Bölüm bir : Kutlama

9 1 9
                                    

" Ne o zoe sana Zo demem hoşlanmadın mı? "

" Ne zamam hoşlandım da şimdi hoşlanayım? "

Hana zoe'ye biraz daha yaklaşarak kulağına fısıldadı

" hoşuna gitmesi için söylemiyorum Zo "
*(tamda bunun için söylüyorum*)

Hana Ann nin sesini duymasıyla Zoe'den ayrılmıştı. Zoe onun bu hallerine bir anlam veremese de paniği Zoe'ye komik gelmişti.

" Neyden bu kadar korktuğunu anlayamıyorum Hana. "

" Ben korkmam Zo. Şimdi izninle çok sevdiğim birinin yanına gidiyorum. "
*(aksine ne kadar korktuğumu tahmin edemezsin. Nefret ettiğim birinin yanına gidiyorum. Beni durdurup gitmemi engellemeni çok isterdim. )*

Zoe Kendisine Zo denmesinden nefret ediyordu Hana bunu bildiği için Ona Zo diyordu.

İki krallığın yarısı nerdeyse birleşmişti.
Zoe nin krallığı ve hana nın krallığı.
İki krallıkta bunu kutlamak istediği için akşam bir kutlama hazırlıyorlardı.

Bu kutlamaya hana'nın arkadaşı ann ve
Zoe'nin arkadaşı babs'de gelecekti.

_______________________________

" Babs seni almaya geldim "

Kutlamaya babsle gitmek istiyorum muhtemelen Hana ve ann de birlikte gelecekler.

" Sen beni almaya da mı geliyormuşsun "

Babs dışarı doğru bir adım atarak konuşmuştu. Düşseydi çok gülerdim.

" evet gelirim. Gitmeliyiz geç kalmak istemiyorsan tabi "

Fazla uzak olmadığımız için kolay varmıştık. İçeri girdik
Gözlerim hana'yı aradı. Ortalıkta görünmüyordu
Babs etrafı gezip döneceğini söyledi bende bu sırada Hana yı arayabilirdim.
Ne giydiğini ve kiminle geldiğini merak ediyordum. Yalnızca dalga geçmek için arıyorum onu.

Bir süre daha etrafta gezindim ve Hana'yı buldum.
Yanında ann vardı tahmin ettiğim gibi.
Hana halinden pek memnun görünmüyordu ann'nin yanından ayrılmak istiyor gibiydi.

Kıyafetlerini inceledim. Çok güzel görünüyordu.
Ann'de bunu fark etmiş olacaktı ki gözünü Hana dan ayırmıyor ona yakın duruyordu.
Yakınlıkları sinirimi bozuyordu. Hana nın da sinirini bozuyor gibiydi.
Hana ann'nin yanından bir bahane sunarak ayrıldı.

Arkasından gittim. Koridora girince beni fark edip yanıma geldi.

" takip mi ediliyorum? "

" ben güzelleri takip ederim. Burdan anlayabilirsin seni takip etmediğimi.nereye gidiyorsun? "

" beni merak mı ettin? İlk kez duyuyorum "

Hana dalga geçmeye başlamıştı.
Ben daha iyi dalga geçebilirdim.
Ama.
Daha iyi yöntemlerim de var.

Ona doğru yürüdüm kaçacak yeri yoktu çünkü küçük bir koridordaydık. Yaklaştıktan sonra konuştum.

" elbisen yakışmış "
*(bu kadar güzel olmuş olamazsın)*

" biliyorum. Sende Güzel olmuşsun "
*(çok yakınsın Zoe. Aklımı kaçırmama neden oluyorsun.)*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tam olarak şöyleler

Bazı konuşmalarının altına iç seslerini de koyacağım *( şöyle işaret )* koyup iç sesleri olduğunu belli ediyorum burdan anlayabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bazı konuşmalarının altına iç seslerini de koyacağım
*( şöyle işaret )* koyup iç sesleri olduğunu belli ediyorum burdan anlayabilirsiniz.

Mühürlü kalpler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin