babalar sozunu tutar
sebastian
Bisey dicem
Ryan'ı eve çağırdım
Konuşalım dedim
İyi yapmış miyimferdi
Hangi pencereEmre
Ferdi bi gotun dursun artık amk
Evet iyi yapmışsın
Oturun konusun
KONUSUN AMAMiha
Yani konuşurlar da
Sonra mal mal birbirlerine bakacaklarini sanmam özellikle ryan sinirliykenLivakovic
Seba bisey olursa haber verEmre
Gotunu verirsen haber ver*Sebastian
Çok kötüsünüz
Yardım istemeye çalışıyorum
Ciddi olun 2 dakika ya
Ryan'ı üzdüm diyorum size
Dalga geçecek halde miyim sizcemiha
Ananiskm
Durum kritikEmre
Kendini affettirmesi lazım
Çok kritikFerdi
Ryan'ın af yöntemlerini biliyoruz
Çok çok kritiksebastian
Of
Yazarım size akşamLivakovic
Tamam dikkat etsebastian
TamamSon mesajı da attıktan sonra telefonumu koydum ve koltuğa uzanıp ellerimle yüzümü kapattım. Ryan gelince ne konusacaktim onu bile bilmiyordum. Evet çağırmıştım ama ne diyebilirdim ki? Gereksiz kıskançlık yaptığım için olay bir şeydi başka diyecek bir şeyimde yoktu.
Ben bunları düşünürken kapı çaldı ve açmak için ayağı kalktığımda başım dönmüştü ve bayilcak gibi olmuştum.
Bir şekilde kapıya kadar yürüyüp açmayı başardım ama sonrası yoktu.
ryan'dan
Sebastian'ın kapıyı açmasını bekliyordum. Ama alamamıştı. Tekrar kapıyı çaldım bi 15 saniye bekledikten sonra kapı açılmıştıKapının açılmasıyla sebastian'ın üstüme bayılması bir olmuştu.
"Hey seb,güzelim beni duyuyor musun"
Bir kaç kez daha seslendim ama cevap vermedi. Kucağıma aldım ve nazikçe koltuğa yatırıp yanına oturdum.
Suratı bembeyaz olmuştu ve bayıldığından ötürü vücudu soğuktu. Ben ne yapsam diye düşünürken hafiften gözlerini açmıştı.
"Güzelim çok korkuttun beni"
Ellerimi yanaklarına götürdüm ve oksamaya başladım. Zar zor açtığı yeşil gözleriyle bana bakıyordu. Elini kaldırdı ve yanağında olan elimin üzerine koydu.
"Ryan konuşmamız lazim"
"Sonra da konuşuruz önemli değil senin iyi olduğundan emin olmam lazım"
"İyiyim ben"
"Yemek yedin mi sebastian"
Cevap vermedi ve kizacagimi anlamış olacak ki dudaklarini büzmüş,mahcup bir şekilde suratıma bakıyordu.
Biraz daha yaklaştım. Ben yaklaşınca gözlerini kapatmıştı. Büzdüğü dudaklarına bir öpücük kondurup geri çekildim.
Kendini kaldırmaya çalışıyordu ama bunu yapacak gücü yoktu. Ellerinden tutup yavaşça oturur pozisyona gelmesini sağladım.
Bir anda boynuma sokuldu ve konuşmaya başladı.
"Ryan ben özür dilerim. Seni üzmek istemedim. Sadece seni valeriayla yan yana görünce..."
"Kıskandın" hafif gulerekten söylediğim şeye karşın kafasını kaldırıp omzuma vurmuştu
"Ya sussana"
"Tamam devam et sen ben dinliyorum"
Bu sefer tekrar sarıldı ve yarım kalan konuşmasına devam etti.
"Sizi öyle görünce sana sordum sende tam tersi cevap verince sinirlendim. Biliyorum gereksiz bir sinirlenmeydi ama bir anda oldu. En son özür dileyince barışırız diye düşündüm ama sen biraz abart-"
Boynumda olan kafasını kaldırdım ve çenesinden tutup bana bakmasını sağladım. Ve parmaklarımı dudağının kenarında gezdirmeye başladım
"Ne dedin?"
"Şey biraz abarttın sanki diye-"
Cümlesini tamamlamadan sertçe öpmüştüm,beklemiyor olacak ki sessiz ama içten bir inleme çıkmıştı ağzından. Ayrıldım ve suratına baktım.
"Bir daha söyle. Abartmış mıyım sebastian"
-----------
IMDAT AMKArkadaşlar ben bu fotoya çok kötü aşık oldum aglcm simdi bu tatlılık ne
Ya konudan alakasız az önce yanlışlıkla(televizyonda karşıma cikti) yeşil yol izledim tekrar,ağlama krizine tuttu amk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
company | ryan'seb
Fanfiction"Seni seviyorum sebastian szymanski,belki bunu hissettiremedim,canını yaktım çok kez ama seni düşündüğünden daha çok seviyorum"