Sonic ağacın altında yemyeşil gözlerinden gelen damlalarla ayağa kalktı ve sarsırmış bir şekilde bir evin kapısına doğru gitti. Geldiği kapıyı sertçe çaldı, kimsenin açmadığını görünce nefretine yenik düştü ve ani bir tekmeyle kapıyı kırdı. Karşısında, ıslak saçlarıyla ve bornozuyla duran Sally şaşkın bir şekilde Sonic'e bakarken Sonic Sally'e nefretle bakıyordu ve yüksek sesle bağırarak lafa girdi
Sonic: SEN HANGİ BOK ÇUKURUNDAN ÇIKIPTA BENİM HAYATIMA TEKRAR GELİYORSUN AYRİYETTEN MAHFEDİYORSUN?
Sally: SONİC SEN İYİ MİSİN? NE YAPTIĞINI SANIYORSUN VE NEYDEN BAHSEDİYORSUN?
Sonic: ŞAKA MI YAPIYORSUN? BENİ KATİL ETME SALLY BİZ SENİNLE 2 YIL ÖNCE AYRILDIK BİTTİ DAHA NE İSTİYORSUN?
Sally: NE DİYORSUN OROSPU!
Sonic: SALLY, BANA AÇIKLA
Sally: NEYi..-
Sonic: SEN NEDEN SHADOWLA ÖPÜŞÜYORDUN!
Sally: ne?
Sonic: BANA SAF MUAMELESİ YAPMA!
Sally: NE DİYORSUN ÖKÜZ BENİM SEVGİLİM VAR
Sonic: SHADOW DEMİ? SHADOW DİYECEKTİN DEMİ? SEVGİLİN SHADOW DEMİ? ZATEN BAŞKA KİM OLABİLİR ONUNLA ÖPÜŞÜYORDUN!!
Sonic öfkesini kontrol edemeyip birden Sally'nin üzerine yürümeye başladı, sadece Sally'i öldürmek istiyordu tek düşündüğü Sally'nin ölümüydü. Sonic, kendini kontrol edemez hale gelmişti artık beyni kendisini dinlemiyordu, dinlettiremiyordu. Küçükken yaşadığını yaşamak istemiyordu o da, aynı arkadaşını yine bu şekilde öfkeyle..
Sonic Sally'nin üzerine yürürken masada gördüğü bıçağı aldı ve Sally'nin boynuna doğrulttu, hiç kendinde değildi sadece onu bir şey kontrol ediyorduSally: SONİC SEN NE..-?
Sonic: ASIL SEN NE. SANA DAYANAMIYORUM SALLY! SENDEN NEFRET EDİYORUM YETER ARTIK NİYE BENİM HAYATIMA GİRİYORSUN!!
Sally: Sonic, ş-şimdi sakin olmaya çalış tamam mı? Eskiden yaptığın şeyleri tekrar yapma.
Sonic: çok geç artık ben..
Sonic kendini kaybetmişti ve Sally'nin boğazına gelişi güzel bir kesik attı ama yetersiz kalıyordu, fazlasını istiyordu. Sally'i yere attı ve üzerine çıkıp Sally'nin sonunu getirdi, Sally'nin en son söylediği şey ise "eskiden yaptığın hatayı tekrar yapacak kadar düşmüşsün, hiç iyi değilsin." olmuştu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sonic'in Anlatımından
sadece kaçıyordum, kaçmak istiyordum. Kendimi tanıyamaz hale gelmiştim ve dayanamıyorum artık herşey üzerime geliyordu düşünmeden edemiyordum bir de Shadow için değer miydi?
Belki de tekrar kendimi kandırıyorum, tekrar beni bırakıp gidecekler ve altında travma bırakıp gidecekler?
Neden yapmıştım hiç bir fikrim yok o.. Sally.. artık ölmüş müydü?
Bunu ben yapmıştım değil mi?
Artık kalamayacağımı anladığım zaman iki sokak arasında kaldım ve sol taraftan gittim gördüğüm ilk karanlık köşeye geçip ağlamaya, kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Önce elimdeki kanlara baktım sonra üzerime, kimse görmemiştir umarım diye umarken bir çığlık sesiyle korkuları tekrar üzerime çektiğimi anladım. Karşımda duran küçük 7,8 yaşlarında mor, kısa küt kesimli saçlarıyla duran kıza bakarken onun çığlık sesleri tüm herkesi evinin camından baktıracak kadar şiddetlenmişti. Kızın gözleri, elimdeki ve üzerimdeki kanlarda gezinirken yavaşça ona yaklaşmaya çalıştım elimle sessiz olması için işaret yaparken yavaşça ona yaklaşıyordum, sakinlik vermek için yaptığım şey ters tepti ve hızla koşup oradan uzaklaştı küçük kız. Evet, yine benden korkuyorlardı, peki ya arkadaşlarım? Onlara karanlık geçmişimi anlatmamıştım bunu ilk sanacaklardı beni böyle yapan birinin olmadığını gerçek benim bu olduğumu sanacaklardı..? İç sesimden bıktığımı fark ettim ve kendime gelmeye çalıştım tamam, önce ne yapmalıyım?
Kimse görmeden buradan uzaklaşıp evime gitmem lazım ve.. Oh hayır! Sally'nin evinde bıraktığım bıçak.. onu ortadan kaldırmalıyım yoksa benim olduğumu anlarlar lanet olsun!
Lanet okuyarak yürümeye başladım söylene söylene evime geldim ve kapıyı yavaşça açıp içeri girdim ama gördüğüm şey.. başka zaman olsa sevineceğim arkadaşlarım şu an, tam şu an, bu zaman diliminde evimde konsol oynuyorlardı! Kapının açılmasıyla tüm herkesin gözü şaşkınlıkla ve korkuyla bana kaydı, üzerimdeki kanları, elimdeki kanları incelediler ve en şaşıran beni de en korkutan kişi en yakınımdaydı, Shadow.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Benim Düşmanım! (SONADOW)
RandomTek bildiğim bir şey var, o benim düşmanım ve bu olamaz! bir sonadow hikayesi...