My young man... p(p3)Un

887 36 1
                                    


MY Young Man..(.p3)

ထယ်ယောင်းအိပ်ကောင်းနေတုန်း....

ကလင်းးးးးကလင်းးးး

ကလင်းးးးးး

အားးးးးဘာလည်းဟမီးလောင်နေတာလာ...ထယ်ယောင်းအော်ပြီးအိပ်ယာကနေစုပ်ဖွားလေးထလာတယ်...

"မီးမလောင်ဘူး၆ခွဲပြီးထပြီးမျက်နှာသစ်မနက်စာသွားပြင်တော့..."

အားးးးခင်ဗျားကြီးကိုမုန်းလိုက်တာ...ထယ်ယောင်းပွစိပွစိပြောပြီးရေချိုးခန်းထဲဝင်ပြီးမျက်နှာသစ်ကာအပြင်ထွက်လာတော့အကျီကျွတ်ကြီးနဲ့ဂျောင်ကုကိုတွေလိုက်ရတယ်။

ဟွန့်....ကြည့်နေငါ့လည်မကြာခင်အဲလိုခန္ဓာကိုယ်ရအောင်လုပ်ပြမယ်လာကြွားနေတာကြည့်လို့ကိုမရဘူးကျက်သရေတုံးတာထယ်ယောင်းလည်းမျက်စောင်းထိုးပြီးအခန်းထဲကထွက်တော့....

"မျောက်လောင်းလေးငါ့ကိုမနက်မိုးလင်းတာနဲ့ဘာတွေပွစိပွစိပြောနေလည်း....မနက်စာကိုပေါင်မုန့်မီးကင်နဲ့ကြက်ဉကြော်နောက်ပြီးငါ့အတွက်ကော်ဖီပါဖျော်ပေးထားခဏနေရင်ဆင်းခဲ့မယ်"

"ကျက်သရေတုံးတယ်ဟေ"....တစ်ခွန်ပြောပြီးခြေဆောင့်ကာထွက်သွားတဲ့ထယ်ယောင်း...

နေပါအုန်းအခုငါ့ကိုကျက်သရေတုံးတယ်လိုပြောသွားတာလာဒီငလက်မလေးကလေး.....ရားးးးဂျွန်ထယ်ယောင်း...ဂျောင်ကုတစ်ယောက်အခန်းထဲမှာဒေါသထွက်လို့အူပါတက်ပေါက်နေပြီ....

ထယ်ယောင်းမီးဖို့ဆောင်ထဲရောက်တော့ဘာအရင်လုပ်ရမှန်းမသိဘူး.....

ပေါင်မုန့်ကိုအရင်မီးကင်ရမယ်....ထယ်ယောင်းလည်ပေါင်မုန့်ထုတ်ထဲကပေါင့်မုန့်လေချပ်ကိုထုတ်ပြီးထယ်ယောင်းမီးဖို့ကမီးကိုဖွင့်နေတယ်....

ဂစ်မီးဖိုဆိုတော့ထယ်ယောင်းလည်းမနည်းဖွင့်လိုက်ရတယ်။

ဒီလူကလေးလူဘဲကျက်​သရေတုံးတာမဟုတ်ဘူးတစ်အိမ်လုံးကိုကျက်သရေတုံးအောင်ပြင်ဆင်တက်တယ်...ဟူးးးတကယ်ပါဘဲဆ်ိုးလ်မြို့ကြီးမှာလာနေပြီလျှပ်စစ်မီးဖို့ကိုမသ​ုံးဘူးဂစ်မီးဖို့တဲ့ကပ်စီးကလည်ကုတ်သေးဇီဇာကလည်ကြောင်သေးကျက်သရေတုံးပါတယ်ဆို....ထယ်ယောင်းပြောလည်းပြောမီးထောက်နေတဲ့အထဲကိုပေါင်မုန့်တွေတင်လိုက်တယ်....

My young Man(Jk&Thv)U&Z...(complete)Where stories live. Discover now