Evime varmıştık. Taehyung'un üşüdüğünün farkındaydım bu yüzden onu duş alması için banyoya götürdüm. O sırada ona temiz kıyafetler çıkarttım ve sıcak bir kahve hazırlayıp atıştırmalık şeyler çıkarttım.
Neydi bana söyleyemediği şey? Bu kadar mı gizliydi yani, beni kaybetmeyi göze alacak kadar?
Bihayet duştan çıkmış üzerini giymişti. Saçını kurutmakla uğraşıyordu. Arada kısa süreliğine yüzüme bakıyor daha sonra geri önüne dönüyordu. Ortam sessizdi.
Taehyung.
Efendim Jungkook.
Anlatmayacak mısın artık?
Ah, evet o... Anlatacağım.
Dinliyorum.
Jungkook biliyorsun, biz sevgiliyken kısa bir süreliğine ailem ile yurtdışına çıkmam gerekmişti. Daha sonra ailem bana bir daha dönmeyeceğimizi söyledi. Tabii ben şok olmuştum sana söylemek istememiştim.
Taehyung kısa bir ara vermiş kahvesinden bir yudum almıştı.
Evet daha sonra?
Daha sonra tabii ki kabul etmedim ısrar edip durdum, ağlamaktan hasta olmuştum artık. Artık annemle babam dayanamayıp geri dönmeye karar verdi. Sonunda dönmüştük ne zamandır da senle konuşmamıştık. O zamanı hatırlıyorsundur. Daha sonra baban...
Diyip susmuştu. Babam ne alaka ya?
Nolmuş babama?
Okula yanına gelmeye giderken baban yanıma geldi. Bana benimle bir şey konuşacağını söyleyip okulun yanındaki kafeye götürdü. Meğerse bizi biliyormuş, gidip benim de aileme anlatmış ve ailemi beni yurtdışına götürmesi için ikna etmiş. Kafede de bir daha seninle görüşmemem için konuşmaya çağırmış, geleceğini kötü etkiliyormuşum ayrıca erkek olduğum için kabul edilemezmiş. Kalkmadan önce de beni tehtid etmişti. "Madem siz gitmediniz ben oğlumu götürüm ve sende bir daha göremezsin." demişti ve oradan ayrılmıştı. Ben o an ne yapacağımı bilemedim oturduğum yerden geri kalkamadım. Birkaç dakika sonra yanıma tanımadığım bir kız geldi ve yanıma oturdu. O anda da tam sen kafenin oradaymışsın. Kız o an galiba seni gördü bu yüzden de yanağımı öptü emin değilim nasıl denk geldi ondan da emin değilim ama o kızı cidden tanımıyordum Jungkook, gerçekten. Özür dilerim.
Taehyung'u dinlerken her saniye daha da şaşırıyordum. Benim öz babam bunu bana nasıl yapmıştı? Demek o gün özellikle beni kafenin o taraflara götürmüştü. Çok utanıyordum. Taehyung'un böyle bir şey yapacağını düşünüp onu suçladığım için çok utanıyordum. Gözlerim doluyordu, nefesim kesiliyordu. En son dayanamadım ve Taehyung'a sarılıp ağlamaya başladım.
Özür dilerim, özür dilerim, asıl ben özür dilerim. Senin böyle bir şey yaptığını düşündüğüm için çok özür dilerim.
Bunu tekrar edip duruyordum ağlamam her saniye daha da şiddetleniyordu. Boş yere... Boş yere ben babam yüzünden sevgilimden 2 yıl ayrı kaldım. Koskoca 2 yıl...
Taehyung ona sarıldığım anda beni kollarıyla sarmaladı. 'Geçti' diyerek saçımı okşuyordu sadece. Ağlamamın geçmesini bekledi.
Seni hiç dinlemedim, hiç. Oysa bir kere dinleseydim bu kadar uzun süre ayrı kalmadık... Çok aptalım.
Sorun yok, artık buradayım değil mi?
Buradasın Taehyung ve artık seni asla bırakmam, seninde bırakmana izin vermem.
Gülümsemişti. Kafama küçük bir öpücük kondurdu.
Madem öyle bu gece birlikte uyumaya ne dersin?
Evet derim. Sana sıkı sıkı sarılıp uyumak istiyorum.
dedim ve Taehyung'u kolundan tutup odama götürdüm. Yarın babama ufak bir sürprizim vardı. O da özlemiştir Taehyung'u hem, değil mi baba? Diye düşünerek babamın yarın yüzünde oluşacak o ifadeyi düşündüm ve kıkırdadım.
...
Jungkook babanla yolda karşılaşmayalım olur mu lütfen ☺️
Ama daha başka şeylerde var yani olabilir sonuçta neden olmasınn 👀
Şimdilik bay bayyy 💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tu Me Manques | Taekook
FanfictionJeon Jungkook bir yanlış anlaşılmadan dolayı ayrıldığı sevgilisi Kim Taehyung'tan bir mesaj alır. Başlama tarihi: 9 Kasım Bitiş tarihi: ( !!!Angst değildir!!! ) #taekook #switch