Souhlas

197 11 0
                                    

SCOTT POV

Zvoral jsem to a ublížil svému druhovi. Můj vlk kňučí smutkem. "Omlouvám se Dereku a Stillesi, nechtěl jsem vyjet. Nikdy bych svému bratrovi neublížil. Tobě se také omlouvám Isaacu, mrzí mě to a dám ti vysvětlení jestli mi to dovolíš?" prosebně se na něj dívám. Přikývne. Derek se Stillesem znovu posadí.

"Takže včera jsem přišel na společné setkání , ty si odešel chvíli přede mnou a hned jsem vešel můj vlk se mohl zbláznit. Vůně jeho kamaráda. Hledal jsem tě po bytě. Ostatní si mysleli, že mi přeskočilo. Nakonec jsem jim Řekl o tom co se děje. nás napadl tento plán. Na obranu Stillese a Dereka, oni s tím nesouhlasili, nechtěli tě do ničeho tlačit. Ustoupili jen kvůli tomu, že ví jak moc důležitý je pro nás kamarád. Měli podmínku, že tu budou oba, aby tě chránili " přiznám tiše .

Vídím jak Isaac přemýšlí o mých slovech. Pak se usměje na Stillese a vděčně mu stiskne ruku. Potlačím v sobě zavrčení a uhnu pohledem. Isaacovi dojde jak mi je to nepříjemné a zčervená. "To je v pořádku Isaacu, chápu to. Jste si s mým bratrem blízkým a já tě nechci omezovat. Jen je to pro mého vlka těžké" uklidním ho. Věnuje mi nesmělý úsměv, který mě zahřeje u srdce. Mám radost, potěšil jsem svého druha. 

"Chci tě jen požádat, ať mi dáš šanci tě poznat. Uděláme to podle tvých podmínek, klidně se můžeme vidět pod dohledem tvého alfi nebo mého bratra, jen mě neodmítej bez toho, že by si nám dal šanci" prosím. Mám strach z jeho odmítnutí. Derek mi věnuje účastný pohled. Ví jak těžké je být bez svého kamaráda. Trvalo mu měsíc než náhodou narazil na Stillese, po tom co zjistil, že je jeho druh.

Isaac si nervózně začne kousat palec a mým tělem projede vzrušení. Samozřejmě to oba cítím. Derek na mě zvedne obočí a můj blonďák s modrýma očima zčervená. Stilles který není vlkodlak nás zmateně pozoruje. "Dobře, ale než tě poznám, chci je mít u toho. A žádný fyzický kontakt, pokud nebudu souhlasit. mi ublížíš nebo se ke mně budeš chovat špatně, je konec. Bez ohledu na to, že jsme kamarádi" souhlasím nejistým hlasem a můj vlk skáče nadšením.

KAMARÁD (SCIAAC + STEREK)Kde žijí příběhy. Začni objevovat