-3-

12 2 14
                                    

~Oy verip yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar💗🧸

******

-Park jimin oflayarak telefonu koltuğa fırlatıp jungkook'un kömür karası saçlarını okşadı.

"Jungkook iş bulmak neden bu kadar zor!"

Dünden beri bakmadığı ilan kalmamıştı ama asla kendine göre iş bulamamıştı.

"Sana dediğimi yapmıyorsun ondan."

Sinirlenip yastığı onun yüzüne fırlattı.

"Asla yapmam!"

O gün Taehyung evden çıkmadan önce telefon numarasını jimin'e vermiş, ihtiyacı olan bir şey varsa söylemesini rica etmişti. Aslında edebiyat notlarını atmak için vermişti numarasını ama dipnot olarak bunları söylemeyi de es geçmemişti.

"Ne olacak ki! Zaten dolaylı yoldan kazayla da olsa her şey onun yüzünden oldu. Bırak da sana yardım etsin iş konusunda! Sonuçta o sana çarptığı için işinden kovuldun!"

Gözlerini devirdi Jimin.

"Müziği son ses yaptığım için onu göremedim, bu yüzden çarpmış olabilir mi?"

Gözlerini kapatıp kafasını salladı bu dediklerini kesinlikle red etti jungkook.

"Biz bu kısmı görmezden gelelim Hyung. Şimdi o numarayı tuşla ve iş bulmada yardımcı olmasını iste."

Jimin asla böyle bir şey yapmazdı. Hem bir edebiyat öğretmeni nasıl hemen iş bulabilir ki?

Telefondan ilanları gezerken gözüne çarpan yazı ile durdu.

"Bar'da garsonluk.."

Jungkook duyduğu şey ile telefonu elinden alıp saatlere baktı.

"21.00 ile 02.00 arası."

Salağa bakar gibi baktı ona.

"Devamlı gitmezsin değil mi?"

Jimin maaşını görünce şaşırdı doğrusu.

"Ama parası baya iyi!"

Jungkook sağa sola bakıp biraz düşündü.

"Sen bilirsin Hyung, hep garsonluk yaptın zaten."

Jimin bar'ı biraz araştırıp büyüklüğüne ve ne kadar da popüler olduğuna baktı.

"Sadece bir gün çalışsam bile bütün haftaya yetecek kadar param olacak. Hem bu sayede elimde biraz para varken daha uygun işlere bakarım."

Jungkook bunu az da olsa mantıklı bulup onu kendi hâline bıraktı. Daha sonra aldığı bir kaç parça eşyasını jimin'in ona ayırdığı odaya koydu.

1 hafta boyunca jimin'de kalacaktı. Çünkü jimin 1 hafta boyunca okula gidemeyecekti ve bu süre zarfında biricik dostunu çok özleyecekti.

Jimin ilandaki numarayı tuşlayıp anında onay aldıktan sonra gülümseyip Kook'un yanına koştu.

"Sadece bugün geleceğimi söyledim ve kabul ettiler!"

Jungkook yine kıllanmaya başladı.

"Bugün hafta sonu, elemana ihtiyaçları vardır."

Jungkook umursamazca omuz silkip önüne döndü.

Jimin ise sadece kazanacağı parayı düşünüp geceye hazırlanmak için bir kaç kıyafeti yatağına bıraktı. Oraya şık ve özenli gitmeliydi.

Jungkook bu gece yaklaşan vizelerine çalışmayı düşünürken jimin'in hazırlanmasını izlerken buldu kendini.

Siyah kumaş pantalon üstüne siyah kot ama beyaz dikiş desenli bir ceket atıp kombini beğendiğine dair mırıltılar çıkardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 26, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love or KillHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin