Taehyung
Hayatım bu konuma gel
Sana her şeyi anlatacağım
*Konum*Sevgilim
Ne
Ne alaka şimdi burasıTaehyung
Ne mi alaka Jungkook
Hatırlamıyor musun?Sevgilim
Yani emin değilim
Taehyung
Tamam neyse
Sorgulamadan gel
BekliyorumSevgilim
Peki Taehyung
Ama bu son şansın...
Telefonu kapatıp yanıma koydum ve yattığımda yataktan fırlayarak giysi dolabının önüne geçtim.
Üstüme rastgele bir şeyler geçirdim. Başım hafif ağrıyordu. Bir yandan hazırlanıp bir yandan da bana geçerli bir sebep vermesi için dua ediyordum.
Dışarısını soğuk, kuru bir hava kaplamıştı. Az önce yağan yağmurdan dolayı etraf yeşillik kokuyordu. Bu koku beni rahatlatıyordu.
N'olur n'olmaz diye yanıma şemsiyemi aldım ve Taehyung'un attığı konuma doğru gitmeye başladım.
Giydiğim botlar çok ses çıkartıyordu ancak umursamıyordum.
Acaba Taehyung'un attığı konumdaki yerin anlamı neydi?
Düşündüm ancak hatırlamıyordum. Gittiğim zaman söylerdi herhâlde.
Nihayet varmıştım. Taehyung... karşımdaydı güzelliğinden hiçbir şey kaybetmemişti. Tam 2 yıl, tam 2 yıl Taehyung. Saçlarının ve gözlerinin kahvesi hâlâ en güzel kahveydi. Esmer teni hâlâ en güzel esmer tonuydu.
Odağım Taehyung'tan çıktıktan sonra gözüm yan tarafa kaydı. Bir kız vardı. İkisi bir şeyler konuşup gülüşüyorlardı.
Cidden Taehyung çok sinir bozucusun. Seninle konuşmaya gelmiştim. Bir kızla flört edişini görmeye değil.
Gözlerim hafif dolarken evime geri döndüm. Acele ile botlarımı çıkarttım ve üstümü değiştirmekle uğraşmadan kendimi yatağa attım.
Bir yandan ağlamak isterken bir yandan kendimi tutuyordum. Bomboş duvara bakarken göz kapaklarım ağırlaşmaya başladı ve gözlerimi yumdum.
...
Gözlerim hafifçe aralandığında saate baktım yaklaşık 4 saattir uyuyordum. Güneş batmaya ve gökyüzüne güzel bir pembelik hediye ederek gidiyordu.
Telefonu elime aldığımda Taehyung'tan gelen 7 mesaj ve 15 aramayı gördüm. Bir de bana mesaj mı arıyordu gerçekten. Şaka gibi.
Biraz düşündükten sonra mesajlara bakmaya karar verdim.
...
Taehyung
Jungkook neredesin?
(14.36)Jungkook hayatım çıktın mı evden?
(15.02)Neden gelmiyorsun
Seni bekliyorum
(15.49)Yanlış bir şey mi yaptım sevgilim?
Sen gelene kadar bekleyeceğim
(16.59)Jungkook bari cevap ver
korkutuyorsun
(17.38)Sana her şeyi anlatmak istiyorum
ama gelmemekte ısrar ediyorsun
(17.55)Bekleyeceğim
(18.20)...
Dışarıda yağmur yağıyordu. Hâlâ bekliyor muydu acaba. Yağmur yağmaya başlayınca evine dönmüştür diye düşünerek kafa çok takmadım ve telefonda gezinmeye başladım.
Aradan 1-1 buçuk saat geçti ancak içime bir kurt düştü. Ya hâlâ bekliyorsa ya hasta olursa. Bir anlık dürtü ile üstüme sıkı bir şeyler geçirdim ve Tae hâlâ orada bekliyorsa diye onun içinde çantanın içine birkaç kıyafet koydum. Şemsiyemi aldım ve aynı yere gitmek için kendimi dışarı attım.
Oradaydı. Gerçekten oradaydı. Soğuktan esmer teni hafif açılmış, burnu ve yanakları kızarmış durumdaydı.
Yanına gittim ve onu şemsiyenin altına aldım. Çok üşümüştü. Kıyafet getirmekle iyi yapmıştım, hemen üzerine giydirmeye başladım.
Geldin dedi.
Güzel kahve gözlerine baktım geldim dedim.
Birden bana sarıldı, şaşırdım ama sonra bende ona sarıldım.
Gidelim Taehyung ve bana her şeyi anlat.
Dedikten sonra evime doğru yürümeye başladık. Lütfen Taehyung, lütfen beni üzme...
...
Ayyy bir sonraki bölüm ne oldu onu öğrenicezz
Sonra bir şeyler olucak ama spoi yokk
Diririririri 🐇
💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tu Me Manques | Taekook
FanfictionJeon Jungkook bir yanlış anlaşılmadan dolayı ayrıldığı sevgilisi Kim Taehyung'tan bir mesaj alır. Başlama tarihi: 9 Kasım Bitiş tarihi: ( !!!Angst değildir!!! ) #taekook #switch