran birini duydum.Eyvah!kesin ayvayı yedim.O sırada abiye seslenip "abi biraz acele eder misin?" Dedim. Tamam bitti zaten al bakalım, dedi.O an hemen parayı uzatıp,pazarın çıkışına doğru koşmaya başladım. Tam çıkacakken "Hey sen" diye bir ses duydum.Bu ses demin duyduğum sesle aynı sesti.Bir anda donakaldım asla hareket edemiyordum.Arkamdan biri geliyordu.Arkama döndüğümde "kafama hamsi fırlatan sen miydin ?" Diye yükseldi."Bilerek attım sanki "dedim.O anki korkuyla yanlışlıkla oldu,dedim sitemli bir şekilde."Saçımı mahvettin heryeri balık kokuyor ve ıslandı. " Dedi.
"Sizin evde su yok heralde eve gidince yıkarsın olur biter. " dedim sinirle.O sırada yüzüme doğru derin bir nefes verdi."Bana bak"dedi. Ben onu dinlemey kalmadan kaçtım ondan en son duyduğum cümle"Seninle tekrar görüşücez" (hamsi güzeli) diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hamsi
Teen FictionSaat akşam 6 ve ben hala dışardayım.Sizce Neden? Annem tutturmuş pazara git gel diye, ben ne anlarım pazar işinden.Genelde annem giderdi bugün beni göndereceği tuttu..