8

631 74 66
                                    

"Sence tek gecelik olsan şuan burada olur muydum?"

.
.
.

Bu seferde Hyunjin kafasını arkaya atarak kahkahayla güldü. Felix'de hafifçe sırıtarak Hyunjin'in saçlarını daha çok sıktı.

"Kendini bende hafif görüyorsun, ben misin ki bileceksin benden kendini?"

"Hareketlerin bana hiç güven vermiyor."

"Biliyor musun,"

Bir eli Hyunjin'in çenesine kaydı ve onun kafasını kaldırıp kendine bakmasını sağladı. Hyunjin'de kollarını çoktan Felix'in beline dolanmıştı.

"Chris ile birlikteliğimizden önce kafayı bozmuşum. Sonrasında bütün gece boyunca adını sayıklamışım. Bir açıdan bakarsak, farketmeden seni hayal etmişim."

Tekrar güldüler ama Hyunjin'in gülüşü daha büyüktü. Kendisine onu bir hareketle çekip kucağına oturttuktan sonra iyice yaklaştılar birbirilerine.

"Yani benimle olan birlikteliğini atamadın o güzel aklından, öyle mi?"

"Seni aklımdan hiçbir zaman atamıyorum ki."

"Hadi ordan yalancı."

"Neden yalancı oluyormuşum ben?"

"Beni aklından çıkartamıyorsan birlikte olacağın kişi benim, başkası değil."

"Zaten seninim."

"Bedenin başkasının yatağında kıvranırken nasıl benim olduğuna karar verebiliyorsun?"

Yerinde hafiften hareketlenmeye başladı Felix.

"Bu beden senin için yaşarken, kalbim senin için atarken, aşkım sana aitken başkasını sevdiğimi nasıl söyleyebilirim?"

"Sen çok fena bir sürtüksün."

Ve çok beklemeden kafasını Felix'in boynuna gömdü Hyunjin.

~~~

Bir yandan kahvaltıyı hazırlamaya çalışıyor, bir yandanda kız kardeşinin çenesini çekmeye çalışıyordu Hyunjin. Karina bu özelliğini kimden almıştı bilmiyordu ama gerçekten çok konuşkan birisiydi. Biraz sonra kareli siyah ve gri den oluşan bir eşofman, siyah düz bir tişört giymiş olan Felix merdivenlerden yavaş yavaş inmişti. Yeni uyanmış görüntüsüyle çok tatlı gözüküyordu. Dün gece çok yorulmuş, sabaha kadar uyutmamıştı Hyunjin onu.

Gözlerini ovuşturarak Hyunjin'in yanına yaklaştığında Karina hala kendi kendine konuşmaya devam ediyordu. Hem çok hızlı hemde çok çok fazla konuşuyordu.

"Günaydın."

"Ve sonra beraber içecek aldık ve içtik ama benimki çok kötüydü! Flörte rezil olmayayım diye içmek zorunda kaldım buluşma sonundada kustum!"

"Günaydın."

Karina'ya kısa bir bakış attı Felix ve ardından alnına öpücük bırakan Hyunjin'e döndü. Ellerini onun boynuna dolayıp sıkıca sarıldı.

"Ağrın var mı?"

"Biraz."

"Geçer birazdan, geçmezse de söylersin."

"Hmhm."

Kafasını salladığında Hyunjin Felix'in ıslak saçlarını karıştırdı ve tekrar yemeği hazırlamaya döndü. Karina Hyunjin'in onu dinlediği düşüncesiyle de anlatmaya devam ediyordu.

"Sonra beni lavaboda  sıkıştıracaklarmış falan diye arkamızdan konuşmuşlar! Sonra bizde bir keresinde ben ve arkadaşlarım onlarla aynı anda denk geldik ve böyle onlara söylediğimizi belli etmeden onlara söyledik hepsi göz devirip gitti."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Oh, Gambler! | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin