My young man.... p(p31)

429 15 2
                                    



My young man....p(31)

ဂျောင်ကုကြည့်နေတယ်သူ့ကိုယ်ပေါ်ကနေလျှာလေးသပ်ပြီးဘူယုတ်မာပုံလူနေတဲ့သူ့ကလေးကြောင့်ရီခြင်စိတ်ကိုမနည်းထိန်းထားရတယ်ကလေးမျက်နှာနဲ့ယုတ်မာမယ်ပေါ့....

"ကလေးအခုကကိုယ်အပေါ်မှာဘာလုပ်နေလည်း.."

"ဘာလုပ်မယ်ထင်လည်းဒီညကရောဘာညလည်းဆိုတာကိုကိုသိတယ်နော်..."

"သိတာပေါ့...ကလေးကကိုယ်အပေါ်တက်ပြီးမြင်းစီးခြင်လို့လား.."

"မဂ်လာဉီးမှာပါဆိုဘာမြင်စီးခိုင်းနေတာလည်းကိုကိုလူလည်လုပ်ဖို့မစဉ်းစားနဲ့နော်..."

မြင်းစီးတာဘယ်လို့လည်းဆိုတာတောင်မသိသေးတဲ့ကိုယ့်ကလေးကသိမ့်ကိုဖြူစင်တယ်အဲကြောင့်မြင်းစီးနည်းသင်ပေးမယ်အခုတော့ကိုယ်အောက်ကိုအရင်ဝင်တော့...

"အားးကိုကို..."

ဂျောင်ကုထယ်ယောင်းကိုယ်လေးကိုတစ်ပတ်လှည့်ပြီးသူ့အောက်ပို့လိုက်တယ်။

"ကိုကို."

"ထယ်ကိုချစ်တယ်မှတ်လားချစ်ရင်အပေါ်နေခိုင်းလေးနော်ကိုကို..."

"သိမ့်ချစ်တာပေါ့ဗျားကလေးကလုပ်တက်လို့လား"

လုပ်တက်တယ်ကိုကိုမနေညကထယ်အပီအပြင်ကိုလေ့လာထားတာနောက်ပြီးဂူချန်းကလည်းသင်ပေးထားတယ်..ထယ်ယောင်းအားတက်သရောဂျောင်ကုကိုပြောတော့တယ်...

.."ဒါနဲ့..ကလေးနဲ့ကိုကိုဘယ်သူ့ပိုကြီးလည်း"

"၊ထယ်ယောင်းမျက်လုံးလေးမှာမျက်ဆံလေးပုတ်ခက်ပုတ်ခက်နဲ့လက်ညိုး...ထယ့်အသက်ကအခုဆို၂၂ကိုကိုအသက်က၃၃"

"ကိုယ်ကကလေးထက်ဘယ်လောက်တောင်ကြီးလည်းအများကြီးမှတ်လား"+

"အင်းလေး..."

"အဲဆိုကိုယ်ကဉီးဆောင်သင့်တယ်ထင်ဘူးကလေးဘဲစဉ်းစားလေး.."

ဟုတ်ပါပြီးထယ်ယောကျာ်းကြီးကဘဲဉီးဆောင်ပါတော့....ထယ်ယောင်းလည်းမျက်နှာလေးစူပုပ်ပြီးပြောတော့...

"ကိုယ်ကကလေးကိုအပေါ်ကနေမြင်းစီးခိုင်းမယ်ကိုယ်ကကလေးရဲ့မြင်းလုပ်မယ်ဘယ်လို့လည်းကောင်းဘူးလား...ဟင်"

My young Man(Jk&Thv)U&Z...(complete)Where stories live. Discover now