BÖLÜM 1

5K 249 37
                                    

Medyada Boğaç'ın toplantı odası :))

...

"Mahalleye daha yakın olan girişte farklı yerlere konumlandırılmış on adam var, diğer girişte de on adam var ama orası daha korunaklı. Duvarlar içeriden sağlam malzemelerle desteklenmiş, yıkmak zor."

"Mahalle tarafındaki girişi kullanmalıyız ancak gürültü fazla olabilir ve polis girebilir işin içine."

"Eagle girişteki adamları halledebilir. Lion da diğer girişi kontrol altına alabilir. Kamera sorununu halledersek işimizin kolay olacağını düşünüyorum."

"İçeride yaklaşık elli adam var. Mallar fabrikanın altına inşa edilen odalarda stoklanmış."

"Ağır silah taşıyan adam sayısı yirmi. Diğerlerininki sorun teşkil etmeyecek."

"Silahlarımız fazlasıyla güçlü, sorun olmayacaktır."

"Kameraları devre dışı bırakacak grup hazır."

"Malları taşıyacak tır da hazır. Kullanacak adam bizden, parayla ayarlanmış şoför değil."

Boğaç toplantı salonunda yapılan konuşmayı sessizce dinledi. Ekibinin o olmadan neler yapabileceğini gözlemlemek istemiş, bu önemli operasyonu geriden takip etmeyi düşünmüştü. Masada oturan bu sekiz kişi en has adamlarındandı. Onlardan şüphe etmiyordu, bu işi başaracaklarına olan güveni tamdı. Ama yine de gözlemlemeliydi, işini kimseye bırakmamalıydı. O böyle öğrenmişti. Babası her zaman tetikte olmayı öğretmişti.

Ellerini masaya koyduğunda adamları nefesini tutmuş, ondan gelecek cevaba odaklanmıştı.

"O salak tam da kendinden beklenilecek bir plan yapmış. Her şey lehimize, tüm detaylar düşünüldü ve ekip hazır. Bu operasyona otuz kişi katılacak."

Odada bulunanlar operasyona otuz kişiyle katılacaklarına şaşırmış olsalar da bunu belli etmediler. Büyük patronla çalışmanın en önemli özelliklerinden biri ne düşündüğünü karşındakine hissettirmemekti. Her ne kadar patronun önemli adamları da olsalar, hatalar affedilmezdi. Hata yapan ölürdü. Bu Boğaç'ın altın kuralıydı.

"Ne zaman yapacağız baskını?"

"Onlar baskının gece olacağını düşünecekler ama aksine biz sabaha karşı yapacağız. Adamlarımız gerekli yerlere konumlandığı an kameralar devre dışı kalacak iki saatliğine. Yarım saatini pislikleri temizlemeye ayıracaksınız. Kalan bir buçuk saatte mallar tıra yüklenmiş olacak."

"Neden iki saat efendim?"

"Güvenlik duvarını aştıktan sonraki iki saat boyunca bizim daha önceden yerleştirdiğimiz kameralar onlara hizmet edecek. Kameralarının devreye girmesi iki saati bulacak ve sonra onlar durumu anlayacak. Bizim kameralar onları ancak iki saat uyutabilir. Başka soru?"

Boğaç'ın sert ve bariton sesi eğer bir soru daha sorulursa,  soran kişinin son konuşması olacağını belli eder cinstendi.  Adamları büyük patronu başlarıyla onaylayıp çıkışa yöneldiğinde Boğaç derin bir nefes aldı. Az kalmıştı, babasının intikamını almasına çok az kalmıştı.

...

"Eagle hazır, tamam."

"Lion hazır, tamam."

"Sistem devreye girmeye hazır, tamam."

"Üç dediğim an operasyon başlayacak. Olabildiğine sessiz olacaksınız. Bir iki üç."

Sonrası tam bir profesyonel işiydi. İki girişteki on kişi de sessiz sedasız halledilmiş, kameralar devre dışı bırakılmıştı.  Adamlar giriş kapılarının şifrelerini kırmış, sessizce içeriye sızmışlardı. İçeride yarısı uyuklamakta olan elli adam vardı. Bu ekibin yüzünü gülümsetmişti. Patronun da dediği gibi bu adamlar tam bir salaktı.

Sadece Umut (GAY) (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin