İzuku o soğuk kış gününde kütüphanedeydi, kitapları çok seviyordu onun için kitaplar gerçek dostlar gibilerdi.
İzuku dikkatini çeken bir kitabı aldı ve o rafın arkasında biriyle tanıştı, İzuku bu olaya fazla kafa yormadı ve kitabı alıp pencerenin kenarına oturup okumaya başladı kitabını ama tek bir sorun vardı onu izleyen biri vardı! İzuku her ne kadar etrafına bakınsada birşey görememişti.
İzuku bir süre sonra bu izlenme dürtüsünden rahatsız oldu ve kitabı ödünç alıp evinin yolunu tuttu fakat o izlenme dürtüsü bir türlü geçmiyordu. En sonunda evine varınca hemen evine girdi ve kapıyı kilitledi.
İzuku tek katlı, küçük bahçeli ve 3 oda bir salon olmak üzere olan müstakil bir evde oturuyordu.
İzuku en sonunda bu dürtüden kaybolmuştu gerçi o öyle zannediyordu, rahatlamak için güzel bir duş aldı sonra sıcak yatağına girip mışıl mışıl uyumaya başladı... Camdan biri onu izlerken.
____
Katsuki o gün kafa dağıtmak için kütüphaneye gitmişti, pek sık gelmezdi sadece sessiz ve sakin bir ortama ihtiyacı olduğunda gelirdi buraya.
Katsuki'nin gözüne bir kitap ilişti "eski bıçak tarihçesi" diye.
(Bu kitabı ben uydurdum hikaye ile uyumlu olsun diye)
O kitabı alırken yandaki kitap alındı ve o gün hem onun hemde kendisinin hayatını değiştirecek o olay gerçekleşmişti.
Büyük zümrüt gözlerine,ormanı anımsatan saçlarına,tombul ve çlli yanaklarına herşeyine birden hayran olmuştu katsuki
O hala şaşkınken zümrüt çocuk oradan uzaklaşıp pencere kenarına oturdu.
Katsuki hala şaşkındı çünkü o hayatı boyunca ilk kez böyle bir duygu hissediyordu! Sanki onca yıl var olmayan duyguları bu çocuk sayesinde geri gelmişti! Kalbi gereğinden daha fazla atıyor ve sıcacık hissediyordu.
Tekrardan çocuğa baktı. O kadar çok bakmıştıki çocuk rahatsız olmuştu ve etrafa bakınmaya başladı.Katsuki kafasını başka yöne çevirdi, dua etti çocuğun onu görmemesi için.
Tekrar baktığında çocuğu yine kitap okurken buldu. O anda telefonunu çıkardı ve neredeyse binlerce kez çocuğun fotorafını çekti. Ona hergün her dakika her salise bakabilirdi bu onu asla yormazdı.
Zümrüt çocuk ayaklandı ve çıkışa yol aldı aynı zamanda katsuki'de. Bir durakta durdu çocuk,katsuki'de hemen yanında durdu. Otobüs gelince ikiside bindi. Zümrüt çocuk cam kenarına ilişti onun arkasındada katsuki.
Katsuki yine telefonunu çıkardı ve yine çocuğun fotoraflarını çekmeye başladı. En sonunda zümrüt çocuk ayaklanınca aynı şekilde katsuki'de ayaklandı.
Çocuk bir eve vardığında hemen kapıyı açıp ardından kilitledi. Katsuki evi inceledi, evde aynı çocuk gibi tatlıydı ve zarifdi. Kapıda bir isim yazıyordu;
"İZUKU MİDORİYA'NIN EVİ"
izuku midoriya hağ? Bu onun ismi olmalıydı,katsuki sırıttı sonunda çocuğun ismini öğrenmişti. Çocuğun ismi İzuku idi kendisi kadar tatlı bir isim , bir insanın ismi kendisine en fazla ne kadar yakışabilirdiki?
Katsuki yine fotoraf çekmeye başladı kafasına İzuku ile ilgili herşeyi kazımak istiyordu. Sonra bir an gözüne bir cam ilişti, katsuki cama yaklaştı ve onu gördü. O masum suratıyla nede tatlıydı. Biraz daha fotoraf çekti katsuki kazımalıydı bu anları her hücresine, bu çocuğu unutmamalıydı, tanrılar tarafından kendisine bahşedilen bu çocuğu en yakından tanımak,dokunmak,izlemek istiyordu. Hiç kimse onun karşısına çıkamazdı sonuçta katsuki'nin kaybetcek hiç bir şeyi yoktu. Tek kaybedeceği şey İzuku idi.
O ONUN OLMALIYDI SONSUZA KADAR,KİMSE ONLARI AYIRAMAZDI AYIRMAYA ÇALIŞIRLARSA KATSUKİ EN İYİ ŞEKİLDE HALLEDECEKTİ BU DURUMU.
KANLI ELLERİ VE BİR CESEDLE!!
__________
Bu hikayeden çok ümitliyim çünkü ben yandere hikayelere aşığım helede içinde bakudeku varsa keyfine doyum olmaz.
Kelime sayısı: 525
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•Sen Benim Hayat Kaynağımsın•°BKDK•°
FanfictionBu hikayeye neredeyse hiç yandere bakugou ve deku kitabı görmediğim için yazıyorum İnşallah sizlerde bu kitabımı beğenirsiniz😊😊 yandere bakugou x deku🔪❤️😍 quirkless au😌 bxb😁 bakudeku😍❤️ 🖤❗BLOOD AND DEAD BODY❗🖤