Hana :
Gücü : ejderhalara ve elflere hükmedebiliyor. Etraftaki en küçük izleri bile görebiliyor. Aynı zamanda su ve toprağı hareket ettirip istediğini yapabilir. İstediği gibi hareket ettirebilir.
çok kısa bir süreliğine insananları hipnotize edebiliyor.Bilgileri : 18 yaşında 1.77 boyunda gözleri lilaya yakın bir renk. Gücüne göre göz rengi değişkenlik gösteriyor. uzun gri saçları var.
Kişilik : hemen güvenmez fakat güveniyormuş gibi yapar. Krallığındaki insanlara çokça iltifat eder ve onlarla yakınlaşır. Sınırını bilerek.
Zoe'ye zo diye seslenir çünkü zoe ona Zo denmesini sevmez. Zoe'nin sevmediği ne varsa yapar. Zoe.nin kendisiyle uğraşmasını sever.
Aynı şekilde o da zoe'yle uğraşır.Zoe :
Gücü : kurtlara diğer hayvanlara ve taştan olma canavarlara hükmedebiliyor.
Etraftaki tüm kokuları alabiliyor ve tanıyor.
Aynı zamanda gücünde Ateşe ve havaya hükmetmekte var. Ateşi ve havayı istediği gibi kontrol edebiliyor.Bilgiler : 18 yaşında 1.77 boyunda bir gözü kırmızı iken diğer gözü lila bunun nedeni ise gözlerinin rengi güç kullandığında değişiyor. Uzun gri saçları var.
Kişilik : çabuk güvenmez, çabuk bağlanmaz, iyi rol yapar, sevgisini dışa vuramaz, kolay sinirlenir ama sinirini insanlardan çıkarmaz.
Hana'nın kendisin den pek fazla hoşlanmadığını bilir. Aynı şekilde zoe de Hana dan pek fazla hoşlanmaz bu sebeple de hana'yla ve Onun ve duygularıyla uğraşır.
Ann :
Gücü : bir elf. Küçük elfleri kontrol edebilir
18 yaşında 1.74 boyunda sadece hana'ya yakın davranıyor
Zoe den nefret ediyor. Onu olabildiğince hana dan uzak tutmaya çalışıyor.Babs :
Güç : krallık içerisindeki insanları kontrol edebilir. Kendisi büyücüdür.
Bilgileri : 18 yaşında 1.75 boyunda. Genelde Zoe nin çevresinde kalır uzaktan yakında onu hep izler.
Hana yı zoe den olabildiğince uzak tutar.
Hana geldiğinde zoe'yi almaya çalışır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mühürlü kalpler
FantasyEn yakın arkadaşıma baktım. Çocukluğumun neşesine bakıyordum. Bana son bir kez baktı. Ve gözlerini kapattı. Bir daha asla açamayacağı gözlerini. Bir daha asla göremeyeceğim gözlerini kapattı. Söz veriyorum onu bulacağım. Onu bulup sana yaptığını o...