4.bölüm

775 41 18
                                    

"Öncelikle 1haftadır bölüm atamadığım için özür dilerim annem kalp ameliyatı oldu lütfen duanızı eksik etmeyin anlayışınız teşekkür ederim."

Seyrandan...

Ben bu düşüncelere dalmışken oğlum uyumuştu. Onu bu gece beşiği yerine yanıma yatırdım.Bende uykuya daldım.

...

Sabah herzaman ki gibi oğlumla birlikte şirkete gittim.Tam odama geçerken patronum olan Selim Bey'in bana seslenmesiyle durdum.

Sel-"seyran iki dakika odama uğrarmısın seninle birşey konuşmak istiyorum."

Se-"Tabi Selim bey geliyorum."

Diyip.Selim Bey'in odasına girdim.

Sel-"seyrancım Türkiye'den bir şirketle ortak olacağız. O yüzden bizim burdan birinin gidip  oradaki işleri halletmesi için senin gitmeni istiyorum hem bildiğim kadarıyla ailende orada gitmişken onlarıda görürsün ne dersin?"

Selim Bey'in dediği şeyden sonra afallamıştım. Benden Türkiye'ye gitmemi istiyordu bu  dediği şey ile içimi korku kapladı.Ya o  ya onunla karşılaşırsam ya oğlumu öğrenirse içimi bu sorular kemirirken  Selim Bey'in bana seslenmesiyle ona döndüm.

Sel-"Seyran bir demeyecekmisin?"

Se-"Selim bey ilginiz için teşekkür ederim ama benim gitmem zorunlu mu?"

Sel-"Sen bu şirket için çok değerlisin seninle iş yaptıktan sonra ettiğimiz kârın haddi hesabı yok o yüzden senin gitmeni istiyorum açıkçası bizi daha iyi yerlere getireceğinden eminim."

Anladım ki Selim bey ikna olmayacaktı o yüzden mecburen kabul etmek zorundaydım.

Se-"peki Selim bey siz öyle diyorsanız öyle olsun ortak olacağımız şirket belli mi?"

Sel-"evet belli ama birkaç eksik var ben tamamlanınca sana mail olarak atarım."

Se-"peki Selim Bey izinizle iyi günler."

Sel-"teşekkür ederim sanada."

Odadan çıkınca derin bir nefes alıp verdim 2senedir gitmediğim ülkeme iş için dönüyordum. Ve içim çok tuhaftı sevindiğim tek tarafı ailemi görecek
olmamdı  ben bunları düşünürken odamın kapısına gelmiştim.Içeriye girdim masama oturup çalışmaya başladım Yağız ise oyuncaklarla oynuyordu...

[\]~[\]~[\]

Feritten...

Akşam olmuştu babam ve dedemle şirketten eve gelmiştik herkes yemek saatine kadar odasına çekilmişti.
Bende herzaman ki gibi odama gittim odada pelin ve oğlum vardı pelin geldiğimi fark etmiş olacak ki.

P-"hoşgeldin aşkım"

F-"hoşbulduk"

Diyip oğlumun yanına gidip onu kucağıma aldım ve sevmeye başladım. Ona gelirken sanki bir sürü oyuncağı yokmuş gibi ona oyuncak araba almıştım. Aslında almamıştım küçükken oyuncağım olan arabayı oğluma hediye ediyordum derken aklıma seyran ile bir anımız geldi...

*Flashbacks*

Ferit seyranla yatak odalarının arkasındaki küçük odayı karıştırırken küçükken çok sevdiği oyuncak arabasını buldu bu onu nedensiz çok mutlu etmişti.
Arabayı eline alıp seyranın yanına gitti.

F-"karıcım bak ne buldum."

S-"ne buldun kocacım."

F-"bak bu benim küçükken en sevdiğim oyuncağımdı onu buldum sanada göstermek istedim."

S-"iyi yapmışsın bakım Woaw  küçükken bile ne zevkli kocam varmış benim."

Deyip feritin dudaklarını öpmüş.

F-"ya seyrocum sen kocanı ne sandın bak aklıma ne geldi."

S-"ne geldi sevgilim?"

F-"bence biz bunu saklayalım ilerde oğlumuza verelim."

S-"Ya Ferit çok haklısın bencede verelim kesin ilerdeki oğlumuz bunu çok beğenir."

F-"öylemi dersin."

S-"öyle derim ama bana söz ver bunu oğlumuzundan başka kimseye vermeyeceksin anlaştık mı?"

F-"anlaştık karıcım söz kimseye vermeyeceğim."

*Flashbacks Son*

Oğlu Can'a bu oyuncağı verirken aklına gelen bu anı feriti üzmüştü bu arabayı seyrandan olan oğluna vermesi gerekirken pelinden olan çocuğuna veriyordu üstelik seyrana kimseye vermeyeceğim diye söz vermişti.Ama her zamanki gibi seyrana verdiği sözleri tutmadığı gibi bu sözünü de tutmamıştı.Feritin bu olay için bahanesi ise zaten seyran yerine oğlumu seçtim artık ona verdiğim sözlere sadık kalmama gerek yoktu evet bahanesi buydu...

Ferit biraz daha oğlunu sevip yemek için hazırlanmaya başladı pelinde kendisini ve Can'ı hazırlayıp yemeğe indiler yalı halkı zaten masadaydı .Feritlerde inince herkes Halis ağayı beklemeye başladı.Masaya doğru yaklaşan Latif Efendi...

L-"Ağam geliyor."

Demesiyle herkes ayağa kalktı.

Halis Ağa sofraya gelince...

H-"oturabilirsiniz afiyet olsun herkese."

Deyince herkes yemeğe başladı yemeğin ortalarında Halis Ağa lafa girdi.

H-"Ferit."

F-"efendim dede."

H-"bir hafta sonra yeni bir şirketle ortak olacağız şirket İngiltere'de buraya o şirketten biri gelip ortaklığı yapacak bu ortaklıkta  her ne kadar kararı ben verecek olsamsada bununla senin ilgilenmeni istiyorum."

F-"peki dede sen nasıl istersen."

H-"Aferin torunum böyle devam sen baba olduktan sonra bir  değiştin naptı bizim küçük Korhan sana(aynen aynen kesin Korhan)."

F-"bilmiyorum dede ama beni çok mutlu ettiği kesin."

Bunu söyleyince pelin ve annesi birbirlerine gülümsemişlerdi.

H-"maşallah benim torunuma getirin kucağıma verinde bir seveyim onu ben."

Can Halis Ağa için çok kıymetliydi  çünkü o bir korhandı ve veliahtı bu yüzden herkes küçük olmasına rağmen onu çok seviyordu iki kişi hariç Gülgün ve Asuman dışında onlar iki senedir Can'ın. Feritin çocuğu olduğunu kabullenmemişlerdi.

Ferit dedesine Can'ı vermişti dedesi Can'ı sevip yemeği bitirmişti yemekten sonra herkes odasına çekilmişti...


Farkındayım kısa oldu ama sizi yinede bölümsüz bırakmak istemedim sizce seyran ve Ferit karşılaşacak mı?

Bölümü nasıl buldunuz

Keyifli okumalar

Sevgi ve sağlıkla kalın:))






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sana inanmıştım (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin