Bölüm 2

3 1 0
                                    


0532*: Bu hamsinin hesabını soracağım sana. Saçım ne hale geldi ya. Sanki balıkların arasında kalmışım gibi kokuyorum. (20.26)

0532*: Heyy! Buraya bak. Şuan çok sinirlendirdin beni.(20.32)

0532*: KİME DİYORUM ACABA? (20.52)

Eylül ( çevrimiçi )

Eylül : Noluyor be! Sen kimsin? Benim numaramı nerden buldun sen? (21.20)

Eylül : Çabuk söyle!

0532*: Sonunda gelebildin. Deminden beri  ne yapıyorsun? İki saattir sana ulaşmaya çalışıyorum.

Eylül : Nerde olduğumdan sanane?  Hem hala kim olduğunu bile söylemedin?

0532*: Hamsi desem sana birşeyler çağrıştırır mı? Şimdi hesap ver bakalım. Madem yanlışlıkla attın niye kaçıyorsun. Bari bi özür dileseydin be.

Eylül : Peki bi teklifim var. Tabii kabul edersen?

0532*: Neymiş o söyle ?

Eylül : Seni hamsi yemeye götürsem. Bu olaya son versek olmaz mı? Bu kadar büyütmeye gerek yok.

0532*: Ben hamsi sevmem ki.

Eylül : Nasıl yani? Sen buralı değil misin? Benim bildiğim Karadenizliler hamsiye bayılır.

0532*: Ben herkes değilim ama . Benim tam tersi olmuş demek.

Eylül : İyi ya bişey demeye gelmiyor sanada . Eee kabul etmiyor musun yani?

0532*: Şöyle bi düşününce bir kızı kırmak delikanlılığa ters kabul edicem ama,hemen olmaz .

Eylül : Oo yükseklerdeyiz dikkat et düşürmesinler. Neden hemen olmaz ?

0532*: Şuan utanıyorum ilk defa görüşeceğim biriyle buluşmaya. Kendimi alıştırana kadar buradan konuşmaya devam etsek . Olur mu?

Eylül : Bir şartla ?

0532*: Ne şartı

Eylül : Yarın söyleyeceğim biraz merak et. Hadi iyi geceler.(22.15)

0532*: Gerçekten erkenden yatacak mısın?

Eylül : Ne erkeni saat on buçuğa geliyor. Sen 01.00’de falan yatıyorsun heralde ?

0532*: Evet.

Eylül : Ciddi misin ? Ben hiç o saate kadar duramam . O zaman ben erkenden yatayım dedim. (alayla)

0532*: İyi geceler hamsi güzeli :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HamsiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin