Yn pov
M-am trezit și vreau să mă ridic dar am simțit ceva tare pe pieptul meu,e Kookie care doarme ca un iepuraș, m-am ridicat fără să îl trezesc și m-am dus până la baie ca să fac rutina de dimineață....
Am ieșit din baie și mă duc spre dulap și aleg un tricou larg negru de al lui JK și o pereche de pantaloni tot negri scurți și mă duc iară în baie ca să mă schimb.
Am ieșit din baie și l-am văzut pe JK cum doarme ca un bebeluș și eu am ieșit din cameră,am coborât scările până la bucătărie ca să fac micul dejun.
După un sfert de oră...
Am treminat de făcut de mâncare și am pus-o pe masă.
Și când m-am întors l-am văzut pe somnoliră cum are părul ciufulit în toate părțile.
JK:Cei?🤨
Eu:Ai părul ciufulit😂
JK:....?
S-a dus în fața oglinzii și....
JK:De ce nu mai spus?
Eu: Pentru că ai o față atâta de amuzantă. Spun și încep să râd cu lacrimi.😂
JK: Bine, așa vrei să ne jucăm?
Spune și mă fugărește prin toată casa,eu nu mai pot să mai fug de atâta râs m-am oprit și el ma prins și ma luat pe umărul lui și mă aruncă pe canapea,el s-a urcat deasupra mea și a început să mă gâdile.
Eu:J-Jung-Jungkook!!O-opre-oprește-te!Te rog.😂😂
JK:Nu....
Spune și mă gâdilă mai tare.
Eu:Te rog,N-nu mai pot.
El se oprește și s-a dat jos de pe mine.
Eu:Hai la masă.
JK:Bine....
Eu:Mai întâi trebuie să te schimbi.
JK:Of,bine....Spune și mă dă un sărut pe buze și pleacă în baie.
Eu m-am ridicat de pe canapea și mă duc spre bucătărie,mă pun pe scaun și îl aștept pe JK să vină de la baie.
După un sfert de oră...
A venit s-a așezat pe scaun lângă mine și am început să mâncăm amăndoi.
JK:Hmm...Ce bună e.
Eu:Mă bucur că îți place dar nu mai vorbi cu mâncarea în gură.😅Va urma....
Îmi pare rău pentru greșelile gramaticale.
CITEȘTI
Vândută De tată /J.JK
RomansaÎn aceasta poveste este vorba de Yn în care e vândută de tatăl ei vitreg la un om bogat.... Îmi pare rău pentru greșelile gramaticale sau de exprimare. Început:27 septembrie 2023 Terminat: