Bölüm 2:Umut

13 1 0
                                    

19 Yıl Sonra...

Hiçbir şey o günden sonra eskisi gibi olmamıştı düşler ülkesi tüm gücünü yitirmiş ve karanlık tarafın esiri olmuştu ben ve harold bir gün karanlık lordun geri geleceğini ve intikam almak için ülkemizi ve halkımızı esir alacağını biliyorduk element varisleri bizim ülkemizi ve teknolojimizi görülmemesini sağlayan taşları kontrol altına alıp düşman galaksiler tarafından görünmez bir kalkan oluşturan bir nevi koruyucularıydı eğer teknolojimiz ve güçlerimiz tüm galaksi tarafından görünseydi bu evreni sonsuz bir kaosa ve karmaşaya sokardı .

Galaksiler arası geçiş yapmak aslında çok zordur çünkü ülkeler arası boşlukta çok güçlü bir savunma sistemi vardır ve sadece taht varisleri geçiş kapısını kullanarak diğer ülkelere ancak bu şekilde gidilebilirdi.

Ferguson tam 19 yıl önce düşler ülkesini ve LİLY bizden koparmıştı onu nereye gönderdiği 19 yıldır bulamıyorduk elimizdeki tüm büyü gücünü kullanmamıza rağmen ...

Ferguson düşler ülkesini ele geçirdikten sonra düşler ülkesinin enerji küresinin büyüsünü bize karşı kapatmış anlaşılan çünkü harold ve benim Tılsım kolyelerimiz çok zayıflamıştı daha fazla izleme büyüsü kullanırsak kurduğumuz yer altı şehrinin tüm gücünü kaybedecektik bunun farkındaydım ama hala onun için bir ümit vardı.Ferguson onu diğer varislere yaptığı gibi taşlaştırıp kara deliğe süremezdi bunu yaparsa tahta oturamayacağını çok iyi biliyordu çünkü taht lily ejderha aleviyle kaplıydı sadece doğru zamanı bekliyordu ortaya çıkmak için.

"Tılsım kolyeleri daha fazla dayanamaz cyra gücü kapatmalıyız "lütfen! ".Hayır onu bulmayız sinyal aldık bak ekrana "Sinyal mi ?". "Ama bu lily ait değil". Gerçekten çok yorulmuştum tam onu bulduk derken ikinci defa hayal kırıklığına uğrayamam ."cyra bu su ! onu bulduk " Bu bizim ne işimize yarar harold !".Sesinin tınısına dikkat et cyra son zamanlarda üzgün olduğun için ses çıkartıp kalbini kırmak istemiyorum ama senin karşında düşler ülkesinin prensi var! ".Sesi oldukça gür ve kalın çıkmıştı ."Yerinde olsam harold bunu söylemek için iki defa değil milyonlarca kez düşünürdüm ve ayrıca bana sesini yükseltemezsin!." Unutma senin karşında solaria prensesi var bu yer altı şehrinde o küçük büyünü kullanmak istiyorsan bana tavırlarını düzeltmen gerekecek "İçimdeki ışık yine gözlerimin halkasını parlatmıştı ne zaman sinirlensem içimdeki o öfkeli büyü sanki tüm evreni yok edecek kadar güçlü parlıyor ve biliyorum ki dışarı çıkmak istiyor .

"Artık şu aptal tartışmanızı kesip ekrana ne zaman bakacaksınız elimizdeki tek şansı sizin saçma güç gösteriniz yüzünden kaybedeceğiz ve inanın beni sinirlendirmek bile istemezsiniz" dedi galaksi koruyucusu.

Gözlerimdeki öfke hala harold karşı inmemişti oda aynı bana karşı gardını indirmemişti Galaksi koruyucusun dondurucu büyüsüne kapılana dek ikimizde birbirimizle göz temasımızı kesmemiştik galaksi koruyucusu büyüsünü ikimizden çekince ikimizde yere düşmüştük ."Çok soğuk burası "." tabi soğuk olacak dedi koruyucu sizin ikinizin aptal tartışması yüzünüzden ferguson bizim bir yer altı şehri kurduğumuzu anlayacaktı çünkü cyra tüm gücünü sana kullanmak üzereydi unuttunuz mu sizi ben eğittim sizin ne kadar güçlü olduğunuzu en iyi ben bilirim bunu sakın unutmayın hemen ayağa kalkın ve ekrana bakın !".Anlaşılan bu sefer gerçekten çok ileriye gitmiştik arthur bize karşı kolay kolay büyü kullanmazdı .Harold önce ayağa kalktım ve başımı ekrana çevirdiğim de resmen konuşmayı unutmuştum kelimeler boğazımda düğümlenmiş sanki bir çıkış yolu arıyor gibiydiler gördüklerim karşısında inanamayarak  gözlerimi ovuşturdum ve tekrar ekrana baktım çünkü ekranda suyun tılsım sembolü yanıp sönüyordu bu su varisin bir şekilde taşlaşmış halinden kurtulup bulunduğu döngüden bize yardım sinyali gönderdiğini işaret ediyordu "Harold hemen yer saptayıcısını devreye sok hemen !".

Unutulmuş varis-Alfea SerisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin