İstekler

745 54 4
                                    

- Saat 07:45 genelde bu saatte kalmazdım fakat dün gece gerçekten çok geç yattım. Levi yine hiç şaşırmadan aynı saatte günaydın mesajını atmış bile ise ben hâlâ yatıyorum.
~~~~~~~~~~
-Günaydın Levi.
+Bu gün geç kaldın.
-Dün gece konulara çalışacağımı söylemiştim gerçekten çok geç kaldım.
+Düzenli kahvaltını yap lütfen işe gidiyorum kendine dikkat et.
-Sende öyle...(seni seviyorum(Siler).)
~~~~~~~~~
Ona bunu diyemeyecek kadar korkuyorum bana nasıl bir tepki vereceği belli değil. Lanet olsun! Üzgünüm Levi hiç bir şey yemeyeceğim.
Ondan hoşlanıyor olmam konusu canımı her zamankinden daha çok sıkıyor artık. Her neyse giyinip okula çıkmalıyım.
Saat 08:15 olduğunda çoktan dışarı atmıstım kendimi ama bu bir şey değiştirmeyecek o kadar istesizim ki okula geç kalacağım. Levi ile konuşmak istiyorum yürümek bile fazla geliyor şuan hatta düşünmek bile servis beni aldığı yerde bekliyordu koşmalımıydım...
~~~~
-Eren hızlı ol bütün gün seni bekleyemeyiz.
Bunu duymuş olmak beni yeterince hızlandırdı koşar adımlarla servise ilerleyip servise bindim her zaman ki yerim benim için boştu ya da insanlar oraya oturmayı sevmiyorlardı. 1 saate yakın bir süre sonrası okula gelmiştik.
~~~~~~~~
- Eren,Eren,Eren!!
+ Lydia! Merhaba.
-Seni medeni çocuk, Napıyorsun bu gün geç geldi sizin servis.
+Evet öyle oldu diğerleri nerede?
-Onlar sınıfta ben seni bekledim canım arkadaşım.
+Teşekkürler çok kibarsın.
~~~~~~
Lydia konuşa dursun ben onu dinleyerek sınıfa ilerledim bazen çok konuşuyor ve benden hoşlanıyor olması canımı sıkmıyorda değil.
-Eren?
+Ha..? Efendim.
-Nereye gidiyorsun sen? Sınıf bu tarafta.
+Cidden mi? Dalmışım.
- Sen beni dinlemiyorsun değil mi?
+Evet.
-Ne?
+Hayır yani dinliyorum. Üzgünüm iyi değilim.
-Seni anlayamıyorum.
+Biliyorum.
-Neyse hadi yerine geç ve bence derse girene kadar yat zıbar ilk dersin hocası izinli.
+ Ne kadar hoş.
~~~~~
Sırama geçip kafamı masaya koydum fakat koymaz olsaydım.
-Eren! Kay lan.
+akise, lütfen...
-Banane bu gün bütün gün tependeyim yakışıklı.
+ Ben uyuyacağım.
-Hasta mısın? neden keyfin yok senin?
+İyiyim sadece uykum var.
-Levi amcacığınla konuştun mu? Bakayım.
+Sanane ve ona neden amca diyorsun o benim arkadaşım.
-Tamam ya gidiyorum ben bir şeyler yedin mi? Sanada alayım mı bir şeyler?
+ İstemiyorum teşekkürler Akise.
~~~~~~~~~
Artık tam anlamıyla uyumalıyım,tam anlamıyla hem de yoksa bana rahat yok...
Uyandığımda tenefüstü tatlı arkadaşlarım başımda toplanmış beni uyandırmaya çalışıyorlardı. Telefonumu elime aldım Levi den mesaj vardı.
~~~~~~
- Molada olmalısın. Ben bu gece biraz geç evde olacağım bir iş yemeğine katılacağım haberin olsun beni bekleme bu gece erkenden yat ayrıca.
~~~~~~
-Oooo kocası karısına beni bekleme mesajı atmış eren bunseni aldatıyor :D.
+Ne diyorsun sen! Saçmalamayı kes.
-Ya sana bu gün ne oldu ya.
(Miyaz,Akise'ye)
-M:Karışma ona o hiç bir zaman biricik arkadaşına laf ettirmedi.
-A:Evett demek sevgili Eren olgun arkadaş seviyor.
+Siz susacak mısınız? Çünkü ben zaten gideceğim.
-L: Nereye ya?
+ Eve gidiyorum Lydia eve!
-L:Ne şimdi neden bana kızıyorsun?
~~~~~~~
Hiç bir şey demeden yerimden kalkıp sınıfı terk ettim. Servisle gitmek gibi bir şansım olmadığından otobüse binecektim fakat durak buradan çok uzak lanet olası bu yolu yürümek zorundayım...
Otobüse bindim belli bir zaman süreci sonrası evimin orada ki durakta indim evime geldiğimde cidden tükenmiş hissetmiştim olduğum gibi salondaki koltuğa uzandım ve uyudum.
~~~~~~~
Saat 01:24 üst komşum yine sessiz olmaya çalışarak ama başaramadan merdivenleri kullanarak yukarı çıkıyordu... Levi ye mesaj atacağım.
-İyi geceler Levi.. Senden bir şey isteyeceğim,Aslında soracağım şey... Ben seninle buluşmak istiyorum yani eğer istersen...
~~~~~~
Bir saat kadar cevap vermesini bekledim bütün gün uyuduğum için zaten uykum da yoktu sabahlamıştım.
~~~~~~
+Günaydın Eren gece yazamadım yoğun bir gündü ve yorgundum istediğin şey hakkında sana ne diyebilirim bilemiyorum fakat kötü bir fikir gibi gelmiyor.
-Günaydın Levi teşekkürler ve sorun değil hiç cevap vermeyecek olsan da seni beklerim.
+Teşekkürler işe gideceğim bu gün biraz erken ama üzgünüm akşam konuşalım mı?
-Tabi görüşürüz.
+Görüşürüz.
-Levi... Şey.
+Efendim?
-Seni seviyorum.
+ çok hoşsun eren ben de seni hadi kendine dikkat et :D .
~~~~
Ona bunu demiştim ve bana arkadaşça yaklaşarak bunu dedi ama yinede kalbim deli gibi atıyordu kendimden nefret ediyorum aman tanrım ölmek istiyorum. Akşam geldiğinde ona ne diyeceğim neden bunu yaptım ki.... Kendimden nefret ediyorum.

İnternetteki KomşumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin