Dördüncü bölüm : Karar.

3 1 6
                                    

Zoe hızla koşan Hana nın arkasından koşup onu yakaladı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

" SEN YAPTIN DEĞİL Mİ BENİ ORDA BİLEREK TUTTUN! "

ağlıyordu titreyen sesiyle konuşmaya çalıştı.

" ben yapmadım. Üzgünüm bunu istemedim "

Hana nın söyledikleri beynimde yankılanıyordu. Her kelimesinde sinirim artıyor. Tek yapmak istediğim ona babs' e yaptıklarını yapmaktı.
Ama bunu yapamam ona yapamam.

" bunu istemeseydin yapmazdın Hana. Ann yaptı sen ise beni oyaladın."

Gözlerim dolmuştu ağlamak üzereydim.Burda daha fazla kalmak istemiyordum.

" benden nefret etme. Senin için yapıyorum. "

" benim için mi? Babs' i öldürmeye yardım etmenin bana nasıl bir yararı var? "

" neye katlandığımı bilmiyorsun "

" o zaman söyle Hana "

Hana bir süre yüzüme baktı.
Dolmuş gözlerinden yaşlar akıyor sesi titriyordu. Onu böyle görmekten nefret ediyorum ama yaptığı yanına kalamaz.

O ann' e yardım etti.

" özür dilerim."

Bunun için dileme. Bana olanı anlat Ann'nin bizi bozmasına izin verme.

" bana olanları anlat. Neden bunu yaptığını söyle."

" senin için "

" açıkla Hana "

Senden uzakta olmak sana soğuk olmak istemiyorum.
Ama yardımcı olmazsan böyle olacak.

" biliyorum Hana Ann nin yaptığını biliyorum. Bunu sana biraz önce de söyledim. Sadece neden yardım ettiğini öğrenmek istiyorum. Söylesene neden? "

" sana zarar vermemesi için. Eğer yapmasaydım inan bana sana zarar verecekti. "

" arkadaş olduğunuzu sanıyordum "

" değiliz. Onun istediği tek şey güç. Senin için yardım ettim Zoe. Başkaları beni ilgilendirmiyor sen ilgilendiriyorsun benim arkadaşım sensin. "

" babs' te beni ilgilendiriyordu hana. seni suçlamıyorum. Elinde olan bir şey değildi sonuçta. "

Şimdi ne olacak. Biz ne olacaktık?.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 25, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mühürlü kalpler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin