•2•

295 24 79
                                    

_________

Aradan neredeyse bir hafta geçmişti bu bir hafta içerisinde izuku daha çok tedirgin ve paranoyak olmuştu her bir adımında arkasına bakıyordu kendisini hiç rahat hissetmiyordu.

Katsuki ise bu bir hafta içerisinde izuku hakkında herşeyi öğrenmişti. Nerelere gittiğini,arkadaşlarıını,ailesini,
nerdeçalıştığını,hobilerini,fobilerini,korkularını ve "sevgilisini"
Katsuki izuku'nun bir sevgilisi olduğunu duyunca kafayı sıyırdı, onun sevgilisi kendisi olmalıydı, o işe yaramaz zengin pust değil kendisi olmalıydı!!

Katsuki yeni keşfettiği bu duyguları ve izuku'yu kaybetmeye hiç niyetli değildi. Onu öldürmek istedi ama ilk önce dığru düzgün bunu araştırmalıydı izuku ile nasıl ilgilendiğini,izuku'ya fazlq zaman ayırabiliyormu?,eğer bu puşt aniden ölürse izuku nasıl tepki verir?

Bütün olasılıkları düşünmüştü katsuki ve aklına bir olan geldi.

________

Katsuki İzuku'nun çalıştığı kafeye gelip oturmuştu ve planını yerine getirmek için bir kaç adam tutmuştu, izuku sipariş almak için katsuki'ye yaklaştığında katsuki bayılacak gibi oldu ama o dik ve sert duruşunu asla bozmadı.

İ: *** kafesine hoşgeldiniz ne istersiniz?

K: Ben bir kahve rica edicem şimdiden teşekkürler.

İ: Tamam efendim hemen kahvenizi getiriyorum!

Ve koşarak tezgahın arkasına gitti ve kahveyi yapmaya başladı, katsuki çok mutlu olmuştu çünkü onunla konuşmuş hatta onun elinden kahve içecekti, katsuki cennette olmalıydı. Katsuki daha fazla bunlara odaklanmadan kafedeki adamlarına işaret verdi.

İ: İşte efendim kahveniz😊

K: Teşekkürler

İ: Rica ederi-

Plan istenildiği gibi gidiyordu, adam izuku'ya aniden saldırmıştı ve katsuki'de plana uyarak hemen araya girdi ve adamı köşeye çekerek dövmeye başladı.

İ: E-EFENDİM DURUN L-LÜTFEN Y-YAPMAYIN!!

Katsuki adamı en sesinden tuttu ve dışarı attı;

K: Böyle insanların haddini bilmesi gerek! Siz iyimisiniz?

İ: B-ben ne diyeceğimi b-bilmiyorum ç-çok teşekkür ederim.

K: Rica ederim ben sadece yapmam gerekeni yapdım benim yerimde olan her kimse aynısını yapardı. Gülümsedi

İ: tekrardan teşekkür ederim efendim size borcumu nasıl ödeyebilirim?!

K: Ne? Hayır bana bir borcunuz yok.

İ: A-ama..

K: Aması yok bay?

İ: Midoriya, İzuku midoriya.

K: Bakugou,Katsuki bakugou. Tanıştığımıza memnun oldum izuku.

İ: Bende efendim ve kahve benden olsun lütfen itiraz etmeyin.

K.Pov: Ahhh benim yufka yürekli izukum~ Çok saf kalplisin ve bu çok tatlı~

K: İyi mağdem siz öyle istiyorsanız ve ben sizi başka bir yerde görmüş gibiyim sanki?

İ: E-evet b-bendede öyle oldu.

K: Şimdi hatırladım! Bundan 1 hafta önce sizi kütüphanede görmüştüm.

İ: Ahğ bende hatırladım şimdi demek o kişi sizdiniz.

K: Hehe evet bendim.

İ: izuku hafif kıkırdadı o zaman alın bu numaram müsait bir zamanımda sizinle vakit geçirmek ve sizi daha iyi tanımak isterim.

K: Gükümsedi Bende işte alın buda benim numaram hiben herzaman müsaidim, siz müsait olduğunuz bir zaman sizi ailemin resim galerisine götürmek isterim şahsen yani benim galerim desek daha doğru olur.

İ: Yoksa siz ünlü ressam Masuru Bakugou'nun oğlumusunuz?!! İnanamıyorum şuan en sevdiğim ressamın oğlu ile tanıştım sanırım bugün en şanslı günümdeyim!! Ve tabiki müsait olduğum zaman size haber vericem mutlaka. 32 diş gülümsedi

K: evet ben masuru bakugou'nun oğluyum ve bende sizinle tanıştığım için mutluyum. Görüşmek üzere izuku

İ: Görüşmek üzere katsuki.

Katsuki kahvesini alarak kafeden çıktı ve bir ara sokağa gelerek dövdüğü adama parasını verip hemen ortadan kayboldu, evine gittiğinde ise hayatının en mutlu zamanlarını yaşadığını fark etti. İlk kez içten gülmüştü birisine, ilk biri ile konuşurken mutlu olmuştu.

Katsuki izuku'nun numarasını hemen kayıt etti ve üstünü değiştirip sıcacık yatağına girdi. İzuku'yu düşünerek mutlu mutlu uykusuna daldı.

_______

Slm millet bölüm nasıldı bir fikirleri alayım?
Ve bu hikayede İzuku ve Katsuki birer yetişkinler; izuku: 23 , katsuki: 25 yaşında. Aralarında biraz yaş farkı olsun istedim zaten pekde fazla değil.

Eğer aralarda yazım yanlışı yaptıysam özür dilerim görüşürüz.

Kelime sayısı: 585

Kelime sayısı: 585

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
°•Sen Benim Hayat Kaynağımsın•°BKDK•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin