Buluşma

668 42 6
                                    

° Akşam olmuştu ve bu haftanın da sonuna gelmiştik yarın okul yok hehh.. Bütün gece Levi ile ilgileneceğim.
~~~~
-Eve geldim. Neler yapıyorsun?
+Seni bekliyordum.
-Neden? Bir sorun mu var Eren?
+Hayır yok. Yani bu gün okulda değildim seni bekledim bende.
-Tamam o zaman teşekkürler.
Baksana Eren bu hafta sonu tamamen evdeyim eğer istiyorsan dediğin şeyi yapalım.
+Neyi?( Ben ne demiştim ki?)
-Buluşmak işte hani iki arkadaş olarak.
+Tabi evet iki arkadaş olarak başka nasıl olabilirdi ki.
-Kesinlikle Eren. Ben duş alacağım biraz sonra görüşelim mi?
+T-Tabi seni bekleyeceğim.
-Sana mesaj atacağım.
+Bekliyor olucam.
~~~~~~
Ne yani şimdi biz buluşacak mıyız? Hem de yarın kalbim deli gibi atıyor.
Onu ilk defa göreceğim.
Eren sen gerçekten malın tekisin hiç görmediğin üstelik erkek birine nasıl aşık olabildin?
Ölmek istiyorum! Beyinsiz Eren ya beklediğin gibi biri çıkmazsa .
Ama ne olursa olsun ben onun karakterine aşığım...
~~~~
Daha yeni uyandım ve saat 08:08'di telefonuma baktığımda Levi beni saat tam 09:00 iken buluşacağımız yerde bekleyeceğini çoktan mesaj atmıştı.
Harika görünmeliydim...yani bir erkek ne kadar iyi gorunebilirse öyle
~~~~~~~~~
Dediği saatte tam da oradaydım dediği mekanın içerisine girdim ve tam tarif ettiği masaya oturdum fakat masada benden başka kimsede oturmuyordu hani beni orada bekleyecekti derken omuzumda ilk başta bir el hissettim ve daha sonra tenime doğru yavaşça bir soluk...Bu oydu.Arkamı döndüm
-Levi?
+Eren.
-Hoşgeldin...B-ben tam dediğin saatte burada oldum.
+Biliyorum. Buraya senden önce geldim içerideydim.
-Ahh... Anladım.
(Tahmin ettiğim çok daha fazlasıydı fakat onu gözüm bir yerden ısırıyor gibiydi ve boyu benden biraz kısa görünüyor ama mükemmel fiziği ve yüz hatları bunu belli etmiyor bile.)
+Nasıl hissediyorsun? Eren.
-Biraz heyecanlı. Sen?
+Bende öyle tabi fakat bana karşı rahat ol eren.
-O-Olacağım.
+Hâlâ olmuyorsun.
-Oluyorum. Lütfen zaman ver.
+Ne için?
-Birden böyle olması heyecanlabdım işte.
+Eren... Seni seviyorum genç adam.
-Bende seni seviyorum Levi!
(Lanet olsun ki bunu neden bağırarak söyledim ki.)
~~~~~~~~
Konuşma böyle ilerlerken günü bitirmiştik bile kalbim hâlâ deli gibi atıyor.
+Artık kalkalım ne dersin?
-Tabi...
+Seninle böyle bir gün geçirmek güzeldi Eren.
-Teşekkürler Levi. Seninle de.
+Seni evine bırakayım.
-Buna gerek yok. Ben giderim teşekkürler.
+Bu sorun değil gel benimle.
~~~~~~~
Arabada bir süre trafikte kaldık fakat sonunda bu heyecanlı günün bitimini sağlayacak yere gelmiştik evim.
+Burada mı oturuyorsun?
-E-evet... Neden?
+Benim evime çokta uzak değilmişsin.
-Nasıl yani?
+Boşver hadi inelim.
-Sen de mi geleceksin?
+Seni sağ salim dairene kadar çıkartmak istiyorum.
-Teşekkürler ama bir şey olmayacak.
+Bilemeyiz. Seninle geleceğim hadi.
(Kapıyı açtım ve yukarı kendi daireme doğru ilerledim Levi arkamdan geliyordu. Aynı üst Komşum gibi sessiz adımlarla çıkmaya çalışıyordu.)
-İşte burası.
+Ne kadar da hoş.
-Aslında değil.
+Neden?
-Burada kimseyi tanımıyorum komşularını bile ayak sesleri ile ayırt ediyorum. Ayrıca benim için baya geniş bir daire tasınacağım aslında.
+Bunu yapma.
-Niye?
+Burası senin için iyi hadi içeri gir.(Bu sırada saçlarını okşayarak bana gülümsedi.)
-Ben... Peki görüşürüz Levi seni seviyorum hem de çok.
+Artık kapat kapıyı.
Kapıyı kapatmıştım kapının gözünden ona bakıyordum bir süre kapımda bekledi ve sonra yukarı merdivenlere doğru yol aldı... Neden gitti üst komşumu tanıyor muydu?
Sessizce kapıyı açarak coraplarımla hızlı ama sessizce yukarı kata çıktım. Levi ayakkabılarını çıkartırken geldigimi fark etmişti ve olduğu yerden doğrulup bana baktı.
-Ne oldu?
+K-Komşum?
-Buna şaşırdın mı?
+Levi...(Gözlerimden neden olduğu belirsiz yaşlar dökülmeye başladı ve kalbim deli gibi atmaya devam ediyordu)
Levi olduğu yerden bana doğru gelerek kollarımdan sıkıca tuttu ve o alımlı bir mercan uçukluğundaki güzel dudaklarını benimkilere deydirdi.
+Eren...
-L-Levi...
+Ben de seni çok seviyorum Komşum.
-Ben...
+Evet?
-Beni tekrar öper misin?
+Tabi fakat bunu burada yapmasak belki de daha iyi sevgili karşı Komşum beni çok iyi takip ediyorda.
-Tabi..
+İçeri gel genç adam.
-Bana böyle deme.
+Neden? Başka ne demeliyim.
-Ne demen gerekiyorsa.
+Sevgilim?
-Ne? Bu hiç erkeksi değil.
+Sende pek öyle sayılmazsın güzelim.
-Hadi öp beni.
+Acele ediyorsun.(Yavaşca soyunmaya başladı)
-Ne yapıyorsun?
+Sende pantolon ve mantondan kurtul lütfen.
-Niçin?
+Yatakta daha rahat uyuyabilmen için.
-Seninle mi?
+Elbette seni öpmemi söyledin.
-Evet ama...
+Seni seviyorum Eren.
~~~~~~~
Çoktan kolları arasındaydım yatak odasına doğru ilerledi ve beni işte bu anda bir kez daha öyle güzel öptü. Elimi beline dolamıştım ki kendini geri çekti.
+Bu kadar yeterli sevgilim. Artık uzan ve beni bekle.
-Henüz daha fazlasını yapamam.
+Nasıl?
-(Ne dedim ben belki de boyle bir amacı yoktu.) Bilemiyorum.
+Sadece seni hissederek uyumak istiyorum. Bir gecede olsa buna izin ver.

Yanıma uzandı ve bana sarıldı o kadar güzel kokuyordu ki kendimi çok kolay kaybetmiştim ve onun sıcak kolları arasında bu güneşe gözlerimi yummuştum.

İnternetteki KomşumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin