Not: Bu hikayeyi melisa'ya adıyorum bu bölüm senin için.
Melisa'nın hesabı: Melisanur11234
_________Katsuki yine telefonundan izuku'nun fotoraflarına bakarken eski bir arkadaşı olan melisa onu aramıştı. Katsuki haffif sinirli bir şekilde aramayı açtı.
K: Hayırdır ne olduda arıyorsun beni şimdi?!
M: KATSUKİ BİRAZDAN SENİN EVİNDEYIM HABERIN OLSUN BUGÜN O SHOTO PEZEVENKİNİ ÖLDÜRDÜĞÜMÜZ GÜN OLACAK!!!
K: N-NE SHOTOMU?! SEN O PİÇİ NERDEN TANIYON?!!
M: ŞİMDİ ANLATAMAM UZUN HİKAYE GELİNCE ANLATACAĞIM!!!
Melisa Katsuki'nin yüzüne telefonu kapatmıştı, katsuki bu duruma çok sinirlenmişti jer yerden bir shoto çıkıyordu resmen eski dostu bile shotoyu tanıyordu. Katsuki melisa'nın gelmesini dört gözle beklemeye başladı.
________Biraz önce melisa eve varmıştı ve şimdi koltukta katsuki ile karşılıklı oturuyorlardı. Etraf çok sessizdi ve bu sessizliği katsuki bozdu.
K: Artık ne olduğunu anlatacakmısın?!
M: O shoto piçi öldürmemiz gerek!
K: Tamam bunu bende istiyorumda neden seni küçük psikopat?!
M: O pezevenk en yakın arkadaşımı aldattı!
K: D-dur aldattımı?! Kim?!
M: İzuku midoriya benim birkaç yıldır arkadaş olduğum birisi ve geçen izuku'nun yanına gittim, çocuk perişan haldeydi! O pezevenk puşt izuku'yu başka bir karı ile aldatmış!! Ve bu yüzden izuku'nun adına ben intikam alacağım! Ve şunuda biliyorum sende son zamanlarda shoto'dan nefret ettiğin için ve senin bunu yapabileceğin adamların olduğu için senden yardım istiyorum, varmısın yokmusun?
K: Dur izuku mu?! Sen nasıl?! Aman neyse ne ve evet sana yardım edeceğim o piçin acılar içinde kıvranmasını istiyorum! ONU ÖLDÜRMEK VE İZUKU'NUN SONSUZA DEK BENLE OLMASINI İSTİYORUM!!!
M: vay vay vay seni çakal izuku'yu biliyorsun hee! Bide on gönlünü kaptırmışsın vay beğ bu günleridemi görecektik! Katsuki bakugou'nun artık duyguları var sanırım ve duyguların kilidini açan benim bebişim izukumm~ sizin aranızı kesin yapıcam! Eğer yapmazsam gözlerim açık gider ve hakkımı helal etmem size!
K: Boş yapma! Şimdi aklında bir plan varmı söyle.
M: Aslında bir planım var şimdi ...........
_______Shoto gözlerini bir bodrum katında açtığında şoka uğramıştı. Etrafa bakınca bir tane kül sarısı saçları olan bir adam ve yanında bir kız vardı.
K: Sonunda uyandın demek.
M: Merhaba sikik nasılsın bakalım?!
Shoto analamamış bir şekilde onlara bakar ve melisa ilk hamlesini yaparak elindeki küçük bıçağı shoto'nun eline saplar.
M: Ay anam şu kanlara bak ne güzel~
Katsuki'de arkasından shoto'nun diğer eline bıçak saplar.
K: Madem kanı sevdin biraz daha kan akıtalım~
Shoto aldığı acı yüzünden çırpınsada başaramıyordu. Ve bir anda melisa ve katsuki ele saplı olan bıçakları aynı anda döndürmeye başladılar.
