1.bölüm

462 27 0
                                    

"Selam, herkese arkadaşlar bölüm seyranın pelinin hamileliğini öğrendikten sonra Ferit ile birbirlerine karşı bütün nefretlerini kustuktan sonra seyranın  Korhanların hesabına yatırdığı para ile yurt dışına gittikten sonraki olaylarla başlacayacak dostlarım şimdiden haberiniz olmasını isterim ki bazı yerler benim canımı yazarken sizinde okurken sıkabilir bilginizle
Şimdi bölüme geçelim keyifli okumalar..."

[|]

Seyrandan...

"Burdaydım,güya beni sevdiğini söyleyen adam  yüzünden ailemden ve sevdiklerimden ayrılmak zorunda kalmıştım.Geriye dönüp bir bakıyorum da
ben gerçekten lanetli miyim? Mutluluğu hiç mi hak etmiyorum hata mı yaptım? Beni sevdiğini söyleyen adama inanıp, güvenip mutlu yuva hayalleri kurmakta sonuca bakılınca yapmıştım. Çünkü o aşağılık adam yüzünden hayatım mahfoldu evlendiğimizde ve sonrasında mutluluktan aklını kaçırıcaksın diyen adam gerçekten de aklımı kaçırdı ama mutluluktan değil hüzün,keder, stres yüzünden madem ki eski alışkanlıklarından kurtulamadın, eski sevgiliden vazgeçemedin neden sana inanmama izin verdin  üstüne çocuk peydahlayıp gözümün  önünde karnı burnunda yalıya getirip odamıza sokup ve üstelik bunu sanki çok normalmiş gibi benden kabul etmemi bekledin ben tepki gösterince  bana  karşı değiştin ve bana nefretini kustun, sonra Allah yüzüme güldü ve seni terk ettim  şuan burda İngiltere'deyim  senden ve pisliklerinden kurtuldum  umarım şuan mutlusundur ama sanmıyorum boynunda bu kadar günah varken mutlumusun..."

"..."

Seyran,gözünden akan yaşlara engel olamayarak kapattı günlüğün kapağını herseferinde ağlamayacağım dese de kendine hakim olamıyordu. Ferit yüzünden hayatının sillesini yemiş idi  üstelik haksız yere  yemişti  neyse ki kurtulmuştu yaklaşık 2 sene  olmuştu buraya geleli ve çok huzurluydu onu sadece sevdiklerinden ayrılmak üzüyordu.
Ama neyse ki  yalnız değildi çünkü onun tatlı mı tatlı can oğlu yeşil gözlü siyah saçlı kendisinin ve babasının karışımı
olan oğlu Yağız Efe vardı Yağız Efe 1 yaşındaydı seyran İngiltere'ye geldiğinden kısa bir süre sonra başlayan bulantı,baş dönmesi,halsizlik  onu doktora gitmeye teşvik etmişti hamileliğini ilk öğrendiğinde çok korkmuştu nasıl yapacaktı  bir bebeğe bakabilcekmiydi  ona babasızlığı hissetirmemeyi başarabilecekmiydi derken içi içini yemişti lakin yinede doğum yaptı ve bundan pişman olmadı  oğlu doğduğunda ona ilk şunu fısıldadı "benim senden önce kimsem yoktu... Ama şuan sen varsın karanlık Dünyama bir güneş gibi doğdun biz ikimiz birlikte büyüyeceğiz bizim bizden başka kimsemiz yok." Demişti şuan üniversite eğitimini tamamlamış ve çok iyi bir şirkette  tasarımcıydı ve birde anne idi dünyanın  en iyi annesi oğlunu asla yanından ayırmıyordu.Nereye giderse onunda götürüyordu...

[|]

Seyrandan...

Sabah  Yağız'ın ağlama sesiyle uyandım ve beşiğine doğru yürüdüm ve onu kucağıma aldım.

"Günaydın canım oğlum"

Yağız ağızında gülücükler saçıyordu az önce ağlayan çocuk gülüyordu bu benide güldürmüştü.

"Maşallah Yağız bey keyfiniz yerinde gelin bir karnızı doyuralımda keyfiniz daha iyi olsun" diyerek yanağından öptüm.Sonra pijamamın bir kaç düğmesini açıp göğüsümü çıkardım ve Yağızı emzirmeye başladım lakin beyefendi herzaman ki gibi ilk göğsümü ısırmış sonra emmeye başlamıştı bu ağzımdan küçük bir inleme çıkmasına sebep olmuştu benim canımın yanması Yağızı güldürmüştü.

"Ne o bakayım annenin canın yanması pek hoşunuza gitti galiba Yağız bey"

Derken fazla oyalandığımızı fark ettim Yağızı emzirdikten sonra önce kendimi sonra Yağızı hazırlayıp işe gitmek için arabaya bindik Yağızı bebek koltuğuna koyup kendim sürücü koltuğuna geçtim ve arabayı şirkete sürdüm.

Selam tekrardan herkese ilk bölümü yayınlandım  içimdeki heyecanı anlatamam size bölümü nasıl buldunuz torunumuzu sevdiniz mi lütfen  bölümün nasıl olduğunu yorum olarak baylaşın ve destek vermeyi unutmayın yeni bölüm yarın gelir büyük ihtimalle. 
  Sevgiyle kalın görüşmek  üzere :))


Buda Yağız EfeYağız Efe 1 yaşında olduğuiçin daha küçük düşünebilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Buda Yağız Efe
Yağız Efe 1 yaşında olduğu
için daha küçük düşünebilirsiniz

Sana inanmıştım (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin