•8• Smut🔞

203 12 18
                                    

Not: Bölüm smut bölümüdür rahatsız olacaklar bu bölümü atlayabilirler hiç birşeyi kaçırmamış olursunuz.

O zaman smut başlasın gençlik~
_________

En sonunda nefesleri bitince ayrılan ikili bir birlerine aşk ile bakmaya başladılar, ikiside kararlıydı yapacaklardı.

Katsuki izuku'yu yatağa ittirdi ve üstündeki yerini aldı, kafasını izuku'nun boynuna gömerek öpmeye ve iz çıkarmaya başladı. İzuku ise elini katsuki'nin t-shirtünün içine sokarak kaslarına dokunmaya başlamıştı.

İ: Vücudun çok sert kacchan, beğendim~

Katsuki kafasını kaldırdı ve izuku'nun ellerini alıp kafasının üstünde birleştirdi.

K: Ellerin rahat durmuyormu senin deku~?

İ: Üstümde sen varken asla~

Katsuki bu duruma güldü ve hemen izuku'nun üstündekileri çıkarmaya başladı.

K: Mağdem senin ellerin rahat durmuyor, o zaman benim ellerimde rahat duramaz~

Diyip izuku'nun göğüs uçlarını parmakları arasına alıp çekiştirmeye başlamıştı, izuku acı ve zevk karışımı inlemeler çıkarırken katsuki sadece sadist bir şekilde sırıtıyordu.

Katsuki bir anda çekiştirmeyi bırakıp bu sefer göğüs uçlarını yalamaya başlamıştı ve elleri rahat durmayarak izuku'nun boxerını tuttu ve dizine kadar indirmişti.

Katsuki hızını alamadı ve izuku'nun bacaklarını iki yana açtı. İzuku hafifçe inleyince katsuki daha da azmıştı.

K: Sen bu haldeyken kendimi tutamıyorum.

İ: Sana tut diyen mi olduda kendini tutuyorsun~?

K: Doğru söze ne denilirki~

Katsuki üstündeki bütün kumaş parçalarından kurtuldu, en son boxerını çıkarınca izuku'nun gözleri dehşetle açılmıştı.

İ: o- o şeyde n-ne!

K: Hm? Hağğ bu mu? Pff bu daha hiçbirşey birde sen çavuşu erekteyken göreceksin~

İ: N-NE?!! NASIL?!! BURDAN BAKSAN EN AZ 20 CM VAR!! EREKTEYKEN KAÇ OLUYO BU AMK!! SEN NE YİYİP NE İÇİYORSUN KACCHAN?!!

İzuku bir katsuki'nin çavuşuna birde kendisininkine bakıyordu.

İ: Ya banane ya benimki niye bu kadar küçük! Birde kendi çavuşumu büyük sanardım ama seninki mübarek hem uzun hem kalın amk! İçime almam en baştan söyleyeyim!

K: Ama çavuşumu görmeden önce çok cesurdun?! Ne olduda fikrin değişti! Ben sana bu girecek dediysem girecek!

İ: YAĞ HAYIR-

İzuku daha birşey söyleyemeden katsuki izuku'nun içine girmişti bile, daha ucunun girmesine rağmen izuku acı içinde bağırmaya başlamıştı, bunu beklemiyordu.

Acıyla kıvranıyor ve inliyordu. Katsuki pek umursamadı ve daha derine itiyordu. Izuku, Katsuki'nin hızına ve büyüklüğüne dayanamıyordu. Gözlerinden yaşlar usulca süzülüyordu, inlemeleri odada yankılanıyordu.

İ: Aağh Kacchan y-yav-aağh-şlah ağh a-acı-aağh

Katsuki yavaşlamıyordu tam tersi daha hızlı davranıyordu. Izuku ne kadar yalvarır ise yalvarsın, Katsuki duracak gibi değildi.

K: Hmm~ Cesaretini mi kaybettin?~

İ: Aağh Kac-chaağn a-acıyor lütf-en y-yavaşla aağh

Katsuki, İzuku'nun içinde hareket ederken boynuna yapışmış bir vaziyetteydi. Boynunu ısırıyordu ardından ısırdığı yeri öpüyordu.

İzuku kıvrandığı için Katsuki onu sabit tutabilmek için boşta kalan eliyle belinden sıkı bir şekilde tutuyordu.

İ: Kacchan lütf-aağh

Izuku'nun zevk almadığını tam tersi çok fazla acı çektiğini anlayıp ve suçluluk duyarak biraz yavaşlıyordu. Yavaşlarken bir taraftan da belini okşayıp boynunu usulca öpüyordu. İzuku'nun inlemeleri azalmış ve kıvranması yavaşlıyordu. Katsuki, İzuku'nun içinde yavaşça hareket ediyordu alıştığını düşünerek hızını biraz arttırır. Katsuki, İzuku'nun boynuyla biraz oynadıktan sonra göğsüne kadar öpüyordu arada bir ısırıyordu.

İ: Ağh~ aağhm~ Kacchan~ b-biraz d-daha hız-aağh~

Katsuki'nin aklı İzuku'nun sözleri ve inlemeleri ile dolup taşıyordu. İzuku'nun isteğiyle Kacchan hızını biraz daha arttırmıştı. Hızını arttırmasıyla İzuku'nun inlemeleride artar.

İ: Aağhm~ aağh~ Kacchaan~ g-geliy-ağh~

İzuku'nun ne demek istediğini anladığı an Katsuki, İzuku'nun belinde olan elini İzuku'nun aletine doğru götürür ve deliğini kapatır.

İ: K-Kacchan~ aağh~ izin ver boşalıy-aağh~

Katsuki yavaş yavaş hızını arttırmaya devam eder. Arada bir hırlayıp inliyordu.

İzuku'nun göğüs ucunu emiyor ve baskı uygulayarak yalıyordu. İzuku'nun karnına doğru yalayarak ilerler. Bir kaç ısırık bıraktıktan sonra İzuku'nun içine boşalır. Boşaldığı an İzuku'nun deliğinde olan parmağını geri çeker ve İzuku'da ikisinin üstüne boşalır.

Katsuki aletini İzuku'nun içinden çıkarır ve İzuku'nun çilli güzel yüzüne bakar. Yüzüne yaklaşır ve dudaklarına kısa bir öpücük bırakarak yanaklarında ki göz yaşlarını yalar. İzuku'nun üstüne yatar.

K: Hmm~ nasıldı?~

İzuku konuşamayacak bir haldeydi sadece üstündeki sarışın saçlıya bakabiliyordu ve başını sallıyordu. Gözlerini kapatır ve uykuya dalar. Katsuki'de İzuku'nun güzel yüzünü bir süre izledikten sonra uyur...
_______

Evet uzun bir aradan sonra sizlerleyim.

Smutun yarısı Melisama aittir şurayada hesabını koyayım hemen.

= Melisanur112345 Melisanur112345

Allah'ın izniyle bölüm atıxam artık😢 hem bu kitaba hemde diğer kitaba.

Herşey çok üstüme geliyor yani sıkışık durumdayım bu sene. Sınavlar,lgs,youtube kanalım,aile içi olaylar,arkadaş çevrem,okul,stres derken kitaplarımı ihmal ediyorum gerçekten çok üzgünüm.

Umarım beni anlarsınız şimdilik BYEEE GAYSSSSS~~💚💥

°•Sen Benim Hayat Kaynağımsın•°BKDK•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin