Seyrandan...
Şirkete gelmiştim, odama girdim yağızın arabada uykusu geliyordu odaya kadar uyumuştu bende o uyurken işlerimi hallettimiştim.Biraz mola verip ablamı aradım. (bu hikayede seyran ve suna'nın arası kötü olmayacak)
S-"Alo abla nasılsın iyi misin."
Su-"iyiyim ablacım bende tam seni arayacaktım."
S-"tam üstüne basmışım desene."
Su-"öyle valla eee sen nasılsın teyzesinin paşası nasıl iyi misiniz."
S-"bizde iyiyiz ablacım senin o çok tatlı yeğenin de çok iyi hatta dişleri bile çıktı."
Su-"oyy teyzesinin kuzusu maşallah
Seyran ablacım ben sizi çok özledim böyle telefonla arayarak olmuyor buraya gelme şansın yok mu?"Suna bunları söylerken gözleri dolmuştu.
S-"Abla lütfen ağlama başıma gelenleri bir sen biliyorsun oraya gelirsem Ferit Yağızı öğrenirse onu benden almaya çalışabilir. Ve hala tam toparlanmış değilim Yağız için güçlü durmaya çalışıyorum .Eğer oraya gelirsem ve feritle karşılaşırsam işler daha kötü bir hal alır."
Su-"haklısın ablacımda yani ne bilim insan özlüyor buraya gelirsen Ferit'in
seni umursayacağını sanmıyorum.Sen gittikten sonra o kızla evlendi annesiyle kendisi yalıya taşındı o kızla çocuğu oldu şimdi bu söyleyeceğime inanmayabilirsin ama babam onlarla büyük bir kavga etti senin gidişin herkesi çok etkiledi babam artık eskisi gibi değil senin için gözyaşı döktü seni hep evde anıyor seninle konuşmak istiyor ama utanıyor istersen akşam ara annemleri bir konuş hepsi seni çok merak ediyor hem bence babam Yağız Efe'yi öğrenince çok sevinir."S-"abla sen ciddi misin?"
Su-"evet ablacım babam çok değişti. Bize çok iyi davranıyor geç olsada hatasını anladı bizden özür diledi.Senin resmini odasına koydu."
S-"Abla ben ne diyeceğimi bilemiyorum yani kafam çok karışık."
Su-"ablacım sen kendi kararı kendin ver ben senin arkandayım."
S-"teşekkür ederim abla benim çizim yapmam gerekiyor sonra seni yine ararım ."
Su-"tamam ablacım senide Yağızı da öptüm."
Ablamla konuştuktan sonra içi buruk bir mutluluk kaplamıştı babamın değişimi beni çok mutlu etti.Keşke daha önce böyle olsaydı ama yinede bu hiç düzenlememesinden daha iyiydi. Ablamın Ferit'in o kızla evlendi ve çocukları doğdu demesi beni üzmüştü. Ferit eminim çok iyi bir baba olmuştur acaba ona Yağızı haber versem ona da iyi bir baba olur muydu? Ferit sadece benim hayatımı değil oğlumuzun da hayatını mahfetmişti Yağız bana ilerde bana babasını sorarsa ne diyecektim ki arkadaşları babalarından bahsederken onun boynu bükük duracaktı Ferit beni ve Yağızı hiç hak etmiyordu o yüzden ömrünün sonuna kadar ona Yağız'ın onun oğlu olduğunu söylemeyecektim. Kendi kendime bunları düşünürken çizim yapmayı unuttuğumu fark ettim ve çizim yapmaya başladım Yağız zaten uyanana kadar çizimler biterdi sonrada birlikte eve giderdik.
[\]...[\]...[\]
Feritten...
Sabah kahvaltı için uyandım ve her zamanki gibi oğlum Can'nın beşiğine ilerledim oğlum Can 1,5 yaşında ve benim için çok değerli onun için seyranımdan vazgeçmiştim ama vazgeçmekte haklıydım çünkü seyran bebeğimi kabul etmiyordu çocuğumun annesinin benimle yaşamasını kabul etmiyordu. Ben asla çocuğumdan ayrı kalamazdım. Bunun sonucunda seyran benden ben ondan vazgeçmiştim. Ona hak etmediği sözler etmiştim ve pişmanım ama yine de suçlu olduğumu kabul etmiyorum. Seyranın hayatımdan çıkmasına annem ve Asuman dışında herkes sevinmişti seyran beni terk ettikten sonra pelin ile evlenmiştim pelini sevmiyordum peline çocuğumun annesi olduğunu için saygı duyuyordum.Derken arkamdan pelin sarıldı onu hızlıca ittirdim.