Melisa shoto'nun ağzındaki bantı çıkardı çünkü melisa shoto'nun acı içinde bağırmasını duymak istiyordu, yalvarmasını istiyordu,yalvarmasını ve yalvarmasının boşa gitmesini istiyordu.S: LÜTFEN LÜTFEN DURUN NE İSTERSENİZ YAPARIM NE İSTERSENİZ VERİRIM YETERKİ KESİN ŞUNU ARTIK AHHHĞ!!!
K: Bizim iatediğimiz tek şey var oda senin acılar eşliğinde ölmen!
Katsuki bıçağı döndürmeyi bıraktı ve shoto'nun teker teker parmaklarını kırmaya başladı. Shoto belki bir umut durur diye düşünerek yalvarmaya devam etti ama nafile..
Shoto'nun bütün parmakları kırılınca melisa eline aşırı keskin bir bıçak aldı ve teker teker yavaş yavaş shoto'nun parmaklarını kesmeye başladı.
Shoto artık dayanamıyordu bu acıya ölmek istiyordu, zaten artık bundan sonra yaşasada ne olacaktıki?
Katsuki sabırsız olduğundan bir tane elektronik şok getirdi ve bunu shoto'nun özel bölgesine koyarak çalıştırdı.
Melisa'da dururmu? Hayır! Oda hemen bir tane ince bıçak aldı ve katsuki elektriki durdurduğunda shoto'nun o kırmızı ve beyaz olan saçlarını derisi ile yüzmeye başladı.
M: Ne kadarda güzel~ saçların yerine kanının olması işte bu mükemmel~ ehehehehhe
K: Ne dersin melisa sence bu suratının yarısı yanmışya tamamen yakalım mı?
M: Güzel fikre hayır demen~
S: L-lütfen d-durun a-artık.
M: Sana konuşma izni veren oldumu? KAPA ÇENENİ!!
Melisa Shoto'nun ağzını açtı ve bıçak ile dilini kopardı. Katsuki'de elinde bir kova kaynamış su ile geldi ve shoto'nun üstüne hiç acımadan döktü.
Belli bir zaman sonra melisa istemesede katsuki bu işi bitirmek istedi. Bu yüzden eline bıçak aldı ve gözleri kırmızının en koyu tonuna büründü.
K: Hadi bu işi bitirelim artık!
M: Tamam şampiyon kızma al istediğin gibi deş ama kalan parçalar benimdir~
Katsuki son hız shoto'yu yere itti ve bıçaklamaya başladı, yarım saat sonra katsuki'nin üstü başı tamamen kan olmuştu shoto ölmüştü hemde 89 yerinden bıçak yiyerek.
Melisa kalan parçaları (organlar,göz) ayırıp bir buzluğa koyuyordu.
K: Onlarla ne yapmayı planlıyorsun?
M: Yaşarken bir işe yaramadı pezevenk ama bari öldüğünde işe yarasın! Bunları hastaneye götüreceğim.
K: Tamam o zaman ben üstümü değiştirip gidiyorum sana iyi organ çıkartmalar.
M: Tamam görüşürüz ne zaman böyle bir ihtiyacın olursa beni çağırabilirsin benimde tanıdıklarım var.
K: Tamam.
Katsuki karanlık odadan çıktı ve banyoya girerek iyice yıkandı,yedek getirdiği kıyafetlerini giydi,dışarıdaki arabasına bindi ve evine doğru yol aldı...
________Bu bölümde burada bitsin. Bu bölümü melisa için yaptım umarım beğenirsin😊 işkence nasıldı? Elimden gelediğince can yakıcı şekilde yapmaya çalıştım.
Eğer sorularınız olursa bu bölüm hakkında yazabilirsiniz o zaman hafi bana müsade..Kelime sayısı: 780
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•Sen Benim Hayat Kaynağımsın•°BKDK•°
FanfikceBu hikayeye neredeyse hiç yandere bakugou ve deku kitabı görmediğim için yazıyorum İnşallah sizlerde bu kitabımı beğenirsiniz😊😊 yandere bakugou x deku🔪❤️😍 quirkless au😌 bxb😁 bakudeku😍❤️ 🖤❗BLOOD AND DEAD BODY❗🖤