ferdi
Sevistiniz mi
Ay pardon pansuman yaptınız mıryan
Komik miEmre
Evet?sebastian
Dudağı pansumanli
Boş boş bakio
Cokkomikryan
Şu dudağım bi iyileşsin
Ben gostericem sana komiğiirfancan(kaleciolan)
Ulan bir pansuman
Koskoca ryan'ı etkisiz bırakmış
Vay anasinilivakovic
Olm canı yaniyordur
niye dalga geciyonuz cocuklaryan
Sukur biri dusundusebastian
Canın mı yaniyor
Neden söylemedin
Canın acirsa söyle demistimmert hakan
Söylese napcan sanki aqİrfan
Öperferdi
Sence opebilecek durumda olsalar
Şu an bize mesaj mi atarlardı amina koyayimemre
Öyle bir imkanları olsaydı ryan suan ortadan kaybolmuştu bileRyan
Hahahaha
Ne kadar komiksinizTadic
GerceklerSebastian
Sizin bizden başka konuşacak konunuz yok mu yaRyan
Harbimert hakan
Yok?Sebastian
Bence olmalı
Mesela dominik ve irfanin tuvalette opustuguirfancan(kaleciolan)
SEBA SUSSANA AMK
YOK OYLE BISEY*livakovic cevrimdisi*
Emre
Aynen yokmuş kankaFerdi
BI DAKIKA BEN NASIL KAÇIRDIM
NE ZAMAN OLDU BU OLAYSebastian
1 hafta önceirfancan(kaleciolan)
Seba sictim ağzınaryan
Hoop orda dur bakalım
Düzgün konus kardeşimirfancan(kaleciolan)
Pardon timsah beySebastian
Neyse size iyi konuşmalar 🥰🥰🥰ferdi
Bombayı saldı gidiyo
Tam bana uygun bu çocuk*ryan yazıyor..."
*emre yazıyor..."ferdi
SAKAYDI YEMIN EDERIM"Ferdi bir gün elimde kalacak" bana zorla canım elma çekti diye mutfaktan getirttirdigi elmayı yerken konuştu ryan.
"Başlama gene kenty" kenty kelimesini cikar için kullandığıma özür dilerim ryan ama diğer türlü sakinlesmiyorsun bebeğim.
Elindeki telefonu koltuğun diğer tarafına fırlattı ve beni kendine yanastirip,kollarını omzuma atmisti. Kolunu attığı taraftan da bir yandan yanağımı oksuyordu.
"Bu arada liva ve irfani ne zaman gördün ya,ben kaçırdım"
"Geçen hafta okul çıkışı lavaboya gitmiştim o zaman yakaladım,yani ilk opusmelerini bölmeyi bende istemezdim ama mekan tercihi çok yanlış olmuş"
Dediğim sey ile kafasını eğip sorgular bir biçimde bana bakti. Yanlış bir şey mi dedim?
"Siz nasıl bir mekan tercih ederdiniz sebastian bey?"
"Ya ryan ya" sitem edip yanımda duran bacağına vurduktan sonra bu hareketime gülüp elmasını yemeye devam etmeye başlamıştı.
"Ne var ya,iyiliğini düşündüğümden soruyorum"
"Sus sorma"
"Niye ya nerde daha rahat hissediyorsunuz sebastian bey?"
Evet bu konuyu çok yanlış kişinin yanında açmıştım. Zaten en ufak şey de kızaran yüzüm suan ne durumdaydı? Bilmek bile istemiyordum.
Ryan gülmeye devam edip,bitirdiği elmanın çöpünü masadaki tabağa koymuştu. Tekrardan yanıma otururken telefonunun kilit ekranını açıp bir şeye bakıp kapattı. Muhtemelen ya saate ya da gruptan gelen mesajlara bakmisti.
Telefonu tekrardan fırlatıp yanıma oturdu. Yüzümü kendi tarafına çevirdi ve burnuma bir kaç kere tatlı tatlı öpücükler bıraktı. Nadiren yapıyordu bunu. Ama ne zamanlar yaptığını hala bulamamıştım. Özel bir hareket miydi bilmiyordum. Ama eğer öyle olmasaydı sürekli yapardı bence.
Ben bunları düşünürken ryan masum bir şekilde gülümseyip suratıma bakıyordu. Gerçekten isteyince çok masum bir insana dönüşebiliyordu.
Elinin birini yanağıma koydu ve oksamaya başladı. Gözleri dudaklarıma kaydı. Ve ardından tekrar gözlerimle buluştu.
Yavaşça dudağımı öpmeye başladı. Nazik ve yavaş hareketler yapıyordu. Bir eli hala yanagimdaydi diğer elini ise belime koymuş aşağı yukarı yaparak hareket ettiriyordu.
Belimdeki elinin hareketlerini hizlandirdikca, opsunu de daha sertlestiriyordu. Yanagimdaki elinin çekip,iki elinden destek alarak beni kucağına oturttu ve öpmeye devam etti.
Elini belimde gezdiriyordu. Arada daha da aşağılara indiriyordu. Bi eli ile kalçamı sıkarken diğer eli hala belimdeydi.
Opusunu derinlestirdi,dilini kullanmaya başladı. Arada dudaklarımı ısırması ağız içimden bi inilti cikamama sebep oluyordu ve bu da onu daha da heyecanlandırıyor olacak ki kalcamdaki elini daha da sıkıyordu.
Ama bu anı bölen tek bir sey vardı. Ryan'ın çalan telefonu.
"Ryan"
Arayan kişiyi gormemle her şeyi yeniden sorgulamaya başladım. Daha önce güvenimi sarsan bir konu hakkında tekrar bir olay daha mı?
"Bosver seba telefonu"
"Valeria arıyor kent"
-------------
Sanki sorumlusu ben değilmişim gibi oylar düşmüş diye zirlamaya gidiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
company | ryan'seb
Fanfiction"Seni seviyorum sebastian szymanski,belki bunu hissettiremedim,canını yaktım çok kez ama seni düşündüğünden daha çok seviyorum"