My young man... p(p29)un

577 21 0
                                    



My young man....p(29)

ထယ်ယောင်းလည်းဒတိယနှစ်ကိုစတက်နေရပြဖိးအတန်းပိုင်ဆရာကတော့ထုံးစံတိုင်းဖယ်ယောင်းရဲ့ယောကျာ်းကြီးပါဘဲ.....

👦.."ငါ့တို့တွေလေးအတန်းတွေသာပြောင်းလာတယ်ငါ့တို့အတန်းပိုင်ဆိုင်ရာကဘာလို့မပြောင်းတာလည်း"

👨....မင်းအတန်းပိုင်ဆရာကိုပြောင်းခြင်ရင်ဆရာဂျွန်ရဲ့ယောကျာ်းဂျွန်ထယ်ယောင်းကိုအရင်ပြောင်းခိုင်းမှာရမယ်..

👦..ဟမ်းမင်းဟာကလည်းမဆိုင်လိုက်တာ...

👧....ဘာလို့မဆိုင်ရမှာလည်းဆရာဂျွန်ကထယ်ယောင်းရှိနေသရွေ့ငါ့တို့အတန်းပိုင်ဆရာကဖြစ်နေအုန်းမှာငါ့ကတော့သဘောကျတယ်ဆရာဂျွန်အတန်းပိုင်ဆရာဖြစ်တာ....

👦....အဟမ်းကျေားထမလိုမှတ်လား...

👧....အငန်းကျေားထဖို့မဟုတ်ဘူးဆရာဂျွန်နဲ့ထယ်ယောင်းRoတာကိုထိုင်ကြည့်မလို့ရှင်းပြီလား...

😏👦...မိန်းကလေးတွေဒါဘဲအဲကြောင့်ရည်းစားမရ​ကြတောတာ...

👧..အိုမို..အိုမိုငါ့စကားမဆ​ုံးသေးဟလာနေပြီ....

ကျောင်းသားတွေအကုန်လုံးကထယ်ယောင်းနဲ့ဂျောင်ကုဆီကိုအကြည့်ရောက်သွားကြတယ်အခန်းထဲကိုလက်လေးဆွဲပြီး....

ဂူချန်းတစ်ယောက်သူ​့သူငယ်ချင်းကိုပြုံးစိစိနဲ့ကြည့်ပြီး...အားးးရာသီဉတုကဂျွန်ထယ်ယောင်းနဲ့ဆရာဂျွန်ကိုကွက်ပြီးသာယာတယ်နော်ကျွန်တော်တို့ဘဲတော့မဲမှောင်လို့...

"သာယာခြင်ရင်စာကြိုးစား..."

ဟင်းးဂူချန်းနှခေါင်းရှုံးသွားတယ်ဆရာတွေဆရာမတွေဆိုတာကဒီတိုင်းဘဲကျောင်းသူ့ကျောင်းသားတွေကျတော့စာကြိုးစားပြောပြီးသူ့တို့အိမ်ကဟာလေးတွေဆိုမနိုင်ကြဘူး....

ကလေးနေလယ်ထမင်းကိုယ်နဲ့အတူစားမယ်နော်...ဂျောင်ကုထယ်ယောင်းခေါင်းလေးပုတ်ပြီးပြောတော့...

"ဟူတ်က်ကဲ့ကိုကို"

အမလေးဂျွန်ထယ်ယောင်းတို့ကလိမ်မာနေတာဂူချန်းကထပြောတော့....

My young Man(Jk&Thv)U&Z...(complete)Where stories live. Discover